Page 37 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 37
Poticati kreativnost učenika, pouzdanje u vlastite sposobnosti i znanje te suradničke i timske
kvalitete, zadovoljiti interese i potrebe učenika za proširivanjem znanja, motivirati učenike za
sudjelovanje u natjecanjima, razvijati natjecateljski duh.
Način vrednovanja dodatne nastave:
Pojedinačno i/ili grupno postignuće na natjecanju i razina koju je natjecatelj postigao
Način korištenja rezultata vrednovanja:
Prema ostvarenim postignućima voditelj upućuje prijedlog za adekvatnim nagrađivanjem učenika
na Razrednom/Nastavničkom vijeću kroz pohvale/nagrade.
DOPUNSKA NASTAVA
Sukladno uputama MZO ovaj oblik nastave bi se u svim slučajevima kada grupa nije homogena, odnosno
sastavljena je od učenika više razrednih odjeljenja, trebao održavati na daljinu. Učitelji koji imaju nehomogene
grupe, ako to žele, mogu održavati i ove oblike rada u školi, na način kako je dalje navedeno u tekstu. U slučaju
rada na daljinu koristi se isključivo platforma za rad Microsoft Teams.
Ako je grupa dopunske nastave sastavljena od učenika iz više razrednih odjeljenja ona se može u školi održavati
samo za učenike jednog razrednog odjeljenja, a za druge virtualno ili naizmjence po tjednima ili kada nastavnik
procjeni koji učenici iz kojeg razrednog odjeljenja mu trebaju taj dan ostati na dopunskoj nastavi. Za sve
učenike kojima je određena dopunska nastava ona se mora održavati na tjednoj razini, odnosno ako se
održava na daljinu mora postojati trag rada u Microsoft Teamsu.
HRVATSKI JEZIK
Nositelj:
Profesor hrvatskog jezika, prema dogovoru stručnog Aktiva
Planirani broj sati tjedno:
Jedan sat tjedno individualno s učenicima ili u manjim grupama
Ciljevi dopunske nastave:
Učenicima sa slabijim predznanjem i lošijim usmenim i pismenim izražavanjem pomoći kod
usvajanja novih sadržaja
Način realizacije dopunske nastave:
Primjenjuju se različiti oblici i metode
Vremenski okviri dopunske nastave:
Tijekom nastavne godine
Osnovna namjena dopunske nastave:
Osposobiti učenike za shvaćanje osnovnih gramatičkih pravila, osposobiti učenike za minimalno
ispravno usmeno izražavanje, osposobiti učenike za minimum točnog pismenog izražavanja
Troškovnik za dopunsku nastavu:
Vlastita sredstva Škole
Način vrednovanja dopunske nastave:
Ocjena iz aktivnosti u redovnoj nastavi
34