Page 27 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 27

ophođenje  s  osobama  iz  drugih  kultura  i  ostvariti  složeniju  komunikaciju  i  suradnju  s  različitim
             osobama  i  skupinama  u  promjenjivim  uvjetima  uz  uvažavanje  različitosti;  kritički  prosuđivati  o
             različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te uvažavanje tuđih
             Način realizacije izborne nastave:
                 neposredni rad s učenicima u razredu
                 zajednički posjet kazališnim predstavama talijanskih autora
                 posjet ostalim kulturnim priredbama
                 samostalna učenička izlaganja,  grupni rad
             Vremenski okviri izborne nastave:
             Tijekom cijele školske godine
             Osnovna namjena izborne nastave:
             Nastavom talijanskoga jezika uz korištenje kombiniranih metoda i oblika rada,  usvajaju se obrasci
             usmene i pisane komunikacije na tom jeziku. Pri određivanju razina jezične kompetencije koje bi
             polaznici  trebali  postići  na  kraju  pojedinih  odgojno-obrazovnih  razdoblja,    odnosno  ciklusa
             srednjoškolskoga obrazovanja uzete su u obzir smjernice  Zajedničkog europskog  referentnog  okvira
             za  jezike: učenje,  poučavanje,  vrednovanje,  Europskog jezičnog portfolia i Nacionalnog okvirnog
             kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje kao i
             činjenica da je riječ o učenju drugog stranog jezika. Po završetku 4. razreda škole,  polaznici bi u
             osnovnim područjima jezičnih djelatnosti u talijanskom jeziku mogli ostvariti razinu A2.
             Elementi i oblici praćenja
             Elementi:
             Usvojenost  svih  četiriju  jezičnih  vještina:  govorna  produkcija  i  interakcija,    pisano  izražavanje
             (kreativnost i originalnost u pisanom izražavanju),  čitanje i slušanje s razumijevanjem,  uporaba jezika
             (gramatička točnost i bogatstvo leksika) te usvojenost određenih sadržaja (npr. elementi kulture i
             civilizacije).
             Oblici:
             Formativno i sumativno vrjednovanje,  samovrjednovanje,  usmena i pisana provjera znanja. Načini,
             postupci  i  elementi  vrjednovanja  odgojno  -  obrazovnih  postignuća  polaznika  usklađuju  se  s
             odredbama  važećega  Pravilnika  o  načinima,    postupcima  i  elementima  vrednovanja  učenika  u
             osnovnoj i srednjoj školi (NN 112/10).






           TALIJANSKI JEZIK,  4. razred
             Ime i prezime nastavnika:
             Fabjana Jakovčić Čović
             Planirani broj sati tjedno:
             2 sata u gimnazijskom odjeljenju
             Ciljevi izborne nastave:
             Primijeniti  jezične  zakonitosti  i  vokabular  u  razvijanju  jezičnih  vještina  radi  ostvarivanja  pisane  i
             usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i razumjeti opis osjećaja i
             želja  u  osobnim  pismima;  razumjeti  glavne  poruke  radijskih  i  televizijskih  programa  o  tekućim
             događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući doživljaje i dojmove;
             komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojemu se
             taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im poznate; ukratko obrazložiti

                                                                                                            24
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32