Page 20 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 20

VJERONAUK,  4. razred

             Ime i prezime nastavnika:
             Aktiv vjeronauka
             Planirani broj sati tjedno:
             1 sat u svakom razrednom odjeljenju
             Ciljevi izborne nastave:
             Produbiti spoznaju o važnosti sakramenata,  o   zlouporabi slobode,  upoznati pojam i vrste grijeha,
             uočiti sličnosti i razlike između zvanja i zanimanja
             Način realizacije izborne nastave:
             Izmjena oblika i metoda rada
             Vremenski okviri izborne nastave:
             Tijekom cijele školske godine
             Osnovna namjena izborne nastave:
             Usvajanje temeljnih vjerničkih znanja i vrijednosti



           NJEMAČKI JEŽIK,  2. razred

             Ime i prezime nastavnika:
             Marijela Gulin
             Planirani broj sati tjedno:
             2 sata u gimnazijskom odjeljenju
             Ciljevi izborne nastave:
             Primijeniti  jezične  zakonitosti  i  vokabular  u  razvijanju  jezičnih  vještina  radi  ostvarivanja  pisane  i
             usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i razumjeti opis osjećaja i
             želja  u  osobnim  pismima;  razumjeti  glavne  poruke  radijskih  i  televizijskih  programa  o  tekućim
             događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući doživljaje i dojmove;
             komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojemu se
             taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im poznate; ukratko obrazložiti
             svoja  stajališta  i  ukratko  objasniti,    ispričati  priču,    opisati  reakcije;  razviti  bitna  sociokulturna
             orijentacijska znanja o zemlji/zemljama; jezika koji se uči u svim jezičnim djelatnostima; primijeniti
             znanja  o  različitim  uzrocima  nerazumijevanja  među;  osobama  iz  različitih  kultura;  prepoznati  i
             preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja; isticati tolerantno
             ophođenje  s  osobama  iz  drugih  kultura  i  ostvariti  složeniju  komunikaciju  i  suradnju  s  različitim
             osobama  i  skupinama  u  promjenjivim  uvjetima  uz  uvažavanje  različitosti;  kritički  prosuđivati  o
             različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te uvažavanje tuđih
             U prvom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja:
             Jezični sustav i sadržaji
                 upotrijebiti  osnovne  jezične  sadržaje  i  oblike  više  razine  u  svrhu  ostvarivanja  komunikacije
             (traženje  i  davanje  obavijesti,    potvrđivanje,    nijekanje);  izdvojiti potrebne  jezične  strukture  radi
             ostvarenja komunikacije s različitim osobama u poznatim i novim uvjetima
             Čitanje
                 klasificirati opis događaja,  osjećaja i želja u osobnim pismima; izdvojiti ključne informacije u
             tekstu koji se bavi svakodnevnim temama na standardnom jeziku
             Slušanje
                 slijediti jednostavne upute,  izlaganja,  programe; izdvojiti glavnu misao i namjeru govornika u
             razgovoru na standardnome jeziku
                                                                                                            17
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25