Page 23 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 23
interpretirati pročitani ili slušani tekst, opisivati likove i situacije; prevesti jednostavne upute
i naredbe
Međukulturalno djelovanje (interkulturalna kompetencija)
koristiti prigodan jezični registar (formalno/neformalno) u različitim skupinama i situacijama
u promjenjivim uvjetima; ostvariti komunikaciju i suradnju s pojedincima ili skupinom uz
uvažavanje različitosti; samovrjednovati osobne vrijednosti i stavove u odnosu na različitosti
općenito i različite kulture zemlje (ili zemalja) jezika cilja
Način realizacije izborne nastave
neposredni rad s učenicima u razredu
zajednički posjet kazališnim predstavama
posjet ostalim kulturnim priredbama
samostalna učenička izlaganja, grupni rad
Vremenski okviri izborne nastave:
Tijekom cijele školske godine
Osnovna namjena izborne nastave:
Nastavom njemačkoga jezika uz korištenje kombiniranih metoda i oblika rada, usvajaju se obrasci
usmene i pisane komunikacije na tom jeziku. Pri određivanju razina jezične kompetencije koje bi
polaznici trebali postići na kraju pojedinih odgojno-obrazovnih razdoblja, odnosno ciklusa
srednjoškolskoga obrazovanja uzete su u obzir smjernice Zajedničkog europskog referentnog okvira
za jezike: učenje, poučavanje, vrednovanje, Europskog jezičnog portfolia i Nacionalnog okvirnog
kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje kao i
činjenica da je riječ o učenju drugog stranog jezika. Po završetku 4. razreda škole, polaznici bi u
osnovnim područjima jezičnih djelatnosti u njemačkom jeziku mogli ostvariti razinu A2.
Način vrednovanja izborne nastave:
Usvojenost svih četiriju jezičnih vještina: govorna produkcija i interakcija, pisano izražavanje
(kreativnost i originalnost u pisanom izražavanju), čitanje i slušanje s razumijevanjem, uporaba
jezika (gramatička točnost i bogatstvo leksika) te usvojenost određenih sadržaja (npr. elementi
kulture i civilizacije). Formativno i sumativno vrjednovanje, samovrjednovanje, usmena i pisana
provjera znanja. Načini, postupci i elementi vrjednovanja odgojno - obrazovnih postignuća
polaznika usklađuju se s odredbama važećega Pravilnika o načinima, postupcima i elementima
vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN112/10)
Način korištenja rezultata izborne nastave:
Izmjena oblika i metoda rada
TALIJANSKI JEZIK, 3. razred
Ime i prezime nastavnika:
Fabjana Jakovčić Čović
Planirani broj sati tjedno:
2 sata u gimnazijskom odjeljenju
20