Page 62 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 62
Namjena: Program CI informatike namijenjen je potencijalno darovitim učenicima u području
informatike. Nastava je usmjerena na razvijanje kognitivnih sposobnosti i socio-emocionalnih
vještina, s naglaskom razvoja potencijala svakog polaznika.
Nositelji: CI SDŽ; mentori CI informatike
Sudionici: učenici koji su prošli testiranje za polaznike programa CI informatike
Način realizacije: Program će se provoditi u malim grupama, svaku drugu subotu u trajanju od
četiri sata, kao izvanškolska aktivnost. Učenici će uz vodstvo mentora produbiti svoja znanja u
području informatike - programiranju, izradi aplikacija i web - stranica. Sudjelovat će u projektima,
radionicama i natjecanjima kao i u Projektnom danu po završetku programa.
Način vrednovanja: evidencija dolazaka polaznika; evaluacija polaznika i mentora po završetku
programa
Vremenik: tijekom nastavne godine, svaki drugi tjedan, a sukladno kalendaru CI SDŽ za šk .god.
2020./21.
IŽVANSKOLSKE AKTIVNOSTI
Nastavnici u školskom kurikulumu mogu planirati samo one aktivnosti čija je provedba moguća na
način da ne dolazi do miješanja razrednih odjeljenja, odnosno da svaki razred tu aktivnost provodi
u svom razrednom odjeljenju.
Ukoliko dođe do promjene i poboljšanja epidemiološke situacije, tada će se provoditi one aktivnosti
koje će se moći ostvariti.
POSJET HRVATSKOM SABORU
Ciljevi aktivnosti:
Edukacija i upoznavanje mladih sa zgradom Hrvatskog sabora, njegovom poviješću, izgledom i
njegovim političkim životom
Namjena aktivnosti:
Razvijanje svijesti o bitnosti nositelja zakonodavne vlasti u RH, njegovoj funkciji i ulozi kroz povijest
Nosioci aktivnosti:
Slobodana Stanić, nastavnica politike i gospodarstva
Način realizacije:
Organizirani posjet učenika Saboru
Vremenik aktivnosti:
Tijekom nastavne godine, po dogovoru
Detaljan troškovnik:
Učenici i roditelji o vlastitom trošku
Način vrednovanja :
Razgovor i analiza viđenog, kao i analiza materijala dobivenih u Saboru
59