Page 22 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 22

kulture i civilizacije). Formativno i sumativno vrjednovanje, samovrjednovanje, usmena i pisana
              provjera  znanja.  Načini,  postupci  i  elementi  vrjednovanja  odgojno  -  obrazovnih  postignuća
              polaznika  usklađuju  se  s  odredbama  važećega Pravilnika  o  načinima,  postupcima  i  elementima
              vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN112/10)
              Način korištenja rezultata izborne nastave:

              Izmjena oblika i metoda rada


           NJEMAČKI JEŽIK, 4. razred

              Ime i prezime nastavnika:
              Marijela Gulin
              Planirani broj sati tjedno:
              2 sata
              Ciljevi izborne nastave  Primijeniti jezične zakonitosti i vokabular u razvijanju jezičnih vještina radi
              ostvarivanja pisane i usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i
              razumjeti opis osjećaja i želja u osobnim pismima; razumjeti glavne poruke radijskih i televizijskih

              programa o tekućim događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući
              doživljaje i dojmove; komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz
              područje na kojemu se taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im
              poznate; ukratko obrazložiti svoja stajališta i ukratko objasniti, ispričati priču, opisati reakcije; razviti
              bitna  sociokulturna  orijentacijska  znanja  o  zemlji/zemljama;  jezika  koji  se  uči  u  svim  jezičnim
              djelatnostima; primijeniti znanja o različitim uzrocima nerazumijevanja među; osobama iz različitih
              kultura; prepoznati i preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja;
              isticati  tolerantno  ophođenje  s  osobama  iz  drugih  kultura  i  ostvariti  složeniju  komunikaciju  i

              suradnju  s  različitim  osobama  i  skupinama  u  promjenjivim  uvjetima  uz  uvažavanje  različitosti;
              kritički  prosuđivati  o  različitostima  uz  obranu  i  argumentiranje  vlastitih  stavova  i  vrijednosti  te
              uvažavanje tuđih U prvom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja: Jezični sustav i sadržaji
              - iskazati podatke o poznatim i bliskim temama (sustav školstva, izbor fakulteta, zanimanja ...) uz
              povremenu stručnu pomoć u različitim uvjetima; uočiti osnovne jezične pojave radi izbjegavanja ili
              ispravljanja vlastitih ili tuđih pogrešaka u govoru i pismu.
              Čitanje
                    uočiti  značajke  različitih  vrsta  tekstova,  čitati  i  razumijevati  izvorne  tekstove  (novinske
                     članke, tablice i sl.)
              Slušanje
                    uočiti  glavne  misli  jednostavnih  izlaganja  izvornih  govornika  o  poznatim  temama,  pod

                     uvjetom da su jasno strukturirana
              Pisanje
                    interpretirati  informacije  o  razgovoru,  tekstu  ili  vizualnom  materijalu;  upotrijebiti
                     klasificirane  informacije  u  strukturiranom  pisanom  izričaju,  sastaviti  prigodno  pismo  ili
                     poruku
              Govor



                                                                                                            19
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27