Page 54 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 54
Namjena projekta:
Projekt je usmjeren na senzibiliziranje mladih o vrijednostima volonterstva te na njihovo
uključivanje u volonterske akcije u lokalnoj zajednici i školi kroz stjecanje i prenošenje znanja o temi
rizičnih ponašanja i njihove prevencije, posebice zlouporabe sredstava ovisnosti i njenog suzbijanja.
Nosioci projekta:
Koordinator aktivnosti projekta u školi za dizajn, grafiku i održivu gradnju: Nataša Burilović,
psihologinja
Način realizacije projekta:
Projektne aktivnosti odnose se na:
(1) Ciklus motivacijskih radionica s ciljem upoznavanja učenika s projektnim aktivnostima i
informiranje o načinu uključivanja.
(2) Ciklus od osam edukativnih radionica za učenike zainteresirane za vršnjačku edukaciju kroz koje
će steći znanja o rizičnim ponašanjima i njihovoj prevenciji, poboljšati svoje vještine komunikacije i
timskog rada te steći vještine potrebne za vršnjačku edukaciju i vođenje mladih. Teme radionica su:
Rizična ponašanja, Legalne psihoaktivne tvari, Ilegalne psihoaktivne tvari, Bihevioralne ovisnosti,
Kako izgraditi svoj stav i oduprijeti se nagovaranju / vještine odlučivanja, Komunikacijske vještine i
timski rad.
(3) Radionice vršnjačke edukacije – po završetku edukacije, učenici će pristupiti organizaciji i
provođenju radionica vršnjačke edukacije za učenike prvih i drugih razreda svoje škole. Kroz
vršnjačku edukaciju steći će prvo iskustvo samostalnog vođenja, dobiti kroz praksu uvid u vlastite
kompetencije te razviti samopouzdanje za daljnji angažman u osmišljavanju i vođenju aktivnosti za
mlade.
(4) Volonterske aktivnosti – učenici će osmisliti i organizirati niz volonterskih aktivnosti koje će imati
za cilj povećanje vidljivosti projektnih aktivnosti, osvještavanje zajednice o temi rizičnih ponašanja
te poticanje mladih na volontersko djelovanje.
Vremenik projekta:
Tijekom školske godine
Troškovnik projekta:
Projekt se provodi uz financijsku podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva.
Način vrednovanja projekta:
Po završetku edukacije, učenici će pristupiti organizaciji i provođenju radionica vršnjačke edukacije
za učenike prvih i drugih razreda svoje škole. Kroz vršnjačku edukaciju steći će prvo iskustvo
samostalnog vođenja, dobiti kroz praksu uvid u vlastite kompetencije te razviti samopouzdanje za
daljnji angažman u osmišljavanju i vođenju aktivnosti za mlade.
Žaštita i unaprjeđenje mentalnog zdravlja djece i mladih s poteškoćama
u razvoju
Projekt:
“ JAVNOZDRAVSTVENI PROJEKTI U ODGOJNO-OBRAZOVNIM USTANOVAMA“
Cilj projekta:
Zaštita i unapređenje mentalnog zdravlja mladih
Namjena projekta:
Skretanje pozornosti, senzibilizacija šire i stručne javnosti o važnosti prevencije mentalnog zdravlja
djece i mladih
51