Page 55 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 55
individualno praćenje napredovanja svakog učenika,
samovrjednovanje vlastitih postignuća, razgovor /analiza
grupno projiciranje i analiza učeničkih radova,
izložba u školskom prostoru,
izložba u javnom prostoru grada
sudjelovanje na natjecanjima.
LITERARNA SKUPINA
Ciljevi aktivnosti:
Razvijati i učvršćivati brigu i ljubav za hrvatski jezik i književnost; pokazati stvaralačke sposobnosti te
moći samostalno i primjereno izražavati misli i osjećaje; razvijati učeničku sposobnost pismenog
izražavanja; razvijanje učeničkih sposobnosti čitanja, razumijevanja i doživljavanja književnog teksta;
razvijanje učeničke kreativnosti; korisno provoditi slobodno vrijeme
Namjena aktivnosti:
Rad s darovitim učenicima te učenicima s posebnim interesom za literarno stvaralaštvo; pripremanje
učenika za natjecanje LiDraNo u kategoriji literarni radovi; promicanje škole na natjecanjima
Nosioci aktivnosti:
Profesor hrvatskog jezika prema dogovoru stručnog Aktiva
Način realizacije:
Grupni i individualni rad sa zainteresiranim učenicima svih razreda škole; razvijati čitateljsku kulturu
kao osnovu opće naobrazbe i stalne samonaobrazbe; interpretacija književnih djela; pisanje uradaka
na zadanu temu; analizirati učeničke radove; objavljivati reprezentativne učeničke radove;
sudjelovanje na natjecanjima za najbolji literarni uradak; sudjelovanje na LiDraNu; sudjelovanje na
literarnim radionicama; prezentacija uradaka na plakatima; prezentacije uradaka u PowerPointu
Vremenik aktivnosti:
Aktivnost se provodi 1 sat tjedno, tj. 35 sati godišnje
Detaljan troškovnik:
Nagrade za učenike koji ostvare zavidne rezultate na natjecanjima; gostovanje književnika; detaljan
troškovnik će se utvrditi prema cijenama kao i mogućnostima nositelja troškova
Način vrednovanja i način korištenja vrednovanja:
Motiviranost učenika za pisanje; analiza uradaka; opisno praćenje i bilježenje aktivnosti;
komunikacija s učenicima; rezultati natjecanja s LiDraNa te ostalih natjecanja; učenici koji postignu
dobre rezultate i pokažu interes za aktivnim sudjelovanjem bit će pohvaljeni i nagrađeni poticajnim
ocjenama iz hrvatskog jezika; ovisno o interesima i mogućnostima učenika, organizirat će se nagradni
izlet; prezentacija uradaka na književnim večerima, web-stranici škole i u školskom listu; rezultati
vrednovanja mogu se koristiti kao poticaj za daljnje razvijanje kreativnih sposobnosti te kao
preporuka za nastavak školovanja na Filozofskom fakultetu.
52