Page 63 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 63
Način vrednovanja projekta:
Po završetku edukacije, učenici će pristupiti organizaciji i provođenju radionica vršnjačke edukacije
za učenike prvih i drugih razreda svoje škole. Kroz vršnjačku edukaciju steći će prvo iskustvo
samostalnog vođenja, dobiti kroz praksu uvid u vlastite kompetencije te razviti samopouzdanje za
daljnji angažman u osmišljavanju i vođenju aktivnosti za mlade.
BOŽIĆNA RADIONICA
Ciljevi projekta:
Potpora uključivanju učenika s teškoćama u srednjoškolsku ustanovu; razvijanje solidarnosti i
tolerancije među mladima; inkluzivno ponašanje učenika i nastavnika
Namjena projekta:
Odgoj mladih na polju solidarnosti, međusobnog pomaganja, te razvoj pozitivnih osjećaja koji utječu
na razvoj mlade osobe i zajednice u cjelini
Nosioci projekta:
Prof. Tomo Matičević, stručna služba, prof. Ivana Pavić; učenici smjera dizajn keramike
Način realizacije projekta:
Učenici smjera pomoćni kartonažer“ zajedno s učenicima smjera dizajner keramike izrađivati će
različite predmete
Troškovnik projekta:
Sredstva Škole
Vremenik projekta:
Prosinac
Način vrednovanja projekta:
Evaluacijski listići
ŽAŠTITA I UNAPRJEĐENJE MENTALNOG ŽDRAVLJA DJECE I MLADIH S
POTEŠKOĆAMA U RAŽVOJU
Projekt:
“ JAVNOZDRAVSTVENI PROJEKTI U ODGOJNO-OBRAZOVNIM USTANOVAMA“
Cilj projekta:
Zaštita i unapređenje mentalnog zdravlja mladih
Namjena projekta:
Skretanje pozornosti, senzibilizacija šire i stručne javnosti o važnosti prevencije mentalnog zdravlja
djece i mladih
Nosioci projekta:
NZJZ – SDŽ/Služba za mentalno zdravlje
Psihologinja škole
AZOO podružnica Split
Nastavnici i učenici Škole za dizajn grafiku i održivu gradnju Split
Osnovne i srednje škole u SDŽ
Predškolske ustanove
60