Page 17 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 17

ETIKA,  3. razred

             Ime i prezime nastavnika:
             Tomo Matičević,  profesor filozofije
             Planirani broj sati tjedno:
             1 sat u svakom razrednom odjeljenju
             Ciljevi izborne nastave:
             Suočiti  učenike  s  bioetičkim  pristupom  (čovjek  u  svijetu  prirode),    ukazati  na  povezanost  etike,
             ekologije i zaštite okoliša i na nužnost različitih načina promišljanja (dijaloga svih značajnijih pristupa
             i stajališta u bioetici)
             Način realizacije izborne nastave:
             Izmjena različitih oblika i metoda rada
             Vremenski okviri izborne nastave:
             Tijekom cijele školske godine
             Osnovna namjena izborne nastave:
             Uvesti učenika u svijet vrednota,  upoznati ga s različitim bioetičkim temama i stajalištima



           ETIKA,  4. razred

             Ime i prezime nastavnika:
             Tomo Matičević,  profesor filozofije
             Planirani broj sati tjedno:
             1 sat u svakom razrednom odjeljenju
             Ciljevi izborne nastave:
             Upoznati  učenike  s  filozofskim  pristupom  moralu:  oblikovati  etičko  motrište  u  prosuđivanju
             djelovanja,  poticati povjerenje u etička načela i razvijati spremnost za moralno ispravno djelovanje.
             Način realizacije izborne nastave:
             Izmjena različitih oblika i metoda rada
             Vremenski okviri izborne nastave:
             Tijekom cijele školske godine
             Osnovna namjena izborne nastave:
             Otkrivanje i ostvarivanje istinskih vrednota u životu svakog pojedinca



           FIOZOFIJA,  4. razred

             Ime i prezime nastavnika:
             Tomo Matičević,  profesor filozofije
             Planirani broj sati tjedno:
             2 sata tjedno.
             Ciljevi izborne nastave:
             Razvijanje kritičkog mišljenja i samostalnog promišljnja , te aktivnog pristupa nastavnim sadržajima.
             Razvijanje  argumentiranog  raspravljanja  i  pristupa  pojedinim  fenomenima  ,  te  tolerancije  i
             kreativnosti
             Način realizacije izborne nastave:
             Program se realizira u sedam nastavnih cjelina.


                                                                                                            14
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22