Page 55 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 55

    individualno praćenje napredovanja svakog učenika,
                 samovrjednovanje vlastitih postignuća,  razgovor /analiza
                 grupno projiciranje i analiza učeničkih radova,
                 izložba u školskom prostoru,
                 izložba u javnom prostoru grada
                 sudjelovanje na natjecanjima.



           LITERARNA SKUPINA

             Ciljevi aktivnosti:
             Razvijati i učvršćivati brigu i ljubav za hrvatski jezik i književnost; pokazati stvaralačke sposobnosti te
             moći  samostalno  i  primjereno  izražavati  misli  i osjećaje;  razvijati  učeničku  sposobnost pismenog
             izražavanja; razvijanje učeničkih sposobnosti čitanja,  razumijevanja i doživljavanja književnog teksta;
             razvijanje učeničke kreativnosti; korisno provoditi slobodno vrijeme
             Namjena aktivnosti:
             Rad s darovitim učenicima te učenicima s posebnim interesom za literarno stvaralaštvo; pripremanje
             učenika za natjecanje LiDraNo u kategoriji literarni radovi; promicanje škole na natjecanjima
             Nosioci aktivnosti:
             Profesor hrvatskog jezika prema dogovoru stručnog Aktiva
             Način realizacije:
             Grupni i individualni rad sa zainteresiranim učenicima svih razreda škole; razvijati čitateljsku kulturu
             kao osnovu opće naobrazbe i stalne samonaobrazbe; interpretacija književnih djela; pisanje uradaka
             na  zadanu  temu;  analizirati  učeničke  radove;  objavljivati  reprezentativne  učeničke  radove;
             sudjelovanje na natjecanjima za najbolji literarni uradak; sudjelovanje na LiDraNu; sudjelovanje na
             literarnim radionicama; prezentacija uradaka na plakatima; prezentacije uradaka u PowerPointu
             Vremenik aktivnosti:
             Aktivnost se provodi 1 sat tjedno,  tj. 35 sati godišnje
             Detaljan troškovnik:
             Nagrade za učenike koji ostvare zavidne rezultate na natjecanjima; gostovanje književnika; detaljan
             troškovnik će se utvrditi prema cijenama kao i mogućnostima nositelja troškova
             Način vrednovanja i način korištenja vrednovanja:
             Motiviranost  učenika  za  pisanje;  analiza  uradaka;  opisno  praćenje  i  bilježenje  aktivnosti;
             komunikacija s učenicima; rezultati natjecanja s LiDraNa te ostalih natjecanja; učenici koji postignu
             dobre rezultate i pokažu interes za aktivnim sudjelovanjem bit će pohvaljeni i nagrađeni poticajnim
             ocjenama iz hrvatskog jezika; ovisno o interesima i mogućnostima učenika,  organizirat će se nagradni
             izlet; prezentacija uradaka na književnim večerima,  web-stranici škole i u školskom listu; rezultati
             vrednovanja  mogu  se  koristiti  kao  poticaj  za  daljnje  razvijanje  kreativnih  sposobnosti  te  kao
             preporuka za nastavak školovanja na Filozofskom fakultetu.











                                                                                                            52
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60