Page 67 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 67

tehnologijama,  čime će se podignuti relevantnost kvalifikacija na tržištu rada. Time će se postići svi
             ciljevi Poziva.
             Informacija o provedbenim kapacitetima korisnika i odabiru partnera:
             Gospodarska škola Varaždin ima vlastiti prostor i tehničku opremu za izvođenje planiranih aktivnosti.
             Ima stabilne,  dostatne i redovne izvore financiranja što joj omogućava pravodobno izvršavanje svih
             financijskih  obaveza  u  projektu.  Škola  ima  sustav  za  e-  i  m-  učenje,    te  će  ga  dati  na  korištenje
             partnerima. Zaposlenici imaju visoku stručnu spremu odgovarajućih profila za provođenje aktivnosti
             u projektu. Škola i zaposlenici imaju veliko iskustvo u vođenju projekata u istom sektoru i istog obima:
             škola  je  upravljala  projektima  ECHO,    SEM  i  Sign2me,    te  sudjelovala  kao  partner  u  upravljanju
             projektom „ Implementacija kulturne baštine u kurikulume strukovnih škola kao faktor ekonomskog
             razvoja i zapošljivosti učenika“ iz pretpristupnih fondova. Svi projekti bili su u području obrazovanja.
             Više od 10 zaposlenika prošlo je edukaciju o upravljanju takvim projektima. Projektom će upravljati i
             aktivnosti koordinirati projektni tim kojeg čine voditelj projekta i 4 koordinatora. Voditelj projekta bit
             će  ugovorena  osoba  koja  posjeduje  organizacijske  i  managerske  sposobnosti  te  fakultetsku
             naobrazbu,  Koordinator 1 je zaposlenik Evolve d.o.o koji ima fakultetsku naobrazbu i iskustva u
             vođenju  tima,    Koordinator2  je  zaposlenica  Gospodarske  škole  Varaždin  fakultetsku  naobrazbu  i
             iskustva u vođenju tima,  Koordinator 3 je zaposlenik Škole za Dizajn,  grafiku i održivu gradnju Split,
             Koordinator  4  je  zaposlenik  Srednje  škole  Matija  Antun  Reljković.  Interdisciplinarnost  modula  i
             implementacija  sadržaja  koji  će  učenicima  omogućiti  stjecanje  strukovnih  i  poduzetničkih
             kompetencija  te  im  omogućiti  ostvarenje  poduzetničkog  iskustva  tijekom  školovanja,    mogla  se
             ostvariti samo suradnjom svih projektnih partnera,  kako bi se zaokružio proces stvaranja proizvoda
             što učenicima omogućava stjecanje poduzetničkog iskustva. Srednja škola M. A. Reljković i Škola za
             dizajn,  grafiku i održivu gradnju bit će zaduženi za organizaciju učeničkih kampova,  edukacija i
             sudjelovati će u evaluaciji inovativne Metodologije i programa. Poduzeće Evolva d.o.o. ima velika
             iskustva u izradi informacijskih sustava i oni će programirati edukacijski poslovni ERP sustav,  educirati
             nastavnike u e- učenju i održavati sistem e- učenja. Samo suradnjom tih partnera može se ostvariti
             inovacija  interdisciplinarnosti  i  ostvariti  inovativan  pristup  obrazovanju  što  je  traženo  u  Pozivu.
             Također,  partnerske škole imaju veliko iskustvo u provođenju projekata financiranih iz fondova EU.
             Kratki opis na koji će način održivost rezultata projekta biti zajamčena nakon završetka projekta:
             Educirani nastavnici nastaviti će upotrebljavati u Projektu stečena strukovna znanja u redovnom radu
             za  edukaciju  narednih  generacija  učenika,    a  ovladavanjem  metodom  e-  učenja  ojačat  će
             kompetencije za vlastita daljnja usavršavanja te za edukaciju ostalih nastavnika i daljnjih generacija
             učenika u metodi e- učenja. Također,  metodu e- učenja moći će primijeniti za kreiranje materijala i
             za sve druge predmete koje poučavaju. Učenici će ovladavanjem metodom e- učenja ojačati svoje
             kompetencije za cjeloživotno učenje,  a strukovnim sadržajima koje usvajaju tijekom projekta podići
             će svoje strukovne i poduzetničke kompetencije i bit će konkurentniji na tržištu rada što će doprinijeti
             njihovoj  boljoj  zapošljivosti/  samozapošljivosti.  Metodologija  za  razvoj  interdisciplinarnog
             kurikuluma,  svi kreirani programi i priručnici nakon završetka projekta biti će slobodno dostupni
             putem  Internet  stranice  Projekta  svim  zainteresiranim  školama  koje  će  putem  Internet  stranice
             Projekta i putem konferencija za medije biti pozvane da preuzmu te razultate. Priručnici kreirani
             tijekom projekta su u e- obliku i može ih koristiti neograničen broj nastavnika i učenika. Nastavni
             sadržaji,  sredstva,  programi,  IT rješenje za upotrebu nove metode ( ERP sustav) kreirani tijekom
             projekta  postaju  dio  redovne  djelatnosti  tj.  kurikuluma  partnerskih  škola  koje  imaju  financijske
             kapacitete  za  njihovo  održavanje  u  svim  narednim  školskim  godinama.  Metodologija  za  razvoj
             interdisciplinarnih kurikuluma primjenjiva je za sve strukovne škole,  bez obzira na usmjerenja koja u
             njima postoje i bez obzira na vrstu programa koji se u njima primjenjuju (redovni,  izvannastavni i
             izvanškolski ili izborni programi) i prema njoj je moguće modernizirati sve vrste programa strukovnih


                                                                                                            64
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72