Page 37 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 37

Poticati  kreativnost  učenika,  pouzdanje  u  vlastite  sposobnosti  i  znanje  te  suradničke  i  timske
              kvalitete,  zadovoljiti  interese  i  potrebe  učenika  za  proširivanjem  znanja,  motivirati  učenike  za
              sudjelovanje u natjecanjima, razvijati natjecateljski duh.
              Način vrednovanja dodatne nastave:
              Pojedinačno i/ili grupno postignuće na natjecanju i razina koju je natjecatelj postigao
              Način korištenja rezultata vrednovanja:
              Prema ostvarenim postignućima voditelj upućuje prijedlog za adekvatnim nagrađivanjem učenika
              na Razrednom/Nastavničkom vijeću kroz pohvale/nagrade.





           DOPUNSKA NASTAVA




               Sukladno uputama MZO ovaj oblik nastave bi se u svim slučajevima kada grupa nije homogena, odnosno
               sastavljena je od učenika više razrednih odjeljenja, trebao održavati na daljinu. Učitelji koji imaju nehomogene
               grupe, ako to žele, mogu održavati i ove oblike rada u školi, na način kako je dalje navedeno u tekstu. U slučaju
               rada na daljinu koristi se isključivo platforma za rad Microsoft Teams.
               Ako je grupa dopunske nastave sastavljena od učenika iz više razrednih odjeljenja ona se može u školi održavati
               samo za učenike jednog razrednog odjeljenja, a za druge virtualno ili naizmjence po tjednima ili kada nastavnik
               procjeni koji učenici iz kojeg razrednog odjeljenja mu trebaju taj dan ostati na dopunskoj nastavi. Za sve
               učenike kojima je određena dopunska nastava ona se mora održavati na tjednoj razini, odnosno ako se
               održava na daljinu mora postojati trag rada u Microsoft Teamsu.


             HRVATSKI JEZIK

              Nositelj:
              Profesor hrvatskog jezika,  prema dogovoru stručnog Aktiva
              Planirani broj sati tjedno:
              Jedan sat tjedno individualno s učenicima ili u manjim grupama
              Ciljevi dopunske nastave:
              Učenicima  sa  slabijim  predznanjem  i  lošijim  usmenim  i  pismenim  izražavanjem  pomoći  kod
              usvajanja novih sadržaja
              Način realizacije dopunske nastave:
              Primjenjuju se različiti oblici i metode
              Vremenski okviri dopunske nastave:
              Tijekom nastavne godine
              Osnovna namjena dopunske nastave:
              Osposobiti učenike za shvaćanje osnovnih gramatičkih pravila,  osposobiti učenike za minimalno
              ispravno usmeno izražavanje,  osposobiti učenike za minimum točnog pismenog izražavanja
              Troškovnik za dopunsku nastavu:
              Vlastita sredstva Škole
              Način vrednovanja dopunske nastave:
              Ocjena iz aktivnosti u redovnoj nastavi


                                                                                                            34
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42