Page 66 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 66

Nosioci projekta:
             Marijela Gulin, Nataša Bogdanović Jadronja
             Način realizacije projekta:
             U okviru projekta razradit će se program razvoja školskog volonterskog kluba za godinu 2019./2020.
             te pružiti podrška/supervizija koordinatorima volontera ispred škola partnera na projektu.
             Održat će se info radionica na kojoj će se učenici/ice priključiti školskom volonterskom klubu i na taj
             način povećati broj učenika koji volontiraju.
             Održat će se ciklus od 3 edukativne radionice za volontere školskog volonterskog kluba kojima će se
             učenike educirati za volonterstvo i aktivno građanstvo te motivirati i pripremiti za volontiranje.
             Osnovna namjena projekta:
             Unaprjeđene osobne kompetencije mladih potrebne za aktivni društveni angažman
             Unaprijeđeni kapaciteti škola za strukturiranu provedbu školskih volonterskih programa
             Povećan broj mladih uključenih u kreiranje i provedbu volonterskih programa u zajedniciTroškovnik
             projekta:
             /
             Način vrednovanja projekta:
             Najmotiviraniji sudjelovat će na okruglom stolu na kojem će prezentirati svoja iskustva volontiranja
             u školskom volonterskom klubu.



           INTERDISCIPLINARNI KURIKULUM SREDNJIH STRUKOVNIH ŠKOLA

             Svrha i opravdanost projekta:
             U  partnerskim  školama  učenici  posve  ne  stječu  relevantne  kompetencije  upotrebom  suvremene
             tehnologije u nastavnom procesu,  osobito IK tehnologije,  bitne u poslovnim procesima u sektorima
             za koje se učenici školuju. Partnerske škole nemaju programe i sadržaje koji bi učenicima omogućili
             stjecanje  barem  jednog  cjelovitog  poduzetničkog  iskustva  tijekom  školovanja.  Zato  se  učenicima
             smanjuje konkurentnost na tržištu rada u partnerskim regijama te mogućnost samozapošljavanja: u
             kolovozu  2014.  godine  među  nezaposlenima  udio  mladih  između  20  i  29  godina  u  partnerskim
             regijama iznosio je 23%. U skupini mladih do 25 godina svaki drugi je nezaposlen. Poslodavci od
             ekonomista traže poznavanje rada s poslovnim aplikacijama,  u grafičkim zanimanjima upotrebu IK
             tehnologije,    u  prerađivačkoj  industriji  upotrebu  nove  tehnologije.  Projektom  će  se  doprinijeti
             rješenju problema uvođenjem novih i interdisciplinarnih sadržaja i tehničkih sredstava u obrazovanju
             za te sektore u kurikulume zanimanja Ekonomist i Komercijalist u Gospodarskoj školi,  u zanimanja
             Agroturistički tehničar i Tehničar nutricionist u Školi M. A. Rekljović i u zanimanja Grafički tehničar i
             Grafički urednik dizajner u Školi za dizajn,  grafiku i održivu gradnju. Interdisciplinarnim povezivanjem
             tih programa u zajedničkom poduzetničkom pothvatu,  na osnovu izrađene inovativne Metodologije,
             učenici će steći strukovne i poduzetničke kompetencije. Time će se uvesti novi i inovativni sadržaji,
             procesi  i  metode  u  postojeće  strukovne  programe  s  ciljem  stjecanja  relevantnih  kompetencija
             učenika za bolju zapošljivost,  čime se pridonosi općem cilju Poziva. Partneri za to nemaju vlastitih
             sredstava,  pa su neophodna sredstva Europske unije. Projekt je u skladu sa strateškom dokumentima
             o obrazovanju EU,  Hrvatske i partnerskih regija. Projekt će odgovoriti na potrebe 40 strukovnih
             nastavnika a to su edukacija u e- učenju,  u strukovnim sadržajima,  u upotrebi suvremene tehnologije
             u  sektorima  kako  bi  mogli  obrazovati  učenike.  Projekt  će  odgovoriti  na  potrebe  150  učenika
             partnerskih strukovnih škola a to su edukacija u e- učenju i novim strukovnim sadržajima te u upotrebi
             nove tehnologije za sektor za koji se školuju,  te stjecanje poduzetničkih kompetencija. Na taj način
             učenici  će  steći  moderne  i  relevantne  kompetencije  i  bit  će  im  omogućen  pristup  novim

                                                                                                            63
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71