Page 50 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 50

NŽJŽ SDŽ – Split PROJEKT: PRETEŽNO VEDRO


              AKTIVNOSTI : ZIDOVI NISU PREPREKE – 2.dio

              Ciljevi projekta:
              Zaštita i unapređenje mentalnog zdravlja djece i mladih u školskom okruženju. Cilj obilježavanja je
              upozoriti cjelokupnu javnost na problem koji su vezani za mentalno zdravlje djece i mladih u 21.st.
              koji se tako brzo mijenja zbog različitih čimbenika koji otežavaju razvoj najranjivijih skupina.
              Namjena projekta:
              Učenici prenose predloške s papira na zid i oslikavaju ga. Pod budnim okom i trudom svojih mentora
              te suradnjom svi dionika koji su uključeni u projekt, uključujući i same učenike i djelatnike. Sve
              navedeno  nužno  je  kako  bi  se  podigla  razina  svijesti  javnosti  o  ovom  problemu  te  kako  bi  se
              zajedničkim naporima pridonijelo ostvarivanju zajedničkog cilja.
              Nosioci projekta:
              Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije- Služba za mentalno zdravlje ,
              Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju
              Način realizacije projekta:
              Kroz asocijativni rad s učenicima tijekom praktične nastave ostvarit će se zanimljive ideje koju će
              prihvatiti svi dionici projektnih aktivnosti.
              Vremenik projekta:
              Školska godina 2020./2021.
              Način vrednovanja projekta:
              Kroz ishode projektnih aktivnosti tako će se oplemeniti i školsko dvorište, ali i potaknuti zajedništvo,
              komunikacija i suradnja djece i mladih kroz niz praktičnih aktivnosti kojima se promovira i njihova
              struka i stručne kompetencije. Time se nastoji unaprijediti i prihvatljive oblike ponašanja te umanjiti
              vršnjačko nasilje ili druga rizična ponašanja.


              NŽJŽ SDŽ – Split PROJEKT „OKO STOLA“

              Ciljevi projekta:
              Ispitati  povezanost  prehrambenih  navika  i  emocionalnih  stanja  srednjoškolaca/-ki  u  svrhu
              definiranja polazišta za buduće javnozdravstvene preventivne projekte i aktivnosti. Osmišljavanje
              društvene igre.
              Namjena projekta:
              Ispitati  u  kojoj  mjeri  učenici/-ice  brinu  o  vlastitom  tijelu  i  zdravom  načinu  života;  usporediti
              podudarnost  percipirne  slike  o  sebi  i  stvarnog  stanja  tjelesne  težine  učenika/-ica;  ispitati
              osviještenost  i  prepoznavanje  učenika/-ica  za  povezanost  prehrambenih  navika  i  emocionalnih
              stanja;  izmjeriti  stavove  i  istražiti  vrijednosti  povezane  sa  utjecajem  fizičkog  izgleda  na
              samopoštovanje, samopouzdanje, prihvaćenost u društvu i uspjeh u životu; ispitati u kojoj mjeri
              sudionici prepoznaju psihologe kao relevantne stručnjake za probleme u prehrambenim navikama
              u  odnosu  na  druge  stručnjake.  Izrada  alata-društveno  edukativna  igra  s  ciljem  senzibilizacije
              adolescenata na navedenu temu.
              Nosioci projekta:





                                                                                                            47
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55