Page 20 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 20

Učenici primjereno ovoj  dobi trebaju  svestrano razvijati svoje psihofizičke,   duhovne i  moralne
              sposobnosti,  osobito za rad u zajednici



             VJERONAUK,  4. razred

              Ime i prezime nastavnika:
              Aktiv vjeronauka
              Planirani broj sati tjedno:
              1 sat u svakom razrednom odjeljenju
              Ciljevi izborne nastave:
              Produbiti spoznaju o važnosti sakramenata,  o   zlouporabi slobode,  upoznati pojam i vrste grijeha,
              uočiti sličnosti i razlike između zvanja i zanimanja
              Način realizacije izborne nastave:
              Izmjena oblika i metoda rada
              Vremenski okviri izborne nastave:
              Tijekom cijele školske godine
              Osnovna namjena izborne nastave:
              Usvajanje temeljnih vjerničkih znanja i vrijednosti



           NJEMAČKI JEŽIK, 3. razred

              Ime i prezime nastavnika:
              Marijela Gulin
              Planirani broj sati tjedno:
              2 sata
              Ciljevi izborne nastave:
              Primijeniti jezične zakonitosti i vokabular u razvijanju jezičnih vještina radi ostvarivanja pisane i
              usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i razumjeti opis osjećaja i

              želja  u  osobnim  pismima;  razumjeti  glavne  poruke  radijskih  i  televizijskih  programa  o  tekućim
              događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući doživljaje i dojmove;
              komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojemu se
              taj  jezik  govori;  bez  pripreme  se  uključiti  u  razgovor  o  temama  koje  su  im  poznate;  ukratko
              obrazložiti    svoja  stajališta  i  ukratko  objasniti,  ispričati  priču,  opisati  reakcije;  razviti  bitna
              sociokulturna  orijentacijska  znanja  o  zemlji/zemljama;  jezika  koji  se  uči  u  svim  jezičnim
              djelatnostima; primijeniti znanja o različitim uzrocima nerazumijevanja među; osobama iz različitih
              kultura; prepoznati i preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja;

              isticati  tolerantno  ophođenje  s  osobama  iz  drugih  kultura  i  ostvariti  složeniju  komunikaciju  i
              suradnju  s  različitim  osobama  i  skupinama  u  promjenjivim  uvjetima  uz  uvažavanje  različitosti;
              kritički  prosuđivati  o  različitostima  uz  obranu  i  argumentiranje  vlastitih  stavova  i  vrijednosti  te
              uvažavanje tuđih. U prvom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja: Jezični sustav i sadržaji
              - primijeniti osnove jezičnog sustava više razine na novim sadržajima iz života mladih (putovanja,




                                                                                                            17
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25