Page 62 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 62

Namjena: Program CI informatike namijenjen je potencijalno darovitim učenicima u području
                informatike.  Nastava  je usmjerena  na  razvijanje  kognitivnih  sposobnosti  i  socio-emocionalnih
                vještina, s naglaskom razvoja potencijala svakog polaznika.
                Nositelji: CI SDŽ;  mentori CI informatike
                Sudionici: učenici koji su prošli testiranje za polaznike programa  CI informatike
                Način realizacije: Program će se provoditi u malim grupama, svaku drugu subotu u trajanju od
                četiri sata, kao izvanškolska aktivnost. Učenici će uz vodstvo mentora produbiti svoja znanja u
                području informatike - programiranju, izradi aplikacija i web - stranica. Sudjelovat će u projektima,
                radionicama i natjecanjima kao i u Projektnom danu po završetku programa.
                Način vrednovanja: evidencija dolazaka polaznika; evaluacija polaznika i mentora po završetku
                programa
                Vremenik: tijekom nastavne godine, svaki drugi tjedan, a sukladno kalendaru CI SDŽ za šk .god.
                2020./21.






             IŽVANSKOLSKE AKTIVNOSTI



              Nastavnici u školskom kurikulumu mogu planirati samo one aktivnosti čija je provedba moguća na
              način da ne dolazi do miješanja razrednih odjeljenja, odnosno da svaki razred tu aktivnost provodi
              u svom razrednom odjeljenju.
              Ukoliko dođe do promjene i poboljšanja epidemiološke situacije, tada će se provoditi one aktivnosti
              koje će se moći ostvariti.

             POSJET HRVATSKOM SABORU

              Ciljevi aktivnosti:
              Edukacija i upoznavanje mladih sa zgradom Hrvatskog sabora,  njegovom poviješću,  izgledom i
              njegovim političkim životom
              Namjena aktivnosti:
              Razvijanje svijesti o bitnosti nositelja zakonodavne vlasti u RH,  njegovoj funkciji i ulozi kroz povijest
              Nosioci aktivnosti:
              Slobodana Stanić,  nastavnica politike i gospodarstva
              Način realizacije:
              Organizirani posjet učenika Saboru
              Vremenik aktivnosti:
              Tijekom nastavne godine,  po dogovoru
              Detaljan troškovnik:
              Učenici i roditelji o vlastitom trošku
              Način vrednovanja :
              Razgovor i analiza viđenog,  kao i analiza materijala dobivenih u Saboru








                                                                                                            59
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67