Page 23 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 23

  interpretirati pročitani ili slušani tekst, opisivati likove i situacije; prevesti jednostavne upute
                     i naredbe
              Međukulturalno djelovanje (interkulturalna kompetencija)
                    koristiti prigodan jezični registar (formalno/neformalno) u različitim skupinama i situacijama
                     u promjenjivim uvjetima; ostvariti komunikaciju i suradnju s pojedincima ili skupinom uz

                     uvažavanje različitosti; samovrjednovati osobne vrijednosti i stavove u odnosu na različitosti
                     općenito i različite kulture zemlje (ili zemalja) jezika cilja
              Način realizacije izborne nastave
                    neposredni rad s učenicima u razredu
                    zajednički posjet kazališnim predstavama
                    posjet ostalim kulturnim priredbama
                    samostalna učenička izlaganja, grupni rad
              Vremenski okviri izborne nastave:
              Tijekom cijele školske godine

              Osnovna namjena izborne nastave:
              Nastavom njemačkoga jezika uz korištenje kombiniranih metoda i oblika rada, usvajaju se obrasci
              usmene i pisane komunikacije na tom jeziku. Pri određivanju razina jezične kompetencije koje bi
              polaznici  trebali  postići  na  kraju  pojedinih  odgojno-obrazovnih  razdoblja,  odnosno  ciklusa
              srednjoškolskoga obrazovanja uzete su u obzir smjernice Zajedničkog europskog referentnog okvira
              za jezike: učenje, poučavanje, vrednovanje, Europskog jezičnog portfolia i Nacionalnog okvirnog
              kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje kao i
              činjenica da je riječ o učenju drugog stranog jezika. Po završetku 4. razreda škole, polaznici bi u
              osnovnim područjima jezičnih djelatnosti u njemačkom jeziku mogli ostvariti razinu A2.
              Način vrednovanja izborne nastave:

              Usvojenost  svih  četiriju  jezičnih  vještina:  govorna  produkcija  i  interakcija,  pisano  izražavanje
              (kreativnost i originalnost u pisanom izražavanju), čitanje i slušanje s razumijevanjem, uporaba
              jezika (gramatička točnost i bogatstvo leksika) te usvojenost određenih sadržaja (npr. elementi
              kulture i civilizacije). Formativno i sumativno vrjednovanje, samovrjednovanje, usmena i pisana
              provjera  znanja.  Načini,  postupci  i  elementi  vrjednovanja  odgojno  -  obrazovnih  postignuća
              polaznika  usklađuju  se  s  odredbama  važećega Pravilnika  o  načinima,  postupcima  i  elementima
              vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN112/10)
              Način korištenja rezultata izborne nastave:

              Izmjena oblika i metoda rada




             TALIJANSKI JEZIK,  3. razred

              Ime i prezime nastavnika:
              Fabjana Jakovčić Čović
              Planirani broj sati tjedno:
              2 sata u gimnazijskom odjeljenju

                                                                                                            20
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28