Page 28 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 28
svoja stajališta i ukratko objasniti, ispričati priču, opisati reakcije; razviti bitna sociokulturna
orijentacijska znanja o zemlji/zemljama; jezika koji se uči u svim jezičnim djelatnostima; primijeniti
znanja o različitim uzrocima nerazumijevanja među; osobama iz različitih kultura; prepoznati i
preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja; isticati tolerantno
ophođenje s osobama iz drugih kultura i ostvariti složeniju komunikaciju i suradnju s različitim
osobama i skupinama u promjenjivim uvjetima uz uvažavanje različitosti; kritički prosuđivati o
različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te uvažavanje tuđih
Način realizacije izborne nastave:
neposredni rad s učenicima u razredu
zajednički posjet kazališnim predstavama talijanskih autora
posjet ostalim kulturnim priredbama
samostalna učenička izlaganja, grupni rad
Vremenski okviri izborne nastave:
Tijekom cijele školske godine
Osnovna namjena izborne nastave:
Nastavom talijanskoga jezika uz korištenje kombiniranih metoda i oblika rada, usvajaju se obrasci
usmene i pisane komunikacije na tom jeziku. Pri određivanju razina jezične kompetencije koje bi
polaznici trebali postići na kraju pojedinih odgojno-obrazovnih razdoblja, odnosno ciklusa
srednjoškolskoga obrazovanja uzete su u obzir smjernice Zajedničkog europskog referentnog okvira
za jezike: učenje, poučavanje, vrednovanje, Europskog jezičnog portfolia i Nacionalnog okvirnog
kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje kao i
činjenica da je riječ o učenju drugog stranog jezika. Po završetku 4. razreda škole, polaznici bi u
osnovnim područjima jezičnih djelatnosti u talijanskom jeziku mogli ostvariti razinu A2.
Elementi i oblici praćenja
Elementi:
Usvojenost svih četiriju jezičnih vještina: govorna produkcija i interakcija, pisano izražavanje
(kreativnost i originalnost u pisanom izražavanju), čitanje i slušanje s razumijevanjem, uporaba jezika
(gramatička točnost i bogatstvo leksika) te usvojenost određenih sadržaja (npr. elementi kulture i
civilizacije).
Oblici:
Formativno i sumativno vrjednovanje, samovrjednovanje, usmena i pisana provjera znanja. Načini,
postupci i elementi vrjednovanja odgojno - obrazovnih postignuća polaznika usklađuju se s
odredbama važećega Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u
osnovnoj i srednjoj školi (NN 112/10).
VIZUALNE KOMUNIKACIJE
Ime i prezime nastavnika:
Teodora Grgić - Jeličić
Planirani broj sati tjedno:
2 sata tjedno u g4.b razredu, za zanimanja grafički urednik - dizajner
Ciljevi izborne nastave:
Osposobiti učenike za primjenu stručno- teoretskog znanja u području vizualnih komunikacija i razviti
vještine i sposobnosti za kompeticiju na tržištu grafičkih komunikacija.
Način realizacije izborne nastave:
Izmjena oblika i metoda rada
25