Page 60 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 60

Troškovnik projekta: Ukupni planirani troškovi iznose  248.000 Eura. Učenici ne snose troškove puta,
             smještaja i prehrane prilikom studijskih putovanja u inozemstvo ili na području RH.
             Način vrednovanja projekta: Rezultati i primjeri dobre prakse trebali bi dati poticaj drugim školama.
             Tako bi se   projektom osigurali srednjoročni i dugoročni impulsi za uspostavu održivih učeničkih
             poduzeća u hrvatskim srednjim školama.
             Način  korištenja  rezultata  vrednovanja:  Rezultate  projekta  dokumentirat  će  se  i    objaviti  u
             praktičnom priručniku na hrvatskom jeziku te,  među ostalim,  u suradnji s Hrvatskom udrugom
             učeničkog zadrugarstva staviti na raspolaganje drugim srednjim školama u Hrvatskoj. Priručnik će
             također biti objavljen na engleskom jeziku te bi ga, između ostalog,  trebalo distribuirati u balkanskoj
             regiji.



           HOW TO LIVE HEALTHY IN DIGITAL TIMES FOR MEDIA VET

           LEARNERS?

             (2019-1-DE03-KA229-059963_3  u  okviru  programa  Erasmus+  Ključna  aktivnost  2:  Školska
             partnerstva)
             ime  i  prezime  voditelja:  Duška  Boban,  Jasminka  Blažević  i  Ana  Topić  u  suradnji  s  kolegama  iz
             Njemačke (RBZ Wirtschaft Kiel), Slovenije (Srednja šola za oblikovanje Maribor) i Norveške (Gjovik
             videregaende skole)
             Razred/i: 3. I 4.
             Planirani broj učenika:  20
             Planirano sati tjedno: po dogovoru, ovisno o trenutnoj fazi projekta
             Ciljevi projekta: Osvijestiti zdravstvene specifičnosti i potencijalne poteškoće u strukovnom smjeru
             medijski  tehničar  koji  najčešće  nastaju  uslijed  prevelikog  broja  sati  provednih  sjedilački,  pred
             računalom. Profesori TZK iz škola gore navedenih četiriju država osmislit će vježbe koje će učenici
             moći primjenjivati svakodnevno u školi,ali i u svojoj daljnjoj profesionalnoj karijeri. Profesori medijske
             kulture moderirati će i mentorirati rad samih učenika koji će kreirati plakate, video uratke i druge
             medijske sadržaje i prezentacije vezano za dogovorene aktivnosti sve u svrhu osvještavanja učenika
             o konkretnim fizičkim zadatostima i potrebnim vježbama te o važnosti preuzimanja odgovornosti za
             vlastito zdravlje. Sve će se događati u međunarodnom okruženju jer će učenici naše škole surađivati
             s učenicima škola ostale tri države na taj način osvještavajući svo bogatstvo i raznolikost europske
             kulturne  i  civilizacijske  baštine,  uvažavajući  sve  međusobne  razlike,ali  i  osvještavajući  zajednički
             europski okvir koji nas spaja.
             Način realizacije projekta: U listopadu 2019 projektne aktivnosti počinju inicijalnim sastankom u
             Mariboru. Slijedi odlazak u Norvešku u veljači 2020 i pripremanje  vizualnog identiteta projekta i
             plakata  o  životnim  stilovim  i  navikama.  Tijekom  rujna  2020  svi  partneri  i  vrsni  učenici  u  pratnji
             profesora  posjećuju  Split  s  ciljem  izrade  plakata  i  filma  o  zdravom  životnom  stilu  i  zdravstveno
             osviještenoj nastavi medijske tehnologije. U travnju 2021 sudjelujemo na festivalu u Mariboru koji je
             prilika za prezentaciju projekta i diseminaciju dotadašnjih rezultata i uradaka, ali i prezentaciju naše
             škole.  Projekt  završava  u  svibnju  2021  finalnom  prezentacijom  svih  kreiranih  materijala  i
             diseminacijom rezultata i vrednovanjem projekta koje će biti održano u Kielu.
             Osnovna namjena projekta: Podizanje svijesti o vlastitoj odgovornosti za zdravlje i  potrebi zdravog
             životnog stila koji uključuje pravilnu i učestalu razinu fizičke aktivnosti u svrhu preveniranja ozljeda
             tipičnih za buduće strukovne djelatnike medijskog profila. Izrada kvalitetnih medijskih sadržaja, kao
             oblik zajedničkog rada učenika sve četiri zemlje uz mentoriranje profesora, koji ostaju na slobodno
             korištenje budućim generacijama učenika  i po završetku projekta služe kao alati za učenje.
                                                                                                            57
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65