Page 46 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 46

Zadovoljstvo učenika i nastavnika,  pohvale i priznanja,  Uspjeh na športskom natjecanju splitskih
              srednjih škola. Poticajne ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture




             Literarna skupina

              Ciljevi aktivnosti:
              Razvijati i učvršćivati brigu i ljubav za hrvatski jezik i književnost; pokazati stvaralačke sposobnosti
              te moći samostalno i primjereno izražavati misli i osjećaje; razvijati učeničku sposobnost pismenog
              izražavanja;  razvijanje  učeničkih  sposobnosti  čitanja,    razumijevanja  i  doživljavanja  književnog
              teksta; razvijanje učeničke kreativnosti; korisno provoditi slobodno vrijeme
              Namjena aktivnosti:
              Rad  s  darovitim  učenicima  te  učenicima  s  posebnim  interesom  za  literarno  stvaralaštvo;
              pripremanje  učenika  za  natjecanje  LiDraNo  u  kategoriji  literarni  radovi;  promicanje  škole  na
              natjecanjima
              Nosioci aktivnosti:
              Profesor hrvatskog jezika prema dogovoru stručnog Aktiva
              Način realizacije:
              Grupni i individualni rad sa zainteresiranim učenicima svih razreda škole; razvijati čitateljsku kulturu
              kao  osnovu  opće  naobrazbe  i  stalne  samonaobrazbe;  interpretacija  književnih  djela;  pisanje
              uradaka na zadanu temu; analizirati učeničke radove; objavljivati reprezentativne učeničke radove;
              sudjelovanje na natjecanjima za najbolji literarni uradak; sudjelovanje na LiDraNu; sudjelovanje na
              literarnim radionicama; prezentacija uradaka na plakatima; prezentacije uradaka u PowerPointu
              Vremenik aktivnosti:
              Aktivnost se provodi 1 sat tjedno,  tj. 35 sati godišnje
              Detaljan troškovnik:
              Nagrade za učenike koji ostvare zavidne rezultate na natjecanjima; gostovanje književnika; detaljan
              troškovnik će se utvrditi prema cijenama kao i mogućnostima nositelja troškova
              Način vrednovanja i način korištenja vrednovanja:
              Motiviranost  učenika  za  pisanje;  analiza  uradaka;  opisno  praćenje  i  bilježenje  aktivnosti;
              komunikacija s učenicima; rezultati natjecanja s LiDraNa te ostalih natjecanja; učenici koji postignu
              dobre rezultate i pokažu interes za aktivnim sudjelovanjem bit će pohvaljeni i nagrađeni poticajnim
              ocjenama  iz  hrvatskog  jezika;  ovisno  o  interesima  i  mogućnostima  učenika,    organizirat  će  se
              nagradni izlet; prezentacija uradaka na književnim večerima,  web-stranici škole i u školskom listu;
              rezultati vrednovanja mogu se koristiti kao poticaj za daljnje razvijanje kreativnih sposobnosti te
              kao preporuka za nastavak školovanja na Filozofskom fakultetu.




             Knjižničarska grupa

              Ciljevi aktivnosti:
              Promocija knjige i knjižnice; briga o knjižnom fondu i ostalim izvorima znanja; upoznavanje učenika
              s  raznovrsnim  izvorima  znanstvenih  informacija  i  načinima  njihove  primjene;  poticanje  navike
              čitanja  među  učenicima;  poticanje  navike  dolaska  u  prostor  školske  knjižnice;  upoznavanje  s
              knjižnim ondom i načinom njegova održavanja

                                                                                                            43
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51