Page 68 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 68
škola. Projekt slijedi najbolju europsku praksu, ciljeve obrazovne politike u Hrvatskoj i koristi
rezultate prijašnjih projekata. Rezultati projekta doprinose povećanju zapošljivosti učenika i razvoju
pozitivnog stava prema poduzetništvu u partnerskim regijama. Velik broj educiranih nastavnika
tijekom projekta jamči postojanje ljudskih kapaciteta za održivost projektnih rezultata. Većina
nastavnih materijala planirana je u e- obliku i može se upotrebljavati od beskonačnog broja korisnika
bez utroška papira i tiskarskih sredstava, a metoda e- učenja koju su usvojili nastavnici i učenici
omogućava kreiranje novih materijala u e- obliku, što ima pozitivan utjecaj na očuvanje prirodnih
resursa i cijelog okoliša.
Projekt doprinosi jednakim mogućnostima:
Prilikom razvoja projekta, za rad s učenicima na kampovima planirano je, prema potrebi,
uključivanje nastavnika koji su prošli senzibilizacijske radionice i posebne edukacije za
sporazumijevanje s učenicima s oštećenjem sluha.Sve projektne aktivnosti održavati će se u
prostorima koji su pristupačni osobama s invaliditetom. Kod ugovaranja knjigovodstvene usluge
projekta prednost će imati osoba s invaliditetom i/ili duže nezaposlena osoba koja posjeduje tražene
kvalifikacije.
Projekt doprinosi održivom razvoju i zaštiti okoliša:
Komunikacija među projektnim partnerima tijekom izrade projekta odvijala se putem Interneta i nije
bilo potrebe za dodatnim putovanjima. Također, sva su istraživanja vršena putem Interneta ili
telefonom. Prilikom izrade plana projektnih aktivnosti nastojalo ih se vremenski grupirati na način da
se u provedbi broj putovanja znatno smanji. Na taj način doprinosi se smanjenju štetnih emisija. U
projektu je planirana izrada priručnika samo u e- obliku, čime se doprinosi smanjenju potrošnje
papira. Tijekom provedbe projekta glavni komunikacijski kanal među partnerima bit će zatvoreni e-
forum Gospodarske škole, čime se također smanjuje potreba za putovanjem.
Projekt doprinosi promicanju načela dobrog upravljanja, uključujući i suradnju s civilnim društvom.
Svi partneri sudjelovali su demokratski u raspodjeli prava i obaveza planiranih u projektu i suglasni
su da su prava i obaveze svih partnera raspodijeljene po načelu pravičnosti. Sve odluke tijekom
projekta donosit će se demokratski i slijediti će načela dobrog upravljanja. Svi partneri biti će istinito
i pravodobno obavještavani o svim aspektima provedbe projekta. Voditelj projekta vodit će računa o
tome da projektom bude racionalno upravljano prema predviđeni vremenskim odrednicama i u
okviru financijskih sredstava koja su predviđena proračunom, primjenjujući pravila javne nabave.
Ostvarena suradnja među projektnim partnerima putem izrađenih interdisciplinarnih kurikuluma
omogućava daljnju suradnju škola i nakon završetka projekta, čime će se unaprijediti obrazovanje u
tim školama.
Sažetak:
U programima zanimanja partnerskih škola Ekonomist, Komercijalist, Grafički tehničar, Grafički
urednik dizajner , Tehničar nutricionist i Agroturistički tehničar nedostaju sadržaji za stjecanje
poduzetničkih i dijela strukovnih kompetencija koje zahtjevaju dotični sektori i tržišta rada. Cilj
projekta je uvesti IKT nastavne metode i interdisciplinarne sadržaje u skladu sa sektorskim potrebama
u kurikulume navedenih zanimanja za stjecanje relevantnih strukovnih i poduzetničkih kompetencija.
Ciljna skupina su učenici i strukovni nastavnici partnerskih strukovnih škola.
65