Page 36 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 36

Povezivati  i  proširivati  znanja  o  sadašnjim  metodama  korištenja  obnovljivih  izvora  energije,
              usavršavati i proširivati kompetenciju učenika u jednostavnom  pristupu izvorima informacija važnih
              za praćenje suvremenih tokova,  te u korištenju stručne literature,  upoznati učenike s osnovnim
              značajkama
               Nastavne teme:
                Korištenje sunčeve energije; Solarni kolektori i solarne ćelije.
                Pohranjivanje topline. Solarno tehnički sustavi
                Biomase; vrste,  izvori,  Uređaji za izgaranje biomase
                Dizalice topline u sustavima SIE.
                Fotonaponske ćelije
                Vjetroturbine,  karakteristike i vrste.
                Toplinske i energetske crpke
                Geotermalna energija. Elementi i sustavi korištenja
                Razvoj,  principi , načela i koncepcije održivog razvoja (OR)
                Pravci i smjernice održivog razvoja
                Važnost obnovljivih izvora energije za održivi razvoj
              Način realizacije:
              Nastava se realizira kroz individualni i grupni rad s učenicima,  korištenjem prezentacija i prikazom
              video isječaka o pojedinim nastavnim temama,  te u vidu vođenja tematskih  razgovora i diskusija
              individualno i u grupama ( na teme održivog razvoja)
              Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja:
              Vrednovanje rezultata vrši se na osnovu elaborata koje učenici polaznici trebaju izraditi na kraju
              predavanja u skladu s uputama za izradu elaborata.
              Vrijeme realizacije:
              Nastava će se održavati tijekom nastavne godine,  u trajanju 20 sati – po 2 sata u bloku u razmacima
              2 tjedna,  10 puta
              Troškovnik:
              Vlastita sredstva Škole



              Pripreme za natjecanje iz informatike

              Ime i prezime nastavnika:
              Prof. Nikolina Smilović
              Planirani broj sati tjedno:
              1 sat
              Razredi:
              g1P, g2P, g3P; 20 učenika
              Ciljevi dodatne nastave:
              Omogućiti darovitim i zainteresiranim učenicima uspješno savladavanje nastavnih sadržaja koji nisu
              obuhvaćeni obaveznim programom, te nadograditi stečena znanja u redovitoj nastavi. Krajnji cilj
              priprema je omogućiti što bolji plasman učenika na svim razinama natjecanja.
              Način realizacije dodatne nastave:
              Metoda objašnjavanja, programiranja, rješavanje testova i analiza rješenja.
              Vremenski okviri dodatne nastave:
              Tijekom školske godine, pojačane aktivnosti pred samo natjecanje (prema vremeniku natjecanja).
              Osnovna namjena dodatne nastave:

                                                                                                            33
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41