Page 92 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 92

    uspješnost prisustvovanja sajmu SASO vrednovati iz razgovora s učenicima o zapažanjima o
             konstrukcijskim karakteristikama i perfomansama pojedinih strojeva i općenito zainteresiranosti
             Vremenik aktivnosti:
             Listopad tekuće nastavne godine
             Detaljan troškovnik:
             U materijalnom smislu nema troškova,  učenici imaju ulaz oslobođen od plaćanja
             Način vrednovanja:
             Poticaj za što uspješniji rad i stvaralaštvo,  ocjenjivanje iz predmeta grafičke tehnologije i praktične
             nastave.



           SUDJELOVANJE na sajmu SASO

             Ciljevi aktivnosti:
             Promocija grafičke djelatnosti
             Nosioci aktivnosti:
             Aktiv grafike,  nastavnici
             Namjena aktivnosti:
             Prikazivanje i promocija radova grafičke struke,  pripreme,  tiska i dorade.
             Način realizacije:
             Radove za izlaganje nastale tijekom školske godine odabire stručno povjerenstvo. Učenici uređuju
             sajamski štand pod vodstvom nastavnika struke. Tijekom sajma prezentira se neka od malih tiskarskih
             tehnika,  otisnuti proizvodi se dijele kao reklamni materijali.
             Vremenik aktivnosti:
             Listopad tekuće nastavne godine
             Detaljan troškovnik:
             Iz sredstava škole
             Način vrednovanja:
             Vrednovanje kroz nastavni proces: povezivanje teorijskih znanja i prakse; ocjenjivanje iz predmeta
             grafičke tehnologije i praktične nastave.




           POSJET IT FIRMAMA U ZAGREBU I SPLITU

             Razred/i : G1P, G2P
             Planirani broj učenika: 48
             Ciljevi aktivnosti:
             Upoznati radno okruženje vodećih IT razvojnih kompanija, te spoznati način rada u timu te realizaciju
             podjele posla i razvoja projekta
             Nosioci aktivnosti:
             Aktiv grafike,  nastavnici
             Namjena aktivnosti:
             Upoznati nove radne tehnologije, uvidjeti primjenu naučenog gradiva u praksi te način raspodjele
             posla na više programera koji razvijaju isti projekt
             Vremenik aktivnosti:
             Tijekom školske godine

                                                                                                            89
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97