Page 61 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 61

Troškovnik projekta: Troškovi u potpunosti pokriveni projektom.
             Način vrednovanja projekta: Razgovori s kolegama i učenicima o projektnim aktivnostima, kvaliteti
             izrađenih  materijala  i  iskustvu  rada  u  međunarodnoj  grupi,  prezentacije  medijskih  materijala
             izrađenih u okviru projekta, višekratne analize i korištenje upitnika za analizu dosadašnjeg rada i
             pronalaženje prostora za napredovanje (upitnik za samoprocjenu).
             Način korištenja rezultata vrednovanja: Vrednovanje će služiti za informiranje  o mogućnostima
             poboljšanja  u  sljedećoj  etapi  projekta,  a  i  kao  saznanje  nastavnicima  i  učenicima  za  sva  buduća
             školska i životna iskustva.


            „UČIMO ŽAJEDNO III“

             Ciljevi projekta:
             Potpora uključivanju učenika s teškoćama u srednjoškolsku ustanovu
             Namjena projekta:
             Pružanje  podrške uspostavi sustava neposredne profesionalne potpore učenicima s teškoćama kako
             bi  se  osigurali  uvjeti  za  poboljšanje  njihovih  obrazovnih  postignuća,  uspješniju  socijalizaciju  i
             emocionalno funkcioniranje
             Nosioci projekta:
             Županijski  Upravni  odjel  za  prosvjetu,  Škola  za  dizajn,  grafiku  i  održivu  gradnju  Split  (  ravnatelj,
             tajništvo,  računovodstvo,  šk.psihologinja-koordinator za pomoćnike u nastavi)
             Način realizacije projekta:
             Nastoji se pomoći djeci čije su potrebe najveće a cilj je da pomoćnici u nastavi budu dostupni djeci s
             teškoćama kojima je to potrebno da bi uspješno pohađala redovitu nastavu.Kroz ovakve projekte
             zapošljavaju se ljudi koji čekaju posao na Zavodu za zapošljavanje. S pomoćnikom se sklapa ugovor o
             radu te će on raditi prema planu koji mu zadaje koordinator za pomoćnike.
             Vremenik projekta:
             Tijekom školske godine
             Troškovnik:
             Iz sredstava EU fondova-projekt „Učimo zajedno“
             Način vrednovanja projekta:
             Mjesečna izvješća; vođenje evidencije o radu; finalno izvješće o napretku učenika






           ŠKOLSKI VOLONTERSKI KLUB

             Ciljevi aktivnosti:
             Osvijestiti učenike o važnosti volontiranja te ih potaknuti na volonterski angažman
             Namjena aktivnosti:
             Okupiti  zainteresirane  učenike  u  Školski  volonterski  klub,  educirati  ih  o  osnovnim  pojmovima
             vezanima  za  volontiranje;  Uključivati  učenike  u  različite  volonterske  akcije  te  pratiti  i  nadgledati
             njihov volonterski rad
             Nosioci aktivnosti:
             Profesori koordinatori Školskog volonterskog kluba: Ana Topić, Silvio Puljić


                                                                                                            58
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66