Page 39 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 39

Poticanje na daljnji rad,  upoznavanje stručne službe s problemima u radu učenika,  te informiranje
              roditelja



             MATEMATIKA (2. razred)

              Nositelj:
              Aktiv matematike
              Planirani broj sati tjedno:
              1 sat tjedno tijekom školske godine
              Ciljevi dopunske nastave:
              Pružiti  pomoć  u  učenju  i  savladavanju  nastavnih  sadržaja  onim  učenicima  kod  kojih  se  javljaju
              poteškoće u savladavanju istog
              Način realizacije dopunske nastave:
              Primjenjuju se različiti oblici i metode
              Vremenski okviri dopunske nastave:
              Po jedan sat tjedno za 2. razrede
              Osnovna namjena dopunske nastave:
              Pomoć u učenju i nadograđivanju znanja,  te stjecanju sposobnosti i vještina
              Troškovnik za dopunsku nastavu:
              Vlastita sredstva Škole
              Način vrednovanja dopunske nastave:
              Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja,  ocjena iz aktivnosti kao poticaj
              Način korištenja rezultata vrednovanja:
              Poticanje na daljnji rad,  upoznavanje stručne službe s problemima u radu učenika,  te informiranje
              roditelja



             MATEMATIKA (3. razred)

              Nositelj:
              Aktiv matematike
              Planirani broj sati tjedno:
              1 sat tjedno tijekom školske godine
              Ciljevi dopunske nastave:
              Pružiti  pomoć  u  učenju  i  savladavanju  nastavnih  sadržaja  onim  učenicima  kod  kojih  se  javljaju
              poteškoće u savladavanju istog
              Način realizacije dopunske nastave:
              Primjenjuju se različiti oblici i metode
              Vremenski okviri dopunske nastave:
              Po jedan sat tjedno za 3. razrede
              Osnovna namjena dopunske nastave:
              Pomoć u učenju i nadograđivanju znanja,  te stjecanju sposobnosti i vještina
              Troškovnik za dopunsku nastavu:
              Vlastita sredstva Škole
              Način vrednovanja dopunske nastave:
              Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja,  ocjena iz aktivnosti kao poticaj

                                                                                                            36
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44