Page 20 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 20
Učenici primjereno ovoj dobi trebaju svestrano razvijati svoje psihofizičke, duhovne i moralne
sposobnosti, osobito za rad u zajednici
VJERONAUK, 4. razred
Ime i prezime nastavnika:
Aktiv vjeronauka
Planirani broj sati tjedno:
1 sat u svakom razrednom odjeljenju
Ciljevi izborne nastave:
Produbiti spoznaju o važnosti sakramenata, o zlouporabi slobode, upoznati pojam i vrste grijeha,
uočiti sličnosti i razlike između zvanja i zanimanja
Način realizacije izborne nastave:
Izmjena oblika i metoda rada
Vremenski okviri izborne nastave:
Tijekom cijele školske godine
Osnovna namjena izborne nastave:
Usvajanje temeljnih vjerničkih znanja i vrijednosti
NJEMAČKI JEŽIK, 3. razred
Ime i prezime nastavnika:
Marijela Gulin
Planirani broj sati tjedno:
2 sata
Ciljevi izborne nastave:
Primijeniti jezične zakonitosti i vokabular u razvijanju jezičnih vještina radi ostvarivanja pisane i
usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i razumjeti opis osjećaja i
želja u osobnim pismima; razumjeti glavne poruke radijskih i televizijskih programa o tekućim
događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući doživljaje i dojmove;
komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojemu se
taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im poznate; ukratko
obrazložiti svoja stajališta i ukratko objasniti, ispričati priču, opisati reakcije; razviti bitna
sociokulturna orijentacijska znanja o zemlji/zemljama; jezika koji se uči u svim jezičnim
djelatnostima; primijeniti znanja o različitim uzrocima nerazumijevanja među; osobama iz različitih
kultura; prepoznati i preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja;
isticati tolerantno ophođenje s osobama iz drugih kultura i ostvariti složeniju komunikaciju i
suradnju s različitim osobama i skupinama u promjenjivim uvjetima uz uvažavanje različitosti;
kritički prosuđivati o različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te
uvažavanje tuđih. U prvom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja: Jezični sustav i sadržaji
- primijeniti osnove jezičnog sustava više razine na novim sadržajima iz života mladih (putovanja,
17