Page 51 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 51
Nastavni zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije- Služba za mentalno zdravlje,
Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju, Liga za borbu protiv ovisnosti, Zdravstvena škola, Turističko
ugostiteljska škola, OŠ Strožanac, Matematička gimnazija u Osijeku
Način realizacije projekta:
Populacijsko istraživanje – učenici/ice tri srednje škole u SDŽ; Zdravstvena škola, Turističko
ugostiteljska, Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju, N=915 Operativni tim za izradu „alata“.
Vremenik projekta:
Školska godina 2020./2021. – drugo polugodište
Način vrednovanja projekta:
Na temelju dobivenih rezultata definirati polazišta za buduće javnozdravstvene preventivne
projekte i aktivnosti u području prehrambenih navika i emocionalnih stanja. Osmišljavanje alata-
društvene igre koja će pomoći senzibilizaciji šire i stručne javnosti u prepoznavanju i osvještavanju
nespecifičnih poremećaja prehrane koje mogu dovesti do ponašajnih ovisnosti te senzibilizacija na
temu. Stručno znanstveni rad preveden na engleski jezik.
Održiva učenička poduzeća u hrvatskim srednjim školama – zelena
poduzeća promiču održivo poduzetničko razmišljanje i djelovanje
mladih ljudi u Hrvatskoj.
Ime i prezime voditelja: Darija Ćerdić Vukušić. Suradnja sa Udrugom Sunce, Hrvatskom udrugom
učeničkog zadrugarstva i Ekonomskim fakultetom u Splitu.
Razred: g2P,3G. g2M
Planirani broj učenika: 15
Planirano sati tjedno: kontinuirani rad kroz drugo polugodište
Ciljevi projekta: Implementacija koncepta učenja i poučavanja kroz održiva učenička poduzeća.
Jačanje svijesti održivosti i o održivom ponašanja učenika. Promicanje poduzetničkog duha i
profesionalne orijentacije s naglaskom na ekološki prihvatljivom i društveno pravičnom
gospodarenju.
Način realizacije projekta: Posjet primjerima dobre prakse u Njemačkoj. Susret i razmjena mišljenja
s izabranim održivim učeničkim poduzećima. Također je planiran posjet jednom održivom
poduzeću( start-up-u) i Institutu za inovacije i održivost Borderstep u Berlinu (među ostalim
Sustainable Business Canvas).
Radionica: Teorijske osnove i razvoj prvih ideja za implementaciju održivog učeničkog poduzeća u
u vlastitoj školi.
Radionica: Održivo gospodarstvo na primjeru partnerske tvrtke. Posjet tvrtki koja posluje na
principima održivosti.
Radionica: Pronalaženje poslovnih ideja i razvijanje modela poslovanja. Koristeći participativne
metode, sudionici pronalaze poslovnu ideju koju pomoću Sustainable Buiness Canvas (SBC)
razrađuju u model poslovanja za svoje održivo učeničko poduzeće. Temeljem SBC-a razrađuju se
sljedeći aspekti: ŠTO? (ideja, vizija / misija, što se obećava klijentima), KOGA? (klijenti, konkurencija,
interesna skupina), KAKO? (ključni partneri, ključne aktivnosti i ključni resursi) i KOLIKO? (financijska
struktura).
Radionica: Financije, pravna pitanja &Co. Teme ove radionice bit će financije, pravni propisi i drugi
aspekti osnivanja učeničkog poduzeća u srednjim školama. Radionica će se provoditi u suradnji s
Hrvatskom udrugom učeničkog zadrugarstva.
48