Page 64 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 64
Mediji
Način realizacije projekta:
Interaktivne radionice na temu, tijekom praktične, predmetne i terenske nastave te izvan
nastavne aktivnosti (volonteri)
Igrokazi i performansi, uz predstavljanje projektnih ishoda.
Među školsko natjecanje iz Emocionalne pismenosti, alat društvena igra „ Pretežno vedro“.
Javno i stručno predstavljanje projekta uz pro-aktivni pristup učenika uz mentorstvo djelatnika
Mjesec borbe protiv alkoholizma i dr. ovisnosti..
Svjetski dan mentalnog zdravlja; tema: investirajmo u mentalno zdravlje
Skretanje pozornosti na važne datume koje se bave problemima ili poteškoćama vezanim za
rizična ponašanja mladih; Dani preventive: Zdrave ideje
Suradnja sa medijima
Vremenik projekta:
Tijekom školske godine
Troškovnik projekta:
Troškove snosi NZJZ-SDŽ / Služba za mentalno zdravlje
Način vrednovanja projekta:
Kvantitativna i kvalitativna analiza rezultata
Vanjska opservacija projekta
Ishodi će biti korišteni u svrhu samo vrednovanja projektnih aktivnosti kako bi se unaprijedili
ishodi i postigli opći i specifični ciljevi projekta
SOLIDARNOST NA DJELU
Ciljevi projekta:
Razviti humanost i solidarnost te poštivanje ljudskih bića i kroz to probuditi u učenicima potrebu za
doprinosom u zajednici
Namjena projekta:
Odgoj mladih na polju solidarnosti, međusobnog pomaganja, te razvoj pozitivnih osjećaja koji utječu
na razvoj mlade osobe i zajednice u cjelini.
Nosioci projekta:
Stručna služba, razrednici i nastavnici u suradnji s udrugom „Most“, HCK-om te „Caritasom“
Način realizacije projekta:
Prikupljanje sredstava, prehrambenih i higijenskih potrepština za socijalno ugrožene;
Vremenik projekta:
Tijekom cijele godine s naglaskom na studeni/prosinac
Detaljan troškovnik:
Program je besplatan i temelji se na dobrovoljnom uključivanju učenika
Način vrednovanja projekta:
Popis doniranih sredstava i potrepština kao indikator uključenosti učenika i nastavnika
61