Page 28 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 28

svoja  stajališta  i  ukratko  objasniti,    ispričati  priču,    opisati  reakcije;  razviti  bitna  sociokulturna
             orijentacijska znanja o zemlji/zemljama; jezika koji se uči u svim jezičnim djelatnostima; primijeniti
             znanja  o  različitim  uzrocima  nerazumijevanja  među;  osobama  iz  različitih  kultura;  prepoznati  i
             preispitati sličnosti i razlike između kulture vlastite; zemlje i zemlje jezika cilja; isticati tolerantno
             ophođenje  s  osobama  iz  drugih  kultura  i  ostvariti  složeniju  komunikaciju  i  suradnju  s  različitim
             osobama  i  skupinama  u  promjenjivim  uvjetima  uz  uvažavanje  različitosti;  kritički  prosuđivati  o
             različitostima uz obranu i argumentiranje vlastitih stavova i vrijednosti te uvažavanje tuđih
             Način realizacije izborne nastave:
                 neposredni rad s učenicima u razredu
                 zajednički posjet kazališnim predstavama talijanskih autora
                 posjet ostalim kulturnim priredbama
                 samostalna učenička izlaganja,  grupni rad
             Vremenski okviri izborne nastave:
             Tijekom cijele školske godine
             Osnovna namjena izborne nastave:
             Nastavom talijanskoga jezika uz korištenje kombiniranih metoda i oblika rada,  usvajaju se obrasci
             usmene i pisane komunikacije na tom jeziku. Pri određivanju razina jezične kompetencije koje bi
             polaznici  trebali  postići  na  kraju  pojedinih  odgojno-obrazovnih  razdoblja,    odnosno  ciklusa
             srednjoškolskoga obrazovanja uzete su u obzir smjernice  Zajedničkog europskog  referentnog  okvira
             za  jezike: učenje,  poučavanje,  vrednovanje,  Europskog jezičnog portfolia i Nacionalnog okvirnog
             kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje kao i
             činjenica da je riječ o učenju drugog stranog jezika. Po završetku 4. razreda škole,  polaznici bi u
             osnovnim područjima jezičnih djelatnosti u talijanskom jeziku mogli ostvariti razinu A2.
             Elementi i oblici praćenja
             Elementi:
             Usvojenost  svih  četiriju  jezičnih  vještina:  govorna  produkcija  i  interakcija,    pisano  izražavanje
             (kreativnost i originalnost u pisanom izražavanju),  čitanje i slušanje s razumijevanjem,  uporaba jezika
             (gramatička točnost i bogatstvo leksika) te usvojenost određenih sadržaja (npr. elementi kulture i
             civilizacije).
             Oblici:
             Formativno i sumativno vrjednovanje,  samovrjednovanje,  usmena i pisana provjera znanja. Načini,
             postupci  i  elementi  vrjednovanja  odgojno  -  obrazovnih  postignuća  polaznika  usklađuju  se  s
             odredbama  važećega  Pravilnika  o  načinima,    postupcima  i  elementima  vrednovanja  učenika  u
             osnovnoj i srednjoj školi (NN 112/10).



           VIZUALNE KOMUNIKACIJE

             Ime i prezime nastavnika:
             Teodora Grgić - Jeličić
             Planirani broj sati tjedno:
             2 sata tjedno u g4.b razredu,  za zanimanja grafički urednik - dizajner
             Ciljevi izborne nastave:
             Osposobiti učenike za primjenu stručno- teoretskog znanja u području vizualnih komunikacija i razviti
             vještine i sposobnosti za kompeticiju na tržištu grafičkih komunikacija.
             Način realizacije izborne nastave:
             Izmjena oblika i metoda rada

                                                                                                            25
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33