Page 50 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 50
NŽJŽ SDŽ – Split PROJEKT: PRETEŽNO VEDRO
AKTIVNOSTI : ZIDOVI NISU PREPREKE – 2.dio
Ciljevi projekta:
Zaštita i unapređenje mentalnog zdravlja djece i mladih u školskom okruženju. Cilj obilježavanja je
upozoriti cjelokupnu javnost na problem koji su vezani za mentalno zdravlje djece i mladih u 21.st.
koji se tako brzo mijenja zbog različitih čimbenika koji otežavaju razvoj najranjivijih skupina.
Namjena projekta:
Učenici prenose predloške s papira na zid i oslikavaju ga. Pod budnim okom i trudom svojih mentora
te suradnjom svi dionika koji su uključeni u projekt, uključujući i same učenike i djelatnike. Sve
navedeno nužno je kako bi se podigla razina svijesti javnosti o ovom problemu te kako bi se
zajedničkim naporima pridonijelo ostvarivanju zajedničkog cilja.
Nosioci projekta:
Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije- Služba za mentalno zdravlje ,
Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju
Način realizacije projekta:
Kroz asocijativni rad s učenicima tijekom praktične nastave ostvarit će se zanimljive ideje koju će
prihvatiti svi dionici projektnih aktivnosti.
Vremenik projekta:
Školska godina 2020./2021.
Način vrednovanja projekta:
Kroz ishode projektnih aktivnosti tako će se oplemeniti i školsko dvorište, ali i potaknuti zajedništvo,
komunikacija i suradnja djece i mladih kroz niz praktičnih aktivnosti kojima se promovira i njihova
struka i stručne kompetencije. Time se nastoji unaprijediti i prihvatljive oblike ponašanja te umanjiti
vršnjačko nasilje ili druga rizična ponašanja.
NŽJŽ SDŽ – Split PROJEKT „OKO STOLA“
Ciljevi projekta:
Ispitati povezanost prehrambenih navika i emocionalnih stanja srednjoškolaca/-ki u svrhu
definiranja polazišta za buduće javnozdravstvene preventivne projekte i aktivnosti. Osmišljavanje
društvene igre.
Namjena projekta:
Ispitati u kojoj mjeri učenici/-ice brinu o vlastitom tijelu i zdravom načinu života; usporediti
podudarnost percipirne slike o sebi i stvarnog stanja tjelesne težine učenika/-ica; ispitati
osviještenost i prepoznavanje učenika/-ica za povezanost prehrambenih navika i emocionalnih
stanja; izmjeriti stavove i istražiti vrijednosti povezane sa utjecajem fizičkog izgleda na
samopoštovanje, samopouzdanje, prihvaćenost u društvu i uspjeh u životu; ispitati u kojoj mjeri
sudionici prepoznaju psihologe kao relevantne stručnjake za probleme u prehrambenim navikama
u odnosu na druge stručnjake. Izrada alata-društveno edukativna igra s ciljem senzibilizacije
adolescenata na navedenu temu.
Nosioci projekta:
47