Page 61 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 61

za samostalnosti radom u manjim grupama te razvijanje logičko- kombinatoričkog, kritičkog i
                kreativnog mišljenja kao i motivacije za daljnji rad i razvoj svojih sposobnosti i interesa.
                Ishodi: Učenici će moći:
                Produbiti znanja u području matematike izvan školskog gradiva.
                Povezivati  matematiku  s  vlastitim  iskustvom,  svakodnevnim  životom  i  drugim  odgojno-
                obrazovnim područjima.
                Razvijati logičko i kritičko mišljenje, kreativnost i ustrajnost u radu.
                Razvijati pozitivan odnos prema matematici, vlastitom razvoju i napretku.
                Ojačati samopoštovanje i razvijati pozitivnu sliku o sebi.
                Razvijati vještine kreativnog i inovativnog rješavanja problema.
                Razvijati vještine evaluacije i samoevaluacije, te (samo)prezentacije.
                Surađivati  sa  vršnjacima  u  planiranju  i  provedbi  zadataka  te  razvijati  svoje  suradničke  i
                komunikacijske vještine.
                Namjena: Program CI matematike namijenjen je potencijalno darovitim učenicima u području
                matematike. Nastava je usmjerena na razvijanje kognitivnih sposobnosti i socio-emocionalnih
                vještina, s naglaskom razvoja potencijala svakog polaznika.

                Nositelji: CI SDŽ;  mentori CI matematike
                Sudionici: učenici koji su prošli testiranje za polaznike CI Matematike
                Način realizacije: Program će se provoditi u malim grupama, svaku drugu subotu u trajanju od
                četiri  sata,  kao  izvanškolska  aktivnost.  Učenici  će  uz  vodstvo  mentora  rješavati  logičko-
                kombinatoričke  zadatke,  sudjelovati  u  provođenju  projekata,  radionica  i  natjecanja  kao  i  u
                Projektnom danu po završetku programa.
                Način vrednovanja: evidencija dolazaka polaznika; evaluacija polaznika i mentora po završetku
                programa
                Vremenik: tijekom nastavne godine, svaki drugi tjedan sukladno kalendaru rada CI SDŽ



             Centar izvrsnosti informatike (CII)
                Cilj: Cilj nastave u Centrima izvrsnosti je obogaćivanje programa za potencijalno darovite učenike
                te  uvođenje  darovitih  učenika  u  drugačiji  pristup  nastavi.  Cilj  CI  informatike  je  omogućiti
                darovitim učenicima iskustvo učenja gradiva iz područja informatike uz uvažavanje njihovih ideja,
                inicijative  i  potrebe  za  samostalnosti  radom  u  manjim  grupama  te  razvijanje  logičko-
                kombinatoričkog, kritičkog i kreativnog mišljenja kao i motivacije za daljnji rad i razvoj svojih
                sposobnosti i interesa.
                Ishodi: Učenik će moći:
                Upoznati se sa programiranjem izvan propisanog gradiva.
                Uvidjeti važnost poznavanja programiranja u suvremenom društvu.
                Razvijati logičko i kritičko razmišljanje te entuzijazam u razvoju aplikacija.
                Primjeniti sve korake u razvoju upravljačkih programa, od ideje, izrade programa do realizacije.
                Razvijati logičko i kritičko mišljenje, kreativnost i ustrajnost.
                Razvijati vještine surađivanja i komuniciranja s drugima.
                Ojačati samopoštovanje i razvijati pozitivnu sliku o sebi.
                Razvijati vještine kreativnog i inovativnog rješavanja problema.
                Razvijati vještine evaluacije i samoevaluacije, te (samo)prezentacije.




                                                                                                            58
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66