Page 40 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 40

Nastavne teme i cjeline:
             Mehanika,  Elektrostatika,  Elektrodinamika,  Termodinamika,  Titranje i valovi,  Atomi i kvanti
             Troškovnik za dodatnu nastavu:
             Troškove snosi MZOŠ
             Način vrednovanja dodatne nastave:
             Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja
             Način korištenja rezultata vrednovanja:
             Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
             u skladu s sposobnostima i interesima




           FIZIKA (4. razred - razlika)

             Ime i prezime nastavnika:
             Aktiv fizike
             Planirani broj sati tjedno:
             2 sata
             Ciljevi dodatne nastave:
             Nadopuna nastave kako bi učenici postigli bolji uspjeh na državnoj maturi
             Način realizacije dodatne nastave:
             Usmeno izlaganje,  rad na tekstu,  grafička metoda,  metoda pokazivanja
             Vremenski okviri dodatne nastave:
              2 sata tjedno tijekom školske godine
             Osnovna namjena dodatne nastave:
             Rad s učenicima koji pokazuju interes za produbljivanjem znanja
             Zadaci:
             Ponoviti  znanja  stečena  tijekom  dvogodišnjeg  učenja  fizike,    proširivanje  činjeničnog  znanja,
             proporcionalno  zaključivanje,    primjena  načela,    pravila,    teorija,    razvoj  strateškog  pristupa  pri
             rješavanju problema,  rješavanje testova s ranijih ispita državne mature
             Nastavne teme i cjeline:
             Mehanika,  Elektrostatika,  Elektrodinamika,  Termodinamika,  Titranje i valovi,  Atomi i kvanti
             Troškovnik za dodatnu nastavu:
             Troškove snosi MZOŠ
             Način vrednovanja dodatne nastave:
             Individualno praćenje uspješnosti usvajanja planiranih sadržaja
             Način korištenja rezultata vrednovanja:
             Rezultati će se koristiti u cilju povećanja kvalitete nastavnog rada i daljnje poticanje razvoja učenika
             u skladu s sposobnostima









                                                                                                            37
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45