Page 20 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 20
VJERONAUK, 4. razred
Ime i prezime nastavnika:
Aktiv vjeronauka
Planirani broj sati tjedno:
1 sat u svakom razrednom odjeljenju
Ciljevi izborne nastave:
Produbiti spoznaju o važnosti sakramenata, o zlouporabi slobode, upoznati pojam i vrste grijeha,
uočiti sličnosti i razlike između zvanja i zanimanja
Način realizacije izborne nastave:
Izmjena oblika i metoda rada
Vremenski okviri izborne nastave:
Tijekom cijele školske godine
Osnovna namjena izborne nastave:
Usvajanje temeljnih vjerničkih znanja i vrijednosti
NJEMAČKI JEŽIK, 2. razred
Ime i prezime nastavnika:
Marijela Gulin
Planirani broj sati tjedno:
2 sata u gimnazijskom odjeljenju
Ciljevi izborne nastave:
Primijeniti jezične zakonitosti i vokabular u razvijanju jezičnih vještina radi ostvarivanja pisane i
usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i razumjeti opis osjećaja i
želja u osobnim pismima; razumjeti glavne poruke radijskih i televizijskih programa o tekućim
događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući doživljaje i dojmove;
komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojemu se
taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im poznate; ukratko obrazložiti
svoja stajališta i ukratko objasniti, ispričati priču, opisati reakcije; razviti bitna sociokulturna
orijentacijska znanja o zemlji/zemljama; jezika koji se uči u svim jezičnim djelatnostima; primijeniti
znanja o različitim uzrocima nerazumijevanja među; osobama iz različitih kultura; prepoznati i
preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja; isticati tolerantno
ophođenje s osobama iz drugih kultura i ostvariti složeniju komunikaciju i suradnju s različitim
osobama i skupinama u promjenjivim uvjetima uz uvažavanje različitosti; kritički prosuđivati o
različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te uvažavanje tuđih
U prvom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja:
Jezični sustav i sadržaji
upotrijebiti osnovne jezične sadržaje i oblike više razine u svrhu ostvarivanja komunikacije
(traženje i davanje obavijesti, potvrđivanje, nijekanje); izdvojiti potrebne jezične strukture radi
ostvarenja komunikacije s različitim osobama u poznatim i novim uvjetima
Čitanje
klasificirati opis događaja, osjećaja i želja u osobnim pismima; izdvojiti ključne informacije u
tekstu koji se bavi svakodnevnim temama na standardnom jeziku
Slušanje
slijediti jednostavne upute, izlaganja, programe; izdvojiti glavnu misao i namjeru govornika u
razgovoru na standardnome jeziku
17