Page 51 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 51

Nastavni zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije- Služba za mentalno zdravlje,
              Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju, Liga za borbu protiv ovisnosti, Zdravstvena škola, Turističko
              ugostiteljska škola, OŠ Strožanac, Matematička gimnazija u Osijeku
              Način realizacije projekta:
              Populacijsko  istraživanje  –  učenici/ice  tri  srednje  škole  u  SDŽ;  Zdravstvena  škola,  Turističko
              ugostiteljska, Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju, N=915 Operativni tim za izradu „alata“.
              Vremenik projekta:
              Školska godina 2020./2021. – drugo polugodište
              Način vrednovanja projekta:
              Na  temelju  dobivenih  rezultata  definirati  polazišta  za  buduće  javnozdravstvene  preventivne
              projekte i aktivnosti u području prehrambenih navika i emocionalnih stanja. Osmišljavanje alata-
              društvene igre koja će pomoći senzibilizaciji šire i stručne javnosti u prepoznavanju i osvještavanju
              nespecifičnih poremećaja prehrane koje mogu dovesti do ponašajnih ovisnosti te senzibilizacija na
              temu. Stručno znanstveni rad preveden na engleski jezik.



             Održiva učenička poduzeća u hrvatskim srednjim školama – zelena

             poduzeća promiču održivo poduzetničko razmišljanje i djelovanje
             mladih ljudi u Hrvatskoj.


              Ime i prezime voditelja: Darija Ćerdić Vukušić. Suradnja sa Udrugom Sunce, Hrvatskom udrugom
              učeničkog  zadrugarstva i Ekonomskim fakultetom u Splitu.
              Razred: g2P,3G. g2M
              Planirani broj učenika: 15
              Planirano sati tjedno: kontinuirani rad kroz drugo polugodište
              Ciljevi projekta: Implementacija  koncepta učenja i poučavanja kroz održiva učenička poduzeća.
              Jačanje  svijesti  održivosti  i  o  održivom  ponašanja  učenika.  Promicanje  poduzetničkog  duha  i
              profesionalne  orijentacije  s  naglaskom  na  ekološki  prihvatljivom  i  društveno  pravičnom
              gospodarenju.
              Način realizacije projekta: Posjet primjerima dobre prakse u Njemačkoj. Susret i razmjena mišljenja
              s  izabranim  održivim  učeničkim  poduzećima.  Također  je  planiran  posjet  jednom  održivom
              poduzeću(  start-up-u)    i  Institutu  za  inovacije  i  održivost  Borderstep  u  Berlinu  (među  ostalim
              Sustainable Business Canvas).
              Radionica: Teorijske osnove  i razvoj prvih ideja za implementaciju održivog učeničkog poduzeća u
              u vlastitoj školi.
              Radionica:  Održivo  gospodarstvo  na  primjeru  partnerske  tvrtke.  Posjet  tvrtki  koja  posluje  na
              principima održivosti.
              Radionica: Pronalaženje poslovnih ideja i razvijanje modela poslovanja. Koristeći  participativne
              metode,  sudionici  pronalaze  poslovnu  ideju  koju    pomoću  Sustainable  Buiness  Canvas  (SBC)
              razrađuju u  model poslovanja  za svoje održivo učeničko poduzeće. Temeljem SBC-a razrađuju se
              sljedeći aspekti: ŠTO? (ideja, vizija / misija, što se obećava klijentima), KOGA? (klijenti, konkurencija,
              interesna skupina), KAKO? (ključni partneri, ključne aktivnosti i ključni resursi) i KOLIKO? (financijska
              struktura).
              Radionica: Financije, pravna pitanja &Co. Teme ove radionice bit će financije, pravni propisi i drugi
              aspekti osnivanja učeničkog poduzeća u srednjim školama. Radionica će se provoditi u suradnji s
              Hrvatskom  udrugom učeničkog zadrugarstva.

                                                                                                            48
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56