Page 47 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 47
Namjena aktivnosti:
Svim učenicima škole
Nosioci aktivnosti:
Martina Javorčić, prof. aktiv hrvatskog jezika
Način realizacije:
Briga o posudbi knjižnične građe i njezina zaštita; sudjelovanje u nabavi knjižničnog fonda; pisanje
kritičkih osvrta knjiga na mrežnim stranicama škole; obilježavanje značajnih datuma i obljetnica –
pripremanje izložbi, uređenje panoa, izrađivanje plakata; radionice i osmišljavanje dramsko-
scenskih igrokaza (povodom Valentinova, Dana škole, Dana otvorenih vrata, Dana učitelja); posjeti
sajmu knjiga Interliber, Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici
Vremenik aktivnosti:
Nastavna godina 2020./2021.
Detaljan troškovnik:
Iz vlastitih prihoda Škole
Način vrednovanja i način korištenja vrednovanja:
Zadovoljstvo učenika i nastavnika, pohvale i priznanja, izbor najčitatelja, afirmacija školske
knjižnice u odgojno- obrazovnom procesu
Recitatorska skupina
Ciljevi aktivnosti:
Obogaćenje sposobnosti govornog izražavanja, recitiranja i govorenja; prepoznavanje govornih
vrednota i njihova primjena u scenskom govoru
Namjena aktivnosti:
Svim zainteresiranim učenicima škole
Nosioci aktivnosti:
Profesor hrvatskog jezika prema dogovoru stručnog Aktiva
Način realizacije:
Redovni sastanci, odabir i uvježbavanje tekstova; artikulacijske vježbe; promidžba škole
sudjelovanjem na Lidranu i školskim priredbama; osobna napredovanja učenika
Vremenik aktivnosti:
Rujan – prvi dogovori; listopad, studeni – uvježbavanje tekstova, samostalne artikulacijske vježbe;
prosinac – božićna priredba; ožujak – Lidrano; travanj - Dan otvorenih vrata
Detaljan troškovnik:
Troškove prijevoza i namještanje scene osigurat će škola
Način vrednovanja :
Uspjeh na školskim priredbama i Lidranu, pohvale, nagrade, osobna postignuća učenika
Likovna grupa
Ciljevi aktivnosti:
Upoznati različite likovne tehnike, usvojiti likovni jezik, naučiti likovno razmišljati i komunicirati;
razvijanje intelektualnih i sposobnosti, vizualnog mišljenja, percepcije i likovnog senzibiliteta, te
sposobnost promatranja i prepoznavanja likovnog djela; razvoj estetskog odgoja i interesa za
umjetnost, te svjetsku i nacionalnu kulturnu baštinu; razvijanje pozitivnog odnosa prema radu,
44