Page 35 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 35
Način korištenja rezultata vrednovanja:
Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
u skladu s sposobnostima i interesima
FIZIKA (4. razred - razlika)
Ime i prezime nastavnika:
Aktiv fizike
Planirani broj sati tjedno:
2 sata
Ciljevi dodatne nastave:
Nadopuna nastave kako bi učenici postigli bolji uspjeh na državnoj maturi
Način realizacije dodatne nastave:
Usmeno izlaganje, rad na tekstu, grafička metoda, metoda pokazivanja
Vremenski okviri dodatne nastave:
2 sata tjedno tijekom školske godine
Osnovna namjena dodatne nastave:
Rad s učenicima koji pokazuju interes za produbljivanjem znanja
Zadaci:
Ponoviti znanja stečena tijekom dvogodišnjeg učenja fizike, proširivanje činjeničnog znanja,
proporcionalno zaključivanje, primjena načela, pravila, teorija, razvoj strateškog pristupa pri
rješavanju problema, rješavanje testova s ranijih ispita državne mature
Nastavne teme i cjeline:
Mehanika, Elektrostatika, Elektrodinamika, Termodinamika, Titranje i valovi, Atomi i kvanti
Troškovnik za dodatnu nastavu:
Troškove snosi MZOŠ
Način vrednovanja dodatne nastave:
Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja
Način korištenja rezultata vrednovanja:
Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
u skladu s sposobnostima
Obnovljivi izvori energije i održivi razvoj
Nositelj aktivnosti :
Ines Topić Vuko , dipl. ing. stroj.
Cilj:
Pružiti više informacija iz područja korištenja obnovljivih izvora energije, zainteresirati učenike za
racionalno i ekonomično upravljanje energetskim potrebama i pitkom vodom, vodeći se načelima
održivosti i održivog razvoja. Razvijati svijest o važnosti racionalnog korištenja energije i prirodnih
resursa, te održivom razvoju kao drugoročne perspektive opstanka i napretka. Upoznati europske
standarde u području uštede energije i očuvanja okoliša.
Namjena:
32