Page 80 - PLAN I PROGRAM
P. 80

12.12. PROGRAM RADA VODITELJA


                  I. METODIČKO – DIDAKTIČKI POSLOVI
                 -Analiza pojedinih problema u odgojno obrazovnom procesu i
                 uvođenje suvremenih didaktičko-metodičkih procesa
                 -identifikacija učenika koji zaostaju i koji se teže razvijaju te izrada
                 individualiziranih programa rada

                  II. SURADNJA S RODITELJIMA
                 1.Usklađivanje odgojnog djelovanja škole i roditeljskog doma.
                 Ispitivanje odgojnog djelovanja porodice učenika.
                 2.Pojedinačni rad s porodicom u rješavanju
                                      -adaptivnih teškoća,te suradnja u terapiji učenja,
                                      -savjetovanje roditelja učenika s utvrđenim smetnjama,
                                      -upućivanje roditelja na literaturu koja tretira
                                      odgojnu problematiku

                 III. SURADNJA S NASTAVNICIMA I UNAPREĐIVANJE NASTAVE
                 1.Suradnja u psihoterapiji učenja
                 2. Dokimološki problemi
                 3.Pomoć nastavnicima početnicima (savjetodavni rad,uvođenje u nastavni proces,kontrola
                 nastavnog rada).
                 4.Uvid u rad nastavnika         IX-VI
                                       -realizacija programa (savjetodavni rad).
                 5.Organizacijski problemi nastave
                                       -suradnja s ravnateljem
                 6.Pomoć stručnim aktivima i programskim vijećima:
                                       -u prilagođavanju programa kvaliteti učenika
                                       -u dokomološkim problemima
                 7.Sudjelovanje u radu Nastavničkog vijeća i Razrednih vijeća i
                 prisustvovanje sjednicama.
                               -   analize uspjeha,tabelarni prikazi i komentari
                               -   prenošenje pozitivnih iskustava putem oglednih
                                  predavanja,referata,izvještaja sa seminara i sl.
                               -   upućivanje nastavnika na stručnu literaturu koja
                               -   inicira moderniju nastavu(racionalni nastavni oblici,metode,sredstva).

                 IV. RJEŠAVANJE POSEBNIH ODGOJNIH ZADATAKA ŠKOLE
                  - sudjelovanje u izradi programa odgojnog djelovanja škole i
                  praćenje njegove realizacije

                  V. SLOBODNE AKTIVNOSTI
                 5.1.Ispitivanje interesa učenika u vezi uključivanja u slob. aktivnosti
                 5.2.Sudjelovanje u izradi programa prema potrebi.
                 5.3.Organiziranje izložbi učeničkih radova
                  VI. PROFESIONALNA ORIJENTACIJA I PROPAGANDA
                 6.1. Prekvalifikacije unutar i izvan struke
                 6.2. Propaganda za upis u struku
                 -informiranje u osnovnim školama o programima i psihofizičkim
                 zahtjevima zanimanja.
                 6.3. Informiranje završnih razreda o nastavku obrazovanja i o zapošljavanju.
                 6.4. Otkrivanje nadarenih učenika i rad s njima.
                 6.5. Organizacija rada s nadarenim (suradnja s nastavnicima i
                 vanjskim institucijama).
                 6.6. Upućivanje učenika na obradu u Zavod za zapošljavanje
                 6.7. Suradnja s nastavnicima na realizaciji sadržaja profesionalnog
                 informiranja kroz nastavne sadržaje.
                                                                                                             77
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85