Page 49 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 49
Vremenik: Ovisno o dogovoru s knjižnicom
Osnovna namjena: Zorno pokazati učenicima kako realizirati zamisao od ideje do gotovog
proizvoda i izlaganja u prostoru
Troškovnik: Osnovni trošak ispisa
Način vrednovanja: Samovrednovanje
Način korištenja razultata vrednovanja: Rezultati se oriste za poboljšanje realizacije takve vrste
zadataka
SKOLSKI PROJEKTI
Nastavnici u školskom kurikulumu mogu planirati samo one projekte čija je provedba moguća na
način da ne dolazi do miješanja razrednih odjeljenja, odnosno da svaki razred tu aktivnost provodi
u svom razrednom odjeljenju.
Ukoliko dođe do promjene i poboljšanja epidemiološke situacije, tada će se provoditi one aktivnosti
koje će se moći ostvariti.
"Razmišljajmo održivo - učimo mlade za održivi razvoj zajednice"
Ime i prezime voditelja: Silvio Puljić, mag.ing.arch.
Razred/i : 1. OR i 3. G Planirani broj učenika: 60 Planirano sati tjedno: 2
Ciljevi projekta: 1. Razviti kompetencije nastavnika i učenika te uključiti srednjoškolce u održivi
razvoj lokalnih zajednica. Partnerske organizacije ODRAZ, SMART, Volonterski centar Osijek i udruga
MI provest će izobrazbu za nastavnike škola partnera u projektu te ostalih zainteresiranih škola iz
Zagreba, Rijeke i okolice, Osijeka i Splita, kako bi stekli kompetencije (znanja, vještine i stavove) o
održivom razvoju i načinima aktivnog uključivanja učenika u aktivnosti škole i život lokalne
zajednice. 2. Osnažiti partnerstvo udruga, škola i lokalne zajednice za aktivno uključivanje i
volontiranje srednjoškolaca u društvenim aktivnostima temeljem načela održivog razvoja te podići
svijest javnosti o održivom razvoju.
Način realizacije projekta: Aktivnost 1: "Akademija održivog razvoja za nastavnike" - Jačanje
stručnih kapaciteta nastavnika o održivom razvoju, volonterstvu, organiziranju zajednice, kroz pet
modularnih dvodnevnih treninga ; Aktivnost 2 : Održivi razvoj u školi – aktivacija učenika i
nastavnika; Aktivnost 3: Volonterstvo i lokalna suradnja u zajednici; Aktivnost 4: Edukativni
materijali i dramske metode; Aktivnost5 : Podizanje javne svijesti o važnosti ciljeva održivog razvoja;
i Aktivnost 6: Promidžba i vidljivost
Osnovna namjena projekta: OSNAŽIVANJE DOPRINOSA ORGANIZACIJA CIVILNOGA DRUŠTVA
OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ ZA UNAPRJEĐENJE EKONOMSKE I SOCIJALNE KOHEZIJE
(Švicarsko – hrvatski program suradnje)
Troškovnik projekta: 1.438.238,51 KN
Način vrednovanja projekta: Projektom su definirane evaluacije za svaku aktivnost koje su
namjenjene nastavnicima, učenicima i parnerskim organizacijama
Način korištenja rezultata vrednovanja: Rezultati će se koristiti za daljnje unaprijeđivanje
kompetencija nastavnika i učenika unutar škole za teme Održivog razvoja
46