Page 31 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 31
Troškovnik za dodatnu nastavu:
Troškove snosi MZOŠ
Način vrednovanja dodatne nastave:
Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja, ocjena iz aktivnosti kao poticaj
Način korištenja rezultata vrednovanja:
Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
u skladu s sposobnostima i interesima
MATEMATIKA (2. razred - razlika)
Nositelj:
Aktiv matematike
Planirani broj sati tjedno:
2 sata
Ciljevi dodatne nastave:
Usvojiti razlike temeljnih matematičkih znanja između programa gimnazije i tehničke škole,
stjecanje sposobnosti i znanja za rješavanje zadataka za državnu maturu.
Način realizacije dodatne nastave:
Primjenjuju se različiti oblici i metode
Vremenski okviri dodatne nastave:
2 sata tjedno tijekom školske godine
Osnovna namjena dodatne nastave:
Rad s učenicima koji pokazuju interes za produbljivanjem znanja
Troškovnik za dodatnu nastavu:
Troškove snosi MZOŠ
Način vrednovanja dodatne nastave:
Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja, ocjena iz aktivnosti kao poticaj
Način korištenja rezultata vrednovanja:
Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
u skladu s sposobnostima i interesima
MATEMATIKA (3. razred - razlika)
Nositelj:
Aktiv matematike
Planirani broj sati tjedno:
2 sata
Ciljevi dodatne nastave:
Usvojiti razlike temeljnih matematičkih znanja između programa gimnazije i tehničke škole,
stjecanje sposobnosti i znanja za rješavanje zadataka za državnu maturu.
Način realizacije dodatne nastave:
Primjenjuju se različiti oblici i metode
Vremenski okviri dodatne nastave:
2 sata tjedno tijekom školske godine
28