Page 16 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 16
IŽBORNA NASTAVA
Izborna nastava onih predmeta koji se održavaju za grupe učenike sastavljene od više razrednih
odjeljenja može se održavati na način da se u školi (licem u lice) nastava održava samo za učenike
jednog razrednog odjeljenja, a s drugim učenicima virtualno, ako se predmetni nastavnik s time
slaže. Ukoliko predmetni nastavnik ne želi na takav način održavati nastavu, nastava se onda odvija
isključivo na daljinu.
Materijali i zadatci za učenike u školi i u virtualnoj nastavi trebaju biti isti, pri čemu je predmetni
nastavnik taj koji će utvrditi najbolji i njemu i učenicima najlakši način za određivanje i objašnjavanje
sadržaja kada radi u virtualnom načinu (pogledati upute MZO u dijelu koji se odnosi na mješoviti
model, odnosno virtualnu nastavu). Virtualni oblik nastave se mora odvijati preko platforme
Microsoft Teams u za to kreiranim virtualnim predmetima.
ETIKA, 1. razred
Ime i prezime nastavnika:
Tomo Matičević, profesor filozofije
Planirani broj sati tjedno:
1 sat u svakom razrednom odjeljenju
Ciljevi izborne nastave:
Promišljanje općih vrednota i razvijanjem kritičkog mišljenja, govorenja i djelovanja
Način realizacije izborne nastave:
Izmjena različitih oblika i metoda rada
Vremenski okviri izborne nastave:
Tijekom cijele školske godine
Osnovna namjena izborne nastave:
Usvajanje etičkih znanja, te razvijanje sposobnosti moralnog prosuđivanja, argumentiranja i
snalaženja u životu
ETIKA, 2. razred
Ime i prezime nastavnika:
Tomo Matičević, profesor filozofije
Planirani broj sati tjedno:
1 sat u svakom razrednom odjeljenju
Ciljevi izborne nastave:
Poučiti i ukazati kako živjeti u zajednici sa sviješću o osobnom identitetu i potrebi poštivanja drugih
ljudi;kako pojedinac stvara sustav vrijednosti radi života u zajednici:
obitelji, društvu, državi ili globalnoj zajednici
Način realizacije izborne nastave:
Izmjena različitih oblika i metoda rada
Vremenski okviri izborne nastave:
Tijekom cijele školske godine
Osnovna namjena izborne nastave:
13