Page 12 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 12
Praktična nastava izvodit će se u prostorijama praktične nastave u Školi, kod obrtnika, u grafičkom
poduzeću ili u medijskim kućama. Škola skrbi o stalnom unapređivanju odgojno-obrazovnog rada.
Unapređivanje odgojno-obrazovnog rada izražava se osobito:
u odgoju i obrazovanju učenika o pitanjima ravnopravnosti spolova te pripremi oba
spola za aktivno i ravnopravno sudjelovanje u svim područjima života;
u praćenju i omogućavanju učenicima da razviju individualne sklonosti i sposobnosti;
u profesionalnom informiranju učenika;
u pružanju pomoći učenicima koji imaju teškoća u učenju i vladanju;
u skrbi o zdravstvenom i socijalnom stanju učenika;
u pomoći nastavnicima u njihovu radu s učenicima;
u suradnji i savjetovanju s roditeljima o problemima učenika
U Školi se izvode izvannastavne aktivnosti učenika radi proširivanja obrazovnih sadržaja, poticanja
individualnih sklonosti i sposobnosti učenika, razvijanja zajedništva učenika, razvijanja društvenog
života i razonode učenika.
Izvannastavne aktivnosti temelje se na načelu dragovoljnosti izbora sadržaja i oblikarada.Nositelji
izvannastavnih aktivnosti su učenici, uz stručnu pomoć nastavnika i stručnihsuradnika.Angažirat će
se učenici za uređenje školskog interijera i eksterijera. Radi ostvarivanja nastavnih sadržaja i
postizanja zakonom i nastavnim programom propisanih ciljeva i zadaća, Škola izvodi izlete i
ekskurzije te poduzima druge odgovarajuće aktivnosti u skladu s provedbenim propisom koji donosi
ministar obrazovanja te godišnjim planom i programom rada. Voditelj ekskurzije podnosi ravnatelju
pisano izvješće o izvedenoj ekskurziji, njezinim rezultatima i materijalnim izdatcima. Stručno
usavršavanje nastavnika. Cjeloživotno učenje nastavnika.
NACINI VREDNOVANJA
I NACIN KORISTENJA REŽULTATA
VREDNOVANJA
Vrednovanje provode nastavnici i majstori praktične nastave ocjenjivanjem učenika, a razredna
vijeća i Nastavničko vijeće utvrđivanjem općeg uspjeha učenika na polugodištu, na kraju nastavne i
školske godine i na maturi, završnom i pomoćničkom ispitu.
Rezultati vrednovanja koriste se na stručnim aktivima, razrednim i nastavničkom vijeću za
unapređenje odgojno – obrazovnog rada i stjecanja znanja i vještina učenika i naučnika.
Rezultati vrednovanja koriste se za promociju školskih programa i objavu postignuća učenika i
nastavnika.
Uspješni učenici za postignute rezultate mogu biti pohvaljeni i nagrađeni.
Učenici će sudjelovati u vanjskom vrednovanju, ovisno o njihovim afinitetima inamjerama vezanim
za nastavak školovanja.
Vanjsko vrednovanje provodi Škola i Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje.
Također smo uključeni i u samovrednovanje od strane NCVVO-a, a sve s ciljem unaprjeđenja
kvalitete rada škole. Ono se planira i ostvaruje unutar škole, a predstavlja unaprjeđenje kvalitete
‘iznutra’ i ‘odozdo’, temeljeno na uzajamnom povjerenju i na spremnosti djelatnika na
samokritičnost.
9