Page 49 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 49

Vremenik: Ovisno o dogovoru s knjižnicom
              Osnovna namjena: Zorno pokazati učenicima kako realizirati zamisao od ideje do gotovog
              proizvoda i izlaganja u prostoru
              Troškovnik: Osnovni trošak ispisa
              Način vrednovanja: Samovrednovanje
              Način korištenja razultata vrednovanja: Rezultati se oriste za poboljšanje realizacije takve vrste
              zadataka





             SKOLSKI PROJEKTI



               Nastavnici u školskom kurikulumu mogu planirati samo one projekte čija je provedba moguća na
               način da ne dolazi do miješanja razrednih odjeljenja, odnosno da svaki razred tu aktivnost provodi
               u svom razrednom odjeljenju.
               Ukoliko dođe do promjene i poboljšanja epidemiološke situacije, tada će se provoditi one aktivnosti
               koje će se moći ostvariti.


             "Razmišljajmo održivo - učimo mlade za održivi razvoj zajednice"

              Ime i prezime voditelja: Silvio Puljić, mag.ing.arch.
              Razred/i  : 1. OR i 3. G  Planirani broj učenika: 60   Planirano sati tjedno: 2
              Ciljevi projekta: 1. Razviti kompetencije nastavnika i učenika te uključiti srednjoškolce u održivi
              razvoj lokalnih zajednica. Partnerske organizacije ODRAZ, SMART, Volonterski centar Osijek i udruga
              MI provest će izobrazbu za nastavnike škola partnera u projektu te ostalih zainteresiranih škola iz
              Zagreba, Rijeke i okolice, Osijeka i Splita, kako bi stekli kompetencije (znanja, vještine i stavove) o
              održivom  razvoju  i  načinima  aktivnog  uključivanja  učenika  u  aktivnosti  škole  i  život  lokalne
              zajednice.  2.  Osnažiti  partnerstvo  udruga,  škola  i  lokalne  zajednice  za  aktivno  uključivanje  i
              volontiranje srednjoškolaca u društvenim aktivnostima temeljem načela održivog razvoja te podići
              svijest javnosti o održivom razvoju.
              Način  realizacije  projekta:  Aktivnost  1:  "Akademija  održivog  razvoja  za  nastavnike"  -  Jačanje
              stručnih kapaciteta nastavnika o održivom razvoju, volonterstvu, organiziranju zajednice, kroz pet
              modularnih  dvodnevnih  treninga  ;  Aktivnost  2  :  Održivi  razvoj  u  školi  –  aktivacija  učenika  i
              nastavnika;  Aktivnost  3:  Volonterstvo  i  lokalna  suradnja  u  zajednici;  Aktivnost  4:  Edukativni
              materijali i dramske metode; Aktivnost5 : Podizanje javne svijesti o važnosti ciljeva održivog razvoja;
              i Aktivnost 6: Promidžba i vidljivost
              Osnovna  namjena  projekta:  OSNAŽIVANJE  DOPRINOSA  ORGANIZACIJA  CIVILNOGA  DRUŠTVA
              OBRAZOVANJU  ZA  ODRŽIVI  RAZVOJ  ZA  UNAPRJEĐENJE  EKONOMSKE  I  SOCIJALNE  KOHEZIJE
              (Švicarsko – hrvatski program suradnje)
              Troškovnik projekta: 1.438.238,51  KN
              Način  vrednovanja  projekta:  Projektom  su  definirane  evaluacije  za  svaku  aktivnost  koje  su
              namjenjene nastavnicima, učenicima i parnerskim organizacijama
              Način  korištenja  rezultata  vrednovanja:  Rezultati  će  se  koristiti  za  daljnje  unaprijeđivanje
              kompetencija nastavnika i učenika unutar škole za teme Održivog razvoja

                                                                                                            46
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54