Page 21 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 21

Pisanje
                 izvesti  zaključke  iz  nezahtjevnih  tekstova;  prikazati  informacije  u  jednostavnim  službenim
             pisanim izričajima
             Govor
                 koristiti  jednostavne  fraze  u  društvenim  situacijama;  izložiti  svoje  osjećaje  vezane  uz
             svakodnevne i poznate situacije
             Međukulturalno djelovanje (interkulturalna kompetencija)
                 prikazati pojavnosti koje nose obilježja stereotipa ili diskriminacije; argumentirati mišljenje o
             uzrocima nerazumijevanja između osoba iz različitih kultura
             Način realizacije izborne nastave:
             Izmjena oblika i metoda rada
             Vremenski okviri izborne nastave:
             Tijekom cijele školske godine
             Osnovna namjena izborne nastave:
             Nastavom njemačkoga jezika uz korištenje kombiniranih metoda i oblika rada,  usvajaju se obrasci
             usmene i pisane komunikacije na tom jeziku. Pri određivanju razina jezične kompetencije koje bi
             polaznici  trebali  postići  na  kraju  pojedinih  odgojno-obrazovnih  razdoblja,    odnosno  ciklusa
             srednjoškolskoga obrazovanja uzete su u obzir smjernice  Zajedničkog europskog  referentnog  okvira
             za  jezike: učenje,  poučavanje,  vrednovanje,  Europskog jezičnog portfolia i Nacionalnog okvirnog
             kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje kao i
             činjenica da je riječ o učenju drugog stranog jezika. Po završetku 4. razreda škole,  polaznici bi u
             osnovnim područjima jezičnih djelatnosti u njemačkom jeziku mogli ostvariti razinu A2.
             Elementi i vrjednovanja polaznika:
             Usvojenost  svih  četiriju  jezičnih  vještina:  govorna  produkcija  i  interakcija,    pisano  izražavanje
             (kreativnost i originalnost u pisanom izražavanju),  čitanje i slušanje s razumijevanjem,  uporaba jezika
             (gramatička točnost i bogatstvo leksika) te usvojenost određenih sadržaja (npr. elementi kulture i
             civilizacije).
             Oblici:
             Formativno i sumativno vrjednovanje,  samovrjednovanje,  usmena i pisana provjera znanja. Načini,
             postupci  i  elementi  vrjednovanja  odgojno  -  obrazovnih  postignuća  polaznika  usklađuju  se  s
             odredbama  važećega  Pravilnika  o  načinima,    postupcima  i  elementima  vrednovanja  učenika  u
             osnovnoj i srednjoj školi (NN 112/10).




           NJEMAČKI JEŽIK,  3. razred
             Ime i prezime nastavnika:
             Marijela Gulin
             Planirani broj sati tjedno:
             2 sata u gimnazijskom odjeljenju
             Ciljevi izborne nastave:
             Primijeniti  jezične  zakonitosti  i  vokabular  u  razvijanju  jezičnih  vještina  radi  ostvarivanja  pisane  i
             usmene komunikacije; čitati tekstove koji su pisani standardnim jezikom i razumjeti opis osjećaja i
             želja  u  osobnim  pismima;  razumjeti  glavne  poruke  radijskih  i  televizijskih  programa  o  tekućim
             događajima ili temama od osobnog interesa; napisati osobno pismo opisujući doživljaje i dojmove;
             komunicirati u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojemu se
             taj jezik govori; bez pripreme se uključiti u razgovor o temama koje su im poznate; ukratko obrazložiti

                                                                                                            18
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26