Page 59 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 59

Način vrednovanja projekta:
             Na temelju dobivenih rezutata definirati polazišta za buduće javnozdravstvene preventivne projekte
             i aktivnosti u području prehrambenih navika i emocionalnih stanja




           ODRŽIVA UČENIČKA PODUŽEĆA U HRVATSKIM SREDNJIM ŠKOLAMA –

           ŽELENA PODUŽEĆA PROMIČU ODRŽIVO PODUŽETNIČKO

           RAŽMIŠLJANJE I DJELOVANJE  MLADIH LJUDI U HRVATSKOJ.

             ime i prezime voditelja: Darija Ćerdić Vukušić. Suradnja sa Udrugom Sunce, Hrvatskom udrugom
             učeničkog  zadrugarstva i Ekonomskim fakultetom u Splitu.
             Razred: g1P
             Planirani broj učenika: 24
             Planirano sati tjedno: kontinuirani rad kroz drugo polugodište
             Ciljevi  projekta:  Implementacija    koncepta  učenja  i  poučavanja  kroz  održiva  učenička  poduzeća.
             Jačanje  svijesti  održivosti  i  o  održivom  ponašanja  učenika.  Promicanje  poduzetničkog  duha  i
             profesionalne  orijentacije  s  naglaskom  na  ekološki  prihvatljivom  i  društveno  pravičnom
             gospodarenju.
             - Promicanje poduzetničkog duha i profesionalne orijentacije s naglaskom na ekološki prihvatljivom i
             društveno pravičnom gospodarenju.
             Način realizacije projekta: Posjet primjerima dobre prakse u Njemačkoj. Susret i razmjena mišljenja
             s izabranim održivim učeničkim poduzećima. Također je planiran posjet jednom održivom poduzeću(
             start-up-u)    i  Institutu  za  inovacije  i  održivost  Borderstep  u  Berlinu  (među  ostalim  Sustainable
             Business Canvas).
             Radionica: Teorijske osnove  i razvoj prvih ideja za implementaciju održivog učeničkog poduzeća u  u
             vlastitoj školi.
             Radionica:  Održivo  gospodarstvo  na  primjeru    partnerske  tvrtke.  Posjet  tvrtki    koja    posluje  na
             principima održivosti.
             Radionica:  Pronalaženje  poslovnih  ideja  i  razvijanje  modela  poslovanja.  Koristeći    participativne
             metode,  sudionici  pronalaze  poslovnu  ideju  koju    pomoću  Sustainable  Buiness  Canvas  (SBC)
             razrađuju u  model poslovanja  za svoje održivo učeničko poduzeće. Temeljem SBC-a razrađuju se
             sljedeći aspekti: ŠTO? (ideja, vizija / misija, što se obećava  klijentima), KOGA? (klijenti, konkurencija,
             interesna skupina), KAKO? (ključni partneri, ključne aktivnosti i ključni resursi) i KOLIKO? (financijska
             struktura).
             Radionica: Financije, pravna pitanja &Co. Teme ove radionice bit će financije, pravni propisi i drugi
             aspekti osnivanja učeničkog poduzeća u srednjim školama. Radionica će se provoditi u suradnji s
             Hrvatskom  udrugom učeničkog zadrugarstva.
             Prodajni kiosk  održivih učeničkih poduzeća: U okviru projektnih aktivnosti, u suradnji s udrugom
             Marjan, planira se korištenje   informacijske točke gradske park šume  Marjan kao  prodajnog  kioska.
             Park šumu Marjan rado posjećuju turisti i građani Splita. Tijekom projektnog razdoblja, prodajni kiosk
             služit  će  za  prodaju  proizvoda  održivih  učeničkih  poduzeća  koja  sudjeluju  u  projektu,  a  nakon
             završetka projekta moći će ga koristiti i druga učenička poduzeća
             Osnovna namjena projekta: Produbljivanje  ključnih kompetencija poput pouzdanosti, sposobnosti
             rada  u  timu,  samostalnosti.  Rad  u  učeničkom  poduzeću    pruža  mogućnost  doživljaja    svijeta
             gospodarstva.

                                                                                                            56
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64