Page 61 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 61
za samostalnosti radom u manjim grupama te razvijanje logičko- kombinatoričkog, kritičkog i
kreativnog mišljenja kao i motivacije za daljnji rad i razvoj svojih sposobnosti i interesa.
Ishodi: Učenici će moći:
Produbiti znanja u području matematike izvan školskog gradiva.
Povezivati matematiku s vlastitim iskustvom, svakodnevnim životom i drugim odgojno-
obrazovnim područjima.
Razvijati logičko i kritičko mišljenje, kreativnost i ustrajnost u radu.
Razvijati pozitivan odnos prema matematici, vlastitom razvoju i napretku.
Ojačati samopoštovanje i razvijati pozitivnu sliku o sebi.
Razvijati vještine kreativnog i inovativnog rješavanja problema.
Razvijati vještine evaluacije i samoevaluacije, te (samo)prezentacije.
Surađivati sa vršnjacima u planiranju i provedbi zadataka te razvijati svoje suradničke i
komunikacijske vještine.
Namjena: Program CI matematike namijenjen je potencijalno darovitim učenicima u području
matematike. Nastava je usmjerena na razvijanje kognitivnih sposobnosti i socio-emocionalnih
vještina, s naglaskom razvoja potencijala svakog polaznika.
Nositelji: CI SDŽ; mentori CI matematike
Sudionici: učenici koji su prošli testiranje za polaznike CI Matematike
Način realizacije: Program će se provoditi u malim grupama, svaku drugu subotu u trajanju od
četiri sata, kao izvanškolska aktivnost. Učenici će uz vodstvo mentora rješavati logičko-
kombinatoričke zadatke, sudjelovati u provođenju projekata, radionica i natjecanja kao i u
Projektnom danu po završetku programa.
Način vrednovanja: evidencija dolazaka polaznika; evaluacija polaznika i mentora po završetku
programa
Vremenik: tijekom nastavne godine, svaki drugi tjedan sukladno kalendaru rada CI SDŽ
Centar izvrsnosti informatike (CII)
Cilj: Cilj nastave u Centrima izvrsnosti je obogaćivanje programa za potencijalno darovite učenike
te uvođenje darovitih učenika u drugačiji pristup nastavi. Cilj CI informatike je omogućiti
darovitim učenicima iskustvo učenja gradiva iz područja informatike uz uvažavanje njihovih ideja,
inicijative i potrebe za samostalnosti radom u manjim grupama te razvijanje logičko-
kombinatoričkog, kritičkog i kreativnog mišljenja kao i motivacije za daljnji rad i razvoj svojih
sposobnosti i interesa.
Ishodi: Učenik će moći:
Upoznati se sa programiranjem izvan propisanog gradiva.
Uvidjeti važnost poznavanja programiranja u suvremenom društvu.
Razvijati logičko i kritičko razmišljanje te entuzijazam u razvoju aplikacija.
Primjeniti sve korake u razvoju upravljačkih programa, od ideje, izrade programa do realizacije.
Razvijati logičko i kritičko mišljenje, kreativnost i ustrajnost.
Razvijati vještine surađivanja i komuniciranja s drugima.
Ojačati samopoštovanje i razvijati pozitivnu sliku o sebi.
Razvijati vještine kreativnog i inovativnog rješavanja problema.
Razvijati vještine evaluacije i samoevaluacije, te (samo)prezentacije.
58