Page 97 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 97
POSJET PRIRUČNOJ ŽBIRCI I LOKALITETU SALONA
Ciljevi aktivnosti:
Stjecanje osnovnih vještina i znanja o povijesnoj uvjetovanosti događaja, pojava i procesa
potrebnih za razumijevanje povijesnog tijeka razvoja čovječanstva, suvremenog svijeta i hrvatskog
naroda proučavanje sveukupnog ljudskog ponašanja i stvaralaštva tijekom vremena te povezivanje
povijesnih sadržaja sa sadržajima drugih nastavnih područja
Namjena aktivnosti:
Razvijanje poštovanja nacionalne povijesne baštine, svijesti o njezinoj vrijednosti, razvoj vještine
rada sa raznim vrstama povijesnih izvora na samom lokalitetu, uočavanje utjecaja globalnih
povijesnih procesa na nacionalne, zavičajne procese, proučavanje povijesnog konteksta i uočavanja
sličnosti i razlika na nacionalnoj (zavičajnoj) razini
Nosioci aktivnosti:
Aktiv povijesti zajedno sa učenicima koji povijest uče prema četverogodišnjem programu
Način realizacije:
Organizirani posjet učenika i profesora lokalitetu Salona (Antička Salona, Starokršćanska Salona, i
Tusculum) uz stručno vodstvo te uz rješavanje zadataka unaprijed dogovorenih na satu povijesti.
Uvod na satu koji prethodi posjetu te valorizacija i vrednovanje na satu nakon posjeta.
Vremenik aktivnosti:
U drugom polugodištu šk.god 2019./2020. prema Planu i programu nastave povijesti
Detaljan troškovnik:
Ulaznica za lokalitet i stručno vodstvo prema važećem cjeniku ustanove. Troškove snose učenici.
Vrednovanje:
Na satu povijesti nakon posjeta, metoda razgovora, ankete, pisanih radova, provjera rezultata
zadataka koje su učenici trebali riješiti tijekom posjeta.
POSJET DIOKLECIJANOVOJ PALAČI I MUŽEJU GRADA SPLITA
Ciljevi aktivnosti:
Stjecanje osnovnih vještina i znanja o povijesnoj uvjetovanosti događaja, pojava i procesa
potrebnih za razumijevanje povijesnog tijeka razvoja čovječanstva, suvremenog svijeta i hrvatskog
naroda proučavanje sveukupnog ljudskog ponašanja i stvaralaštva tijekom vremena te povezivanje
povijesnih sadržaja sa sadržajima drugih nastavnih područja
Namjena aktivnosti:
Razvijanje poštovanja nacionalne povijesne baštine, svijesti o njezinoj vrijednosti, razvoj vještine
rada sa raznim vrstama povijesnih izvora na samom lokalitetu, uočavanje utjecaja globalnih
povijesnih procesa na nacionalne, zavičajne procese, proučavanje povijesnog konteksta i uočavanja
sličnosti i razlika na nacionalnoj (zavičajnoj) razini
Nosioci aktivnosti:
Aktiv povijesti zajedno sa učenicima koji povijest uče prema dvogodišnjem ili trogodišnjem
programu povijesti
Način realizacije:
Organizirani posjet učenika i profesora Dioklecijanovoj palači i Muzeju grada Splita uz stručno
vodstvo sa posebnim naglaskom na razdoblje starog i srednjeg vijeka te život u dalmatinskim
94