Page 56 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 56
Način vrednovanja projekta:
Popis doniranih sredstava i potrepština kao indikator uključenosti učenika i nastavnika
ŠKOLA AMBASADOR EUROPSKOG PARLAMENTA
Razred/i: 1-4 Planirani broj učenika: 20
Planirano sati tjedno: 1
Ciljevi projekta:
Cilj je razviti kompetencije učenika u području Europske unije i razumjeti njenu ulogu u
svakodnevnom životu, osvijestiti učenicima važnost sudjelovanja u kreiranju demokratskih procesa
te ih upoznati s pravima i dužnostima odgovornog građanina kako bi aktivno mogli oblikovati svoju
budućnost. Također se učenici potiču na razvijanje različitih oblika izražavanja, te se uče timskom
radu i suradnji, uvažavanju različitosti, toleranciji i sl. Učenici također imaju priliku baviti se
istraživačkim i kreativnim radom, sami osmišljavati aktivnosti, te i provoditi u djelo.
Nosioci projekta:
Marijela Gulin, Nataša Bogdanović Jadronja
Način realizacije projekta:
Završetkom svakog od modula, učenici usvajaju određena znanja i vještine te se jasno mogu
prepoznati ishodi svake obrađene teme odnosno nastavne jedinice. Program se može povezati s
ishodima programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i
obrazovanja za osnovne i srednje škole. Učenici provode program kreativno i domišljato
primjenjujući znanja i vještine stečene tijekom obrazovanja u našoj školi. Prema svojim
usmjerenjima biraju načine na koje se izražavaju. Svaka tema je popraćena prezentacijom i
vizualnom argumentacijom u obliku plakata, video uratka, animacije i ilustracije. Također su
osmislili i web stranicu koju su obogatili ne samo aktivnostima iz škole nego i različitim
aktualnostima i zanimljivostima. Zbog cijelog niza kreativnih učeničkih radova u školi se organizira
izložba povodom Dana Europe. U školskoj godini 2020./2021. učenici nastavljaju s projektom, što
znači da će provoditi niz aktivnosti kao i do sada. Učenici će se okupljati jednom na dogovor, zatim
prezentirati aktivnosti ovisno o rasporedu prvih i drugih razreda. Organizirati će se izložbe,
predavanja, paneli tijekom godine, a u svibnju će biti centralno događanje za predstavnike iz svih
50 škola.
Osnovna namjena projekta:
Usvajanje vrijednosti EU, učenje o demokraciji, ljudskim pravima, okolišu, održivosti i sl.
Troškovnik projekta:
Iz sredstava škole
Način vrednovanja projekta:
Projekt se vrednuje tijekom cijele godine uvidom u aktivnosti sudionika na društvenim mrežama, u
lokalnoj i široj zajednici (diseminacija,) a osobito detaljno kroz upitnik na kraju svakog tromjesečja.
Način korištenja rezultata vrednovanja:
Rezultati vrednovanja se koriste za unapređenje aktivnosti projekta, uvid u ostvarljivost ishoda, te
stjecanje novih ideja za što bolju i kvalitetniju daljnju provedbu, odnosno osmišljavanje zanimljivih
aktivnosti.
53