Page 24 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 24

Formativno i sumativno vrjednovanje,  samovrjednovanje,  usmena i pisana provjera znanja. Načini,
             postupci  i  elementi  vrjednovanja  odgojno  -  obrazovnih  postignuća  polaznika  usklađuju  se  s
             odredbama  važećega  Pravilnika  o  načinima,    postupcima  i  elementima  vrednovanja  učenika  u
             osnovnoj i srednjoj školi (NN112/10).



           NJEMAČKI JEŽIK,  4. razred

             Ime i prezime nastavnika:
             Marijela Gulin
             Planirani broj sati tjedno:
             2 sata u gimnazijskom odjeljenju
             Ciljevi izborne nastave:
             Primijeniti  jezične  zakonitosti  i  vokabular  u  razvijanju  jezičnih  vještina  radi  ostvarivanja  pisane  i
             usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i razumjeti opis osjećaja i
             želja  u  osobnim  pismima;  razumjeti  glavne  poruke  radijskih  i  televizijskih  programa  o  tekućim
             događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući doživljaje i dojmove;
             komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojemu se
             taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im poznate; ukratko obrazložiti
             svoja  stajališta  i  ukratko  objasniti,    ispričati  priču,    opisati  reakcije;  razviti  bitna  sociokulturna
             orijentacijska znanja o zemlji/zemljama; jezika koji se uči u svim jezičnim djelatnostima; primijeniti
             znanja  o  različitim  uzrocima  nerazumijevanja  među;  osobama  iz  različitih  kultura;  prepoznati  i
             preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja; isticati tolerantno
             ophođenje  s  osobama  iz  drugih  kultura  i  ostvariti  složeniju  komunikaciju  i  suradnju  s  različitim
             osobama  i  skupinama  u  promjenjivim  uvjetima  uz  uvažavanje  različitosti;  kritički  prosuđivati  o
             različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te uvažavanje tuđih
             U prvom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja:
             Jezični  sustav  i  sadržaji  -  iskazati  podatke  o  poznatim  i  bliskim  temama  (sustav  školstva,  izbor
             fakulteta,  zanimanja ...) uz povremenu stručnu pomoć u različitim uvjetima; uočiti osnovne jezične
             pojave radi izbjegavanja ili ispravljanja vlastitih ili tuđih pogrješaka u govoru i pismu
             Čitanje
                 uočiti značajke različitih vrsta tekstova, čitati i razumijevati izvorne tekstove (novinske članke,
             tablice i sl.)
             Slušanje
                 uočiti glavne misli jednostavnih izlaganja izvornih govornika o poznatim temama,  pod uvjetom
             da su jasno strukturirana
             Pisanje
                 interpretirati informacije o razgovoru,  tekstu ili vizualnom materijalu; upotrijebiti klasificirane
             informacije u strukturiranom pisanom izričaju,  sastaviti prigodno pismo ili poruku
             Govor
                 interpretirati pročitani ili slušani tekst, opisivati likove i situacije; prevesti jednostavne upute i
             naredbe
             Međukulturalno djelovanje (interkulturalna kompetencija)
                 koristiti prigodan jezični registar (formalno/neformalno) u različitim skupinama i situacijama u
             promjenjivim uvjetima; ostvariti komunikaciju i suradnju s pojedincima ili skupinom uz uvažavanje
             različitosti; samovrjednovati osobne vrijednosti i stavove u odnosu na različitosti općenito i različite
             kulture zemlje (ili zemalja) jezika cilja

                                                                                                            21
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29