Page 35 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 35

Način korištenja rezultata vrednovanja:
              Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
              u skladu s sposobnostima i interesima




             FIZIKA (4. razred - razlika)

              Ime i prezime nastavnika:
              Aktiv fizike
              Planirani broj sati tjedno:
              2 sata
              Ciljevi dodatne nastave:
              Nadopuna nastave kako bi učenici postigli bolji uspjeh na državnoj maturi
              Način realizacije dodatne nastave:
              Usmeno izlaganje,  rad na tekstu,  grafička metoda,  metoda pokazivanja
              Vremenski okviri dodatne nastave:
               2 sata tjedno tijekom školske godine
              Osnovna namjena dodatne nastave:
              Rad s učenicima koji pokazuju interes za produbljivanjem znanja
              Zadaci:
              Ponoviti  znanja  stečena  tijekom  dvogodišnjeg  učenja  fizike,    proširivanje  činjeničnog  znanja,
              proporcionalno zaključivanje,  primjena načela,  pravila,  teorija,  razvoj strateškog pristupa pri
              rješavanju problema,  rješavanje testova s ranijih ispita državne mature
              Nastavne teme i cjeline:
              Mehanika,  Elektrostatika,  Elektrodinamika,  Termodinamika,  Titranje i valovi,  Atomi i kvanti
              Troškovnik za dodatnu nastavu:
              Troškove snosi MZOŠ
              Način vrednovanja dodatne nastave:
              Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja
              Način korištenja rezultata vrednovanja:
              Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
              u skladu s sposobnostima



             Obnovljivi izvori energije i održivi razvoj

              Nositelj aktivnosti :
              Ines Topić Vuko ,  dipl. ing. stroj.
              Cilj:
              Pružiti više informacija iz područja korištenja obnovljivih izvora energije,  zainteresirati učenike za
              racionalno i ekonomično upravljanje energetskim potrebama i pitkom vodom,  vodeći se načelima
              održivosti i održivog razvoja. Razvijati svijest o važnosti racionalnog korištenja energije i prirodnih
              resursa,  te održivom razvoju kao drugoročne perspektive opstanka i napretka. Upoznati europske
              standarde u području uštede energije i očuvanja okoliša.
              Namjena:


                                                                                                            32
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40