Page 22 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 22
kulture i civilizacije). Formativno i sumativno vrjednovanje, samovrjednovanje, usmena i pisana
provjera znanja. Načini, postupci i elementi vrjednovanja odgojno - obrazovnih postignuća
polaznika usklađuju se s odredbama važećega Pravilnika o načinima, postupcima i elementima
vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN112/10)
Način korištenja rezultata izborne nastave:
Izmjena oblika i metoda rada
NJEMAČKI JEŽIK, 4. razred
Ime i prezime nastavnika:
Marijela Gulin
Planirani broj sati tjedno:
2 sata
Ciljevi izborne nastave Primijeniti jezične zakonitosti i vokabular u razvijanju jezičnih vještina radi
ostvarivanja pisane i usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i
razumjeti opis osjećaja i želja u osobnim pismima; razumjeti glavne poruke radijskih i televizijskih
programa o tekućim događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući
doživljaje i dojmove; komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz
područje na kojemu se taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im
poznate; ukratko obrazložiti svoja stajališta i ukratko objasniti, ispričati priču, opisati reakcije; razviti
bitna sociokulturna orijentacijska znanja o zemlji/zemljama; jezika koji se uči u svim jezičnim
djelatnostima; primijeniti znanja o različitim uzrocima nerazumijevanja među; osobama iz različitih
kultura; prepoznati i preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja;
isticati tolerantno ophođenje s osobama iz drugih kultura i ostvariti složeniju komunikaciju i
suradnju s različitim osobama i skupinama u promjenjivim uvjetima uz uvažavanje različitosti;
kritički prosuđivati o različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te
uvažavanje tuđih U prvom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja: Jezični sustav i sadržaji
- iskazati podatke o poznatim i bliskim temama (sustav školstva, izbor fakulteta, zanimanja ...) uz
povremenu stručnu pomoć u različitim uvjetima; uočiti osnovne jezične pojave radi izbjegavanja ili
ispravljanja vlastitih ili tuđih pogrešaka u govoru i pismu.
Čitanje
uočiti značajke različitih vrsta tekstova, čitati i razumijevati izvorne tekstove (novinske
članke, tablice i sl.)
Slušanje
uočiti glavne misli jednostavnih izlaganja izvornih govornika o poznatim temama, pod
uvjetom da su jasno strukturirana
Pisanje
interpretirati informacije o razgovoru, tekstu ili vizualnom materijalu; upotrijebiti
klasificirane informacije u strukturiranom pisanom izričaju, sastaviti prigodno pismo ili
poruku
Govor
19