Page 54 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 54

Namjena projekta:
              Projekt  je  usmjeren  na  senzibiliziranje  mladih  o  vrijednostima  volonterstva  te  na  njihovo
              uključivanje u volonterske akcije u lokalnoj zajednici i školi kroz stjecanje i prenošenje znanja o temi
              rizičnih ponašanja i njihove prevencije, posebice zlouporabe sredstava ovisnosti i njenog suzbijanja.
              Nosioci projekta:
              Koordinator  aktivnosti  projekta  u  školi  za  dizajn,  grafiku  i  održivu  gradnju:  Nataša  Burilović,
              psihologinja
              Način realizacije projekta:
              Projektne aktivnosti odnose se na:
              (1)  Ciklus  motivacijskih  radionica  s  ciljem  upoznavanja  učenika  s  projektnim  aktivnostima  i
              informiranje o načinu uključivanja.
              (2) Ciklus od osam edukativnih radionica za učenike zainteresirane za vršnjačku edukaciju kroz koje
              će steći znanja o rizičnim ponašanjima i njihovoj prevenciji, poboljšati svoje vještine komunikacije i
              timskog rada te steći vještine potrebne za vršnjačku edukaciju i vođenje mladih. Teme radionica su:
              Rizična ponašanja, Legalne psihoaktivne tvari, Ilegalne psihoaktivne tvari, Bihevioralne ovisnosti,
              Kako izgraditi svoj stav i oduprijeti se nagovaranju / vještine odlučivanja, Komunikacijske vještine i
              timski rad.
              (3)  Radionice  vršnjačke  edukacije  –  po  završetku  edukacije,  učenici  će  pristupiti  organizaciji  i
              provođenju  radionica  vršnjačke  edukacije  za  učenike  prvih  i  drugih  razreda  svoje  škole.  Kroz
              vršnjačku edukaciju steći će prvo iskustvo samostalnog vođenja, dobiti kroz praksu uvid u vlastite
              kompetencije te razviti samopouzdanje za daljnji angažman u osmišljavanju i vođenju aktivnosti za
              mlade.
              (4) Volonterske aktivnosti – učenici će osmisliti i organizirati niz volonterskih aktivnosti koje će imati
              za cilj povećanje vidljivosti projektnih aktivnosti, osvještavanje zajednice o temi rizičnih ponašanja
              te poticanje mladih na volontersko djelovanje.
              Vremenik projekta:
              Tijekom školske godine
              Troškovnik projekta:
              Projekt se provodi uz financijsku podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva.
              Način vrednovanja projekta:
              Po završetku edukacije, učenici će pristupiti organizaciji i provođenju radionica vršnjačke edukacije
              za  učenike  prvih  i  drugih  razreda  svoje  škole.  Kroz  vršnjačku  edukaciju  steći  će  prvo  iskustvo
              samostalnog vođenja, dobiti kroz praksu uvid u vlastite kompetencije te razviti samopouzdanje za
              daljnji angažman u osmišljavanju i vođenju aktivnosti za mlade.




             Žaštita i unaprjeđenje mentalnog zdravlja djece i mladih s poteškoćama

             u razvoju

              Projekt:
              “ JAVNOZDRAVSTVENI PROJEKTI U ODGOJNO-OBRAZOVNIM USTANOVAMA“
              Cilj projekta:
              Zaštita i unapređenje mentalnog zdravlja mladih
              Namjena projekta:
              Skretanje pozornosti, senzibilizacija šire i stručne javnosti o važnosti prevencije mentalnog zdravlja
              djece i mladih
                                                                                                            51
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59