Page 12 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 12

Praktična nastava izvodit će se u prostorijama praktične nastave u Školi, kod obrtnika, u grafičkom
              poduzeću ili u medijskim kućama. Škola skrbi o stalnom unapređivanju odgojno-obrazovnog rada.

              Unapređivanje odgojno-obrazovnog rada izražava se osobito:
                u odgoju i obrazovanju učenika o pitanjima ravnopravnosti spolova te pripremi oba
                spola za aktivno i ravnopravno sudjelovanje u svim područjima života;
                u praćenju i omogućavanju učenicima da razviju individualne sklonosti i sposobnosti;
                u profesionalnom informiranju učenika;
                u pružanju pomoći učenicima koji imaju teškoća u učenju i vladanju;
                u skrbi o zdravstvenom i socijalnom stanju učenika;
                u pomoći nastavnicima u njihovu radu s učenicima;
                u suradnji i savjetovanju s roditeljima o problemima učenika

              U Školi se izvode izvannastavne aktivnosti učenika radi proširivanja obrazovnih sadržaja, poticanja
              individualnih sklonosti i sposobnosti učenika, razvijanja zajedništva učenika, razvijanja društvenog
              života i razonode učenika.
              Izvannastavne aktivnosti temelje se na načelu dragovoljnosti izbora sadržaja i oblikarada.Nositelji
              izvannastavnih aktivnosti su učenici, uz stručnu pomoć nastavnika i stručnihsuradnika.Angažirat će
              se  učenici  za  uređenje  školskog  interijera  i  eksterijera.  Radi  ostvarivanja  nastavnih  sadržaja  i
              postizanja  zakonom  i  nastavnim  programom  propisanih  ciljeva  i  zadaća,  Škola  izvodi  izlete  i
              ekskurzije te poduzima druge odgovarajuće aktivnosti u skladu s provedbenim propisom koji donosi
              ministar obrazovanja te godišnjim planom i programom rada. Voditelj ekskurzije podnosi ravnatelju
              pisano  izvješće  o  izvedenoj  ekskurziji,  njezinim  rezultatima  i  materijalnim  izdatcima.  Stručno
              usavršavanje nastavnika. Cjeloživotno učenje nastavnika.

             NACINI VREDNOVANJA




             I NACIN KORISTENJA REŽULTATA
             VREDNOVANJA



              Vrednovanje provode nastavnici i majstori praktične nastave ocjenjivanjem učenika, a razredna
              vijeća i Nastavničko vijeće utvrđivanjem općeg uspjeha učenika na polugodištu, na kraju nastavne i
              školske godine i na maturi, završnom i pomoćničkom ispitu.
              Rezultati  vrednovanja  koriste  se  na  stručnim  aktivima,  razrednim  i  nastavničkom  vijeću  za
              unapređenje odgojno – obrazovnog rada i stjecanja znanja i vještina učenika i naučnika.
              Rezultati  vrednovanja  koriste  se  za  promociju  školskih  programa  i  objavu  postignuća  učenika  i
              nastavnika.
              Uspješni učenici za postignute rezultate mogu biti pohvaljeni i nagrađeni.
              Učenici će sudjelovati u vanjskom vrednovanju, ovisno o njihovim afinitetima inamjerama vezanim
              za nastavak školovanja.
              Vanjsko vrednovanje provodi Škola i Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje.
              Također  smo  uključeni  i  u  samovrednovanje  od  strane  NCVVO-a,    a  sve  s  ciljem  unaprjeđenja
              kvalitete rada škole. Ono se planira i ostvaruje unutar škole, a predstavlja unaprjeđenje kvalitete
              ‘iznutra’  i  ‘odozdo’,  temeljeno  na  uzajamnom  povjerenju  i  na  spremnosti  djelatnika  na
              samokritičnost.
                                                                                                             9
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17