Page 67 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 67
tehnologijama, čime će se podignuti relevantnost kvalifikacija na tržištu rada. Time će se postići svi
ciljevi Poziva.
Informacija o provedbenim kapacitetima korisnika i odabiru partnera:
Gospodarska škola Varaždin ima vlastiti prostor i tehničku opremu za izvođenje planiranih aktivnosti.
Ima stabilne, dostatne i redovne izvore financiranja što joj omogućava pravodobno izvršavanje svih
financijskih obaveza u projektu. Škola ima sustav za e- i m- učenje, te će ga dati na korištenje
partnerima. Zaposlenici imaju visoku stručnu spremu odgovarajućih profila za provođenje aktivnosti
u projektu. Škola i zaposlenici imaju veliko iskustvo u vođenju projekata u istom sektoru i istog obima:
škola je upravljala projektima ECHO, SEM i Sign2me, te sudjelovala kao partner u upravljanju
projektom „ Implementacija kulturne baštine u kurikulume strukovnih škola kao faktor ekonomskog
razvoja i zapošljivosti učenika“ iz pretpristupnih fondova. Svi projekti bili su u području obrazovanja.
Više od 10 zaposlenika prošlo je edukaciju o upravljanju takvim projektima. Projektom će upravljati i
aktivnosti koordinirati projektni tim kojeg čine voditelj projekta i 4 koordinatora. Voditelj projekta bit
će ugovorena osoba koja posjeduje organizacijske i managerske sposobnosti te fakultetsku
naobrazbu, Koordinator 1 je zaposlenik Evolve d.o.o koji ima fakultetsku naobrazbu i iskustva u
vođenju tima, Koordinator2 je zaposlenica Gospodarske škole Varaždin fakultetsku naobrazbu i
iskustva u vođenju tima, Koordinator 3 je zaposlenik Škole za Dizajn, grafiku i održivu gradnju Split,
Koordinator 4 je zaposlenik Srednje škole Matija Antun Reljković. Interdisciplinarnost modula i
implementacija sadržaja koji će učenicima omogućiti stjecanje strukovnih i poduzetničkih
kompetencija te im omogućiti ostvarenje poduzetničkog iskustva tijekom školovanja, mogla se
ostvariti samo suradnjom svih projektnih partnera, kako bi se zaokružio proces stvaranja proizvoda
što učenicima omogućava stjecanje poduzetničkog iskustva. Srednja škola M. A. Reljković i Škola za
dizajn, grafiku i održivu gradnju bit će zaduženi za organizaciju učeničkih kampova, edukacija i
sudjelovati će u evaluaciji inovativne Metodologije i programa. Poduzeće Evolva d.o.o. ima velika
iskustva u izradi informacijskih sustava i oni će programirati edukacijski poslovni ERP sustav, educirati
nastavnike u e- učenju i održavati sistem e- učenja. Samo suradnjom tih partnera može se ostvariti
inovacija interdisciplinarnosti i ostvariti inovativan pristup obrazovanju što je traženo u Pozivu.
Također, partnerske škole imaju veliko iskustvo u provođenju projekata financiranih iz fondova EU.
Kratki opis na koji će način održivost rezultata projekta biti zajamčena nakon završetka projekta:
Educirani nastavnici nastaviti će upotrebljavati u Projektu stečena strukovna znanja u redovnom radu
za edukaciju narednih generacija učenika, a ovladavanjem metodom e- učenja ojačat će
kompetencije za vlastita daljnja usavršavanja te za edukaciju ostalih nastavnika i daljnjih generacija
učenika u metodi e- učenja. Također, metodu e- učenja moći će primijeniti za kreiranje materijala i
za sve druge predmete koje poučavaju. Učenici će ovladavanjem metodom e- učenja ojačati svoje
kompetencije za cjeloživotno učenje, a strukovnim sadržajima koje usvajaju tijekom projekta podići
će svoje strukovne i poduzetničke kompetencije i bit će konkurentniji na tržištu rada što će doprinijeti
njihovoj boljoj zapošljivosti/ samozapošljivosti. Metodologija za razvoj interdisciplinarnog
kurikuluma, svi kreirani programi i priručnici nakon završetka projekta biti će slobodno dostupni
putem Internet stranice Projekta svim zainteresiranim školama koje će putem Internet stranice
Projekta i putem konferencija za medije biti pozvane da preuzmu te razultate. Priručnici kreirani
tijekom projekta su u e- obliku i može ih koristiti neograničen broj nastavnika i učenika. Nastavni
sadržaji, sredstva, programi, IT rješenje za upotrebu nove metode ( ERP sustav) kreirani tijekom
projekta postaju dio redovne djelatnosti tj. kurikuluma partnerskih škola koje imaju financijske
kapacitete za njihovo održavanje u svim narednim školskim godinama. Metodologija za razvoj
interdisciplinarnih kurikuluma primjenjiva je za sve strukovne škole, bez obzira na usmjerenja koja u
njima postoje i bez obzira na vrstu programa koji se u njima primjenjuju (redovni, izvannastavni i
izvanškolski ili izborni programi) i prema njoj je moguće modernizirati sve vrste programa strukovnih
64