Page 63 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 63

SUSRET MATURANATA SPLITSKO-MAKARSKE NADBISKUPIJE
             (Humac-Mostar-Međugorje)


              Ciljevi aktivnosti:
              Njegovati kod učenika brigu za očuvanjem kršćanskih i saskralnih dobara
              Nosioci aktivnosti:
              Vjeroučitelji u suradnji s Katehetski uredom Splitsko- makarske nadbiskupije
              Namjena aktivnosti:
              Zajedničko druženje, misno slavlje, aktivno razgledavanje znamenitosti u katoličkom duhu
              Način realizacije:
              Jednodnevno hodočašće učenika
              Vremenik aktivnosti:
              Ožujak tekuće nastavne godine
              Detaljan troškovnik:
              Iz sredstava škole
              Način vrednovanja:
              Motiviranost učenika za temelje vjere




             POSJETI KAŽALIŠNIM PREDSTAVAMA

              Ciljevi aktivnosti:
              Potaknuti  interes  za  kazališnu  umjetnost,    omogućiti  učenicima  praćenje  najnovije  kazališne
              produkcije,  razvijanje kazališne kulture.
              Namjena aktivnosti:
              Razvijanje učenikove kulture; izražavanje vlastitog stava i kritičkog mišljenja; motiviranje učenika za
              čitanje književnih djela; izgradnja učenikovog emocionalnog svijeta; prikladno odabrane predstave,
              prema uzrastu i interesu učenika; razvijati kod učenika kulturu ponašanja
              Nosioci aktivnosti:
              Prof. hrvatskog jezika,  etike i vjeronauka,  prema dogovoru
              Način realizacije:
              Učenici se za posjet kazalištu opredjeljuju prema osobnim interesima i mogućnostima. Organizirat
              će se posjeti večernjim predstavama. Tijekom godine moguće je organizirati i gostovanje nekoga
              kazališta ili glumca u prostorijama Škole.
              Vremenik aktivnosti:
              Više puta tijekom školske godine
              Detaljan troškovnik:
              Troškove ulaznica snose učenici
              Vrednovanje:
              Dojmovi,  reakcije učenika,  razgovor i analiza predstave,  pisanje eseja,  kritika i osvrta na predstavu









                                                                                                            60
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68