Page 56 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 56

Način vrednovanja projekta:
              Popis doniranih sredstava i potrepština kao indikator uključenosti učenika i nastavnika




           ŠKOLA AMBASADOR EUROPSKOG PARLAMENTA

              Razred/i: 1-4   Planirani broj učenika: 20
              Planirano sati tjedno: 1
              Ciljevi projekta:
              Cilj  je  razviti  kompetencije  učenika  u  području  Europske  unije  i  razumjeti  njenu  ulogu  u
              svakodnevnom životu, osvijestiti učenicima važnost sudjelovanja u kreiranju demokratskih procesa
              te ih upoznati s pravima i dužnostima odgovornog građanina kako bi aktivno mogli oblikovati svoju
              budućnost. Također se učenici potiču na razvijanje različitih oblika izražavanja, te se uče timskom
              radu  i  suradnji,  uvažavanju  različitosti,  toleranciji  i  sl.  Učenici  također  imaju  priliku  baviti  se
              istraživačkim i kreativnim radom, sami osmišljavati aktivnosti, te i provoditi u djelo.
              Nosioci projekta:
              Marijela Gulin, Nataša Bogdanović Jadronja
              Način realizacije projekta:
              Završetkom  svakog  od  modula,  učenici  usvajaju  određena  znanja  i  vještine  te  se  jasno  mogu
              prepoznati ishodi svake obrađene teme odnosno nastavne jedinice. Program se može povezati s
              ishodima  programa  međupredmetnih  i  interdisciplinarnih  sadržaja  Građanskog  odgoja  i
              obrazovanja  za  osnovne  i  srednje  škole.  Učenici  provode  program  kreativno  i  domišljato
              primjenjujući  znanja  i  vještine  stečene  tijekom  obrazovanja  u  našoj  školi.  Prema  svojim
              usmjerenjima  biraju  načine  na  koje  se  izražavaju.  Svaka  tema  je  popraćena  prezentacijom  i
              vizualnom  argumentacijom  u  obliku  plakata,  video  uratka,  animacije  i  ilustracije.  Također  su
              osmislili  i  web  stranicu  koju  su  obogatili  ne  samo  aktivnostima  iz  škole  nego  i  različitim
              aktualnostima i zanimljivostima. Zbog cijelog niza kreativnih učeničkih radova u školi se organizira
              izložba povodom Dana Europe. U školskoj godini 2020./2021. učenici nastavljaju s projektom, što
              znači da će provoditi niz aktivnosti kao i do sada. Učenici će se okupljati jednom na dogovor, zatim
              prezentirati  aktivnosti  ovisno  o  rasporedu  prvih  i  drugih  razreda.  Organizirati  će  se  izložbe,
              predavanja, paneli  tijekom godine, a u svibnju će biti centralno događanje za predstavnike iz svih
              50 škola.
              Osnovna namjena projekta:
              Usvajanje vrijednosti EU, učenje o demokraciji, ljudskim pravima, okolišu, održivosti i sl.
              Troškovnik projekta:
              Iz sredstava škole
              Način vrednovanja projekta:
              Projekt se vrednuje tijekom cijele godine uvidom u aktivnosti sudionika na društvenim mrežama,  u
              lokalnoj i široj zajednici (diseminacija,) a osobito detaljno kroz upitnik na kraju svakog tromjesečja.
              Način korištenja rezultata vrednovanja:
              Rezultati vrednovanja se koriste za unapređenje aktivnosti projekta, uvid u ostvarljivost ishoda, te
              stjecanje novih ideja za što bolju i kvalitetniju daljnju provedbu, odnosno osmišljavanje zanimljivih
              aktivnosti.





                                                                                                            53
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61