Page 43 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 43

Način korištenja rezultata vrednovanja:
             Poticanje na daljnji rad,  upoznavanje stručne službe s problemima u radu učenika,  te informiranje
             roditelja


           MATEMATIKA (1. razred)

             Nositelj:
             Aktiv matematike
             Planirani broj sati tjedno:
             1 sat tjedno tijekom školske godine
             Ciljevi dopunske nastave:
             Pružiti  pomoć  u  učenju  i  savladavanju  nastavnih  sadržaja  onim  učenicima  kod  kojih  se  javljaju
             poteškoće u savladavanju istog
             Način realizacije dopunske nastave:
             Primjenjuju se različiti oblici i metode
             Vremenski okviri dopunske nastave:
             Po jedan sat tjedno za 1. razrede
             Osnovna namjena dopunske nastave:
             Pomoć u učenju i nadograđivanju znanja,  te stjecanju sposobnosti i vještina
             Troškovnik za dopunsku nastavu:
             Vlastita sredstva Škole
             Način vrednovanja dopunske nastave:
             Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja,  ocjena iz aktivnosti kao poticaj
             Način korištenja rezultata vrednovanja:
             Poticanje na daljnji rad,  upoznavanje stručne službe s problemima u radu učenika,  te informiranje
             roditelja


           MATEMATIKA (2. razred)

             Nositelj:
             Aktiv matematike
             Planirani broj sati tjedno:
             1 sat tjedno tijekom školske godine
             Ciljevi dopunske nastave:
             Pružiti  pomoć  u  učenju  i  savladavanju  nastavnih  sadržaja  onim  učenicima  kod  kojih  se  javljaju
             poteškoće u savladavanju istog
             Način realizacije dopunske nastave:
             Primjenjuju se različiti oblici i metode
             Vremenski okviri dopunske nastave:
             Po jedan sat tjedno za 2. razrede
             Osnovna namjena dopunske nastave:
             Pomoć u učenju i nadograđivanju znanja,  te stjecanju sposobnosti i vještina
             Troškovnik za dopunsku nastavu:
             Vlastita sredstva Škole
             Način vrednovanja dopunske nastave:
             Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja,  ocjena iz aktivnosti kao poticaj


                                                                                                            40
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48