Page 42 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 42

- objasniti definiciju 3D računalne grafike, imenovati i objasniti koncepte i termine korištene u 3D
              računalnoj grafici, te prepoznati njenu primjenu u različitim aspektima ljudskog života i djelovanja
              -  navesti  primjene 3D  računalnog  programa,  prepoznati  glavne  segmente  njegovog  korisničkog
              sučelja, te pokazati sposobnost kretanja (navigacije) unutar njegovog virtualnog 3D prostora
              - Izraditi 3D model srednje kompleksnosti koristeći bazične alate za 3D poligonalno modeliranje
              -  izraditi precizni 3D model mehaničke konstrukcije, kao bazu koristeći 2D ortogonalne projekcije
              (nacrt, tlocrt i bokocrt), te AutoCAD DWG datoteku
              -  kreirati jednostavne 3D materijale, te aplicirati vlastite i gotove materijale na poligonalne površine
              3D objekta
              -  kreirati  bazičnu  3D  scenu  pozicioniranjem  i  animacijom  modeliranog  objekta  u  3D  prostoru,
              postavljanjem i animacijom kamere, te postavljanjem fotografske rasvjete
              - proizvesti render (vanjsku 2D video datoteku) navedene scene
              - proizvesti 3D sken fizičkog objekta, pripremiti ga za daljnji rad, te kombinirati s postojećim 3D
              modelom u računalnom programu • pripremiti objekt za 3D printing, te izvesti 3D print navedenog
              objekta.
              Način vrednovanja fakultativne nastave:
              Usvojenost  i  razumijevanje  programskih  sadržaja  provjeriti    praktičnim  vježbama  na  računalu
              Primjena znanja i vještina  u rješavanju programskih zadataka  Odnos prema radu: aktivnost  i
              interes za sadržaje i radne zadatke, te upornost i dosljednost u radu,  Samostalnost i kreativnost
              kod izrade programskih zadataka.




             MEDIJI U SUVREMENOM DRUŠTVU
              Ime i prezime nastavnika:
              Tomo Matičević
              Planirani broj sati tjedno:
              1 sat tjedno, 2. razred
              Ciljevi fakultativne nastave:
              Cilj nastavnog  predmeta Mediji u suvremenom društvu je definiranje temeljnih medijskih pojmova
              i  uspoređivanje  medijskih  izvora  kroz  sociološke,  etičke  i  znanstvene  aspekte,  te  metodologija
              izrade medijsk. sadr. mmedijskogsadržaja   sadržaja
              Način realizacije fakultativne nastave:
              Nastava se realizira u računalnoj učionici uz Power point prezentacije i učeničke izrade pojedinih
              zadataka na računalu i terensku nastavu, npr. posjet HRT studio Split, Foto klub Split
              Vremenski okviri fakultativne nastave:
              Cijela godina – jedan sat tjedno
              Osnovna namjena fakultativne nastave:
              Namjena je poboljšati medijsku pismenost učenika naše škole što je u skladu s naputcima Europske
              unije i Ujedinjenih naroda i ukazati na moguće teškoće pri susretu s različitim medijskim sadržajima.
              Način vrednovanja fakultativne nastave:
              Vrednovanje: Projektne zadaće i prezentacije; Usvojenost i primjena nastavnih sadržaja








                                                                                                            39
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47