Page 90 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 90

SUSRET MATURANATA SPLITSKO-MAKARSKE NADBISKUPIJE (Humac-
           Mostar-Međugorje)


             Ciljevi aktivnosti:
             Njegovati kod učenika brigu za očuvanjem kršćanskih i saskralnih dobara
             Nosioci aktivnosti:
             Vjeroučitelji u suradnji s Katehetski uredom Splitsko- makarske nadbiskupije
             Namjena aktivnosti:
             Zajedničko druženje, misno slavlje, aktivno razgledavanje znamenitosti u katoličkom duhu
             Način realizacije:
             Jednodnevno hodočašće učenika
             Vremenik aktivnosti:
             Ožujak tekuće nastavne godine
             Detaljan troškovnik:
             Iz sredstava škole
             Način vrednovanja:
             Motiviranost učenika za temelje vjere



           POSJETI KAŽALIŠNIM PREDSTAVAMA

             Ciljevi aktivnosti:
             Potaknuti  interes  za  kazališnu  umjetnost,    omogućiti  učenicima  praćenje  najnovije  kazališne
             produkcije,  razvijanje kazališne kulture.
             Namjena aktivnosti:
             Razvijanje učenikove kulture; izražavanje vlastitog stava i kritičkog mišljenja; motiviranje učenika za
             čitanje književnih djela; izgradnja učenikovog emocionalnog svijeta; prikladno odabrane predstave,
             prema uzrastu i interesu učenika; razvijati kod učenika kulturu ponašanja
             Nosioci aktivnosti:
             Prof. hrvatskog jezika,  etike i vjeronauka,  prema dogovoru
             Način realizacije:
             Učenici se za posjet kazalištu opredjeljuju prema osobnim interesima i mogućnostima. Organizirat će
             se  posjeti  večernjim  predstavama.  Tijekom  godine  moguće  je  organizirati  i  gostovanje  nekoga
             kazališta ili glumca u prostorijama Škole.
             Vremenik aktivnosti:
             Više puta tijekom školske godine
             Detaljan troškovnik:
             Troškove ulaznica snose učenici
             Vrednovanje:
             Dojmovi,  reakcije učenika,  razgovor i analiza predstave,  pisanje eseja,  kritika i osvrta na predstavu










                                                                                                            87
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95