Page 41 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 41

OBNOVLJIVI IZVORI ENERGIJE I ODRŽIVI RAŽVOJ

             Nositelj aktivnosti :
             Ines Topić Vuko ,  dipl. ing. stroj.
             Cilj:
             Pružiti više informacija iz područja korištenja obnovljivih izvora energije,  zainteresirati učenike za
             racionalno i ekonomično upravljanje energetskim potrebama i pitkom vodom,  vodeći se načelima
             održivosti i održivog razvoja. Razvijati svijest o važnosti racionalnog korištenja energije i prirodnih
             resursa,  te održivom razvoju kao drugoročne perspektive opstanka i napretka. Upoznati europske
             standarde u području uštede energije i očuvanja okoliša.
             Namjena:
             Povezivati  i  proširivati  znanja  o  sadašnjim  metodama  korištenja  obnovljivih  izvora  energije,
             usavršavati i proširivati kompetenciju učenika u jednostavnom  pristupu izvorima informacija važnih
             za praćenje suvremenih tokova,  te u korištenju stručne literature,  upoznati učenike s osnovnim
             značajkama
              Nastavne teme:
                 Korištenje sunčeve energije; Solarni kolektori i solarne ćelije.
                 Pohranjivanje topline. Solarno tehnički sustavi
                 Biomase; vrste,  izvori,  Uređaji za izgaranje biomase
                 Dizalice topline u sustavima SIE.
                 Fotonaponske ćelije
                 Vjetroturbine,  karakteristike i vrste.
                 Toplinske i energetske crpke
                 Geotermalna energija. Elementi i sustavi korištenja
                 Razvoj,  principi , načela i koncepcije održivog razvoja (OR)
                 Pravci i smjernice održivog razvoja
                 Važnost obnovljivih izvora energije za održivi razvoj
             Način realizacije:
             Nastava se realizira kroz individualni i grupni rad s učenicima,  korištenjem prezentacija i prikazom
             video isječaka o pojedinim nastavnim temama,  te u vidu vođenja tematskih  razgovora i diskusija
             individualno i u grupama ( na teme održivog razvoja)
             Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja:
             Vrednovanje rezultata vrši se na osnovu elaborata koje učenici polaznici trebaju izraditi na kraju
             predavanja u skladu s uputama za izradu elaborata.
             Vrijeme realizacije:
             Nastava će se održavati tijekom nastavne godine,  u trajanju 20 sati – po 2 sata u bloku u razmacima
             2 tjedna,  10 puta,  počevši od 1.studenog 2019.
             Troškovnik:
             Vlastita sredstva Škole










                                                                                                            38
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46