Page 89 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 89

IŽVANS KOLSKE AKTIVNOSTI





           STRUČNO, DVODNEVNO PUTOVANJE AUSTRIJA/ITALIJA ŽA UČENIKE

           KOJI UČE DRUGI STRANI JEŽIK (NJEMAČKI,TALIJANSKI)

             Ciljevi aktivnosti:
             Istaknuti  važnost    jezika  koje  učenici  uče  u  školi  te  zainteresirati  učenike  za  rad  na  polju  jezika
             prepoznajući njihove osobne talente i izražaje. Primjena jezičnih kompetencija u stvarnoj situaciji,
             upoznavanje s kulturom i običajima.
             Namjena aktivnosti:
             Poticanje učenika na prezentaciju jezičnih znanja i vještina , spontano učenje i sagledavanje učenička
             kao  kompletne  ličnosti,  poticanje  svih  talentiranih  učenika  u  nejezičnim  domenama  na  važnost
             njegovanja i unaprjeđivanja.
             Nosioci aktivnosti:
             Marijela Gulin, Fabijana Jakovčić Čović
             Način realizacije:
             Kroz individualni rad, istraživanje, uvježbavanje sa mentorima, te kao rezultat prezentaciju istih u
             školi i šire.
             Vremenik aktivnosti:
             Po dogovoru sa članovima Aktiva/Voditeljicom/Ravnateljem odabir prigodnog termina.
             Detaljan troškovnik:
             Potrebni radni materijali, prijevoz učenika, glazbena dodatna oprema.
             Način vrednovanja :
             Motivacija učenika kroz ocjenu aktivnosti, govorenja,pisanja a zavisno o vrsti angažmana i kvaliteti
             rada.


           POSJET HRVATSKOM SABORU

             Ciljevi aktivnosti:
             Edukacija  i  upoznavanje  mladih  sa  zgradom  Hrvatskog  sabora,    njegovom  poviješću,    izgledom  i
             njegovim političkim životom
             Namjena aktivnosti:
             Razvijanje svijesti o bitnosti nositelja zakonodavne vlasti u RH,  njegovoj funkciji i ulozi kroz povijest
             Nosioci aktivnosti:
             Slobodana Stanić,  nastavnica politike i gospodarstva
             Način realizacije:
             Organizirani posjet učenika Saboru
             Vremenik aktivnosti:
             Tijekom nastavne godine,  po dogovoru
             Detaljan troškovnik:
             Učenici i roditelji o vlastitom trošku
             Način vrednovanja :
             Razgovor i analiza viđenog,  kao i analiza materijala dobivenih u Saboru


                                                                                                            86
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94