Page 66 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 66
Nosioci projekta:
Marijela Gulin, Nataša Bogdanović Jadronja
Način realizacije projekta:
U okviru projekta razradit će se program razvoja školskog volonterskog kluba za godinu 2019./2020.
te pružiti podrška/supervizija koordinatorima volontera ispred škola partnera na projektu.
Održat će se info radionica na kojoj će se učenici/ice priključiti školskom volonterskom klubu i na taj
način povećati broj učenika koji volontiraju.
Održat će se ciklus od 3 edukativne radionice za volontere školskog volonterskog kluba kojima će se
učenike educirati za volonterstvo i aktivno građanstvo te motivirati i pripremiti za volontiranje.
Osnovna namjena projekta:
Unaprjeđene osobne kompetencije mladih potrebne za aktivni društveni angažman
Unaprijeđeni kapaciteti škola za strukturiranu provedbu školskih volonterskih programa
Povećan broj mladih uključenih u kreiranje i provedbu volonterskih programa u zajedniciTroškovnik
projekta:
/
Način vrednovanja projekta:
Najmotiviraniji sudjelovat će na okruglom stolu na kojem će prezentirati svoja iskustva volontiranja
u školskom volonterskom klubu.
INTERDISCIPLINARNI KURIKULUM SREDNJIH STRUKOVNIH ŠKOLA
Svrha i opravdanost projekta:
U partnerskim školama učenici posve ne stječu relevantne kompetencije upotrebom suvremene
tehnologije u nastavnom procesu, osobito IK tehnologije, bitne u poslovnim procesima u sektorima
za koje se učenici školuju. Partnerske škole nemaju programe i sadržaje koji bi učenicima omogućili
stjecanje barem jednog cjelovitog poduzetničkog iskustva tijekom školovanja. Zato se učenicima
smanjuje konkurentnost na tržištu rada u partnerskim regijama te mogućnost samozapošljavanja: u
kolovozu 2014. godine među nezaposlenima udio mladih između 20 i 29 godina u partnerskim
regijama iznosio je 23%. U skupini mladih do 25 godina svaki drugi je nezaposlen. Poslodavci od
ekonomista traže poznavanje rada s poslovnim aplikacijama, u grafičkim zanimanjima upotrebu IK
tehnologije, u prerađivačkoj industriji upotrebu nove tehnologije. Projektom će se doprinijeti
rješenju problema uvođenjem novih i interdisciplinarnih sadržaja i tehničkih sredstava u obrazovanju
za te sektore u kurikulume zanimanja Ekonomist i Komercijalist u Gospodarskoj školi, u zanimanja
Agroturistički tehničar i Tehničar nutricionist u Školi M. A. Rekljović i u zanimanja Grafički tehničar i
Grafički urednik dizajner u Školi za dizajn, grafiku i održivu gradnju. Interdisciplinarnim povezivanjem
tih programa u zajedničkom poduzetničkom pothvatu, na osnovu izrađene inovativne Metodologije,
učenici će steći strukovne i poduzetničke kompetencije. Time će se uvesti novi i inovativni sadržaji,
procesi i metode u postojeće strukovne programe s ciljem stjecanja relevantnih kompetencija
učenika za bolju zapošljivost, čime se pridonosi općem cilju Poziva. Partneri za to nemaju vlastitih
sredstava, pa su neophodna sredstva Europske unije. Projekt je u skladu sa strateškom dokumentima
o obrazovanju EU, Hrvatske i partnerskih regija. Projekt će odgovoriti na potrebe 40 strukovnih
nastavnika a to su edukacija u e- učenju, u strukovnim sadržajima, u upotrebi suvremene tehnologije
u sektorima kako bi mogli obrazovati učenike. Projekt će odgovoriti na potrebe 150 učenika
partnerskih strukovnih škola a to su edukacija u e- učenju i novim strukovnim sadržajima te u upotrebi
nove tehnologije za sektor za koji se školuju, te stjecanje poduzetničkih kompetencija. Na taj način
učenici će steći moderne i relevantne kompetencije i bit će im omogućen pristup novim
63