Page 61 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 61
Troškovnik projekta: Troškovi u potpunosti pokriveni projektom.
Način vrednovanja projekta: Razgovori s kolegama i učenicima o projektnim aktivnostima, kvaliteti
izrađenih materijala i iskustvu rada u međunarodnoj grupi, prezentacije medijskih materijala
izrađenih u okviru projekta, višekratne analize i korištenje upitnika za analizu dosadašnjeg rada i
pronalaženje prostora za napredovanje (upitnik za samoprocjenu).
Način korištenja rezultata vrednovanja: Vrednovanje će služiti za informiranje o mogućnostima
poboljšanja u sljedećoj etapi projekta, a i kao saznanje nastavnicima i učenicima za sva buduća
školska i životna iskustva.
„UČIMO ŽAJEDNO III“
Ciljevi projekta:
Potpora uključivanju učenika s teškoćama u srednjoškolsku ustanovu
Namjena projekta:
Pružanje podrške uspostavi sustava neposredne profesionalne potpore učenicima s teškoćama kako
bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i
emocionalno funkcioniranje
Nosioci projekta:
Županijski Upravni odjel za prosvjetu, Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju Split ( ravnatelj,
tajništvo, računovodstvo, šk.psihologinja-koordinator za pomoćnike u nastavi)
Način realizacije projekta:
Nastoji se pomoći djeci čije su potrebe najveće a cilj je da pomoćnici u nastavi budu dostupni djeci s
teškoćama kojima je to potrebno da bi uspješno pohađala redovitu nastavu.Kroz ovakve projekte
zapošljavaju se ljudi koji čekaju posao na Zavodu za zapošljavanje. S pomoćnikom se sklapa ugovor o
radu te će on raditi prema planu koji mu zadaje koordinator za pomoćnike.
Vremenik projekta:
Tijekom školske godine
Troškovnik:
Iz sredstava EU fondova-projekt „Učimo zajedno“
Način vrednovanja projekta:
Mjesečna izvješća; vođenje evidencije o radu; finalno izvješće o napretku učenika
ŠKOLSKI VOLONTERSKI KLUB
Ciljevi aktivnosti:
Osvijestiti učenike o važnosti volontiranja te ih potaknuti na volonterski angažman
Namjena aktivnosti:
Okupiti zainteresirane učenike u Školski volonterski klub, educirati ih o osnovnim pojmovima
vezanima za volontiranje; Uključivati učenike u različite volonterske akcije te pratiti i nadgledati
njihov volonterski rad
Nosioci aktivnosti:
Profesori koordinatori Školskog volonterskog kluba: Ana Topić, Silvio Puljić
58