Page 80 - PLAN I PROGRAM
P. 80
12.12. PROGRAM RADA VODITELJA
I. METODIČKO – DIDAKTIČKI POSLOVI
-Analiza pojedinih problema u odgojno obrazovnom procesu i
uvođenje suvremenih didaktičko-metodičkih procesa
-identifikacija učenika koji zaostaju i koji se teže razvijaju te izrada
individualiziranih programa rada
II. SURADNJA S RODITELJIMA
1.Usklađivanje odgojnog djelovanja škole i roditeljskog doma.
Ispitivanje odgojnog djelovanja porodice učenika.
2.Pojedinačni rad s porodicom u rješavanju
-adaptivnih teškoća,te suradnja u terapiji učenja,
-savjetovanje roditelja učenika s utvrđenim smetnjama,
-upućivanje roditelja na literaturu koja tretira
odgojnu problematiku
III. SURADNJA S NASTAVNICIMA I UNAPREĐIVANJE NASTAVE
1.Suradnja u psihoterapiji učenja
2. Dokimološki problemi
3.Pomoć nastavnicima početnicima (savjetodavni rad,uvođenje u nastavni proces,kontrola
nastavnog rada).
4.Uvid u rad nastavnika IX-VI
-realizacija programa (savjetodavni rad).
5.Organizacijski problemi nastave
-suradnja s ravnateljem
6.Pomoć stručnim aktivima i programskim vijećima:
-u prilagođavanju programa kvaliteti učenika
-u dokomološkim problemima
7.Sudjelovanje u radu Nastavničkog vijeća i Razrednih vijeća i
prisustvovanje sjednicama.
- analize uspjeha,tabelarni prikazi i komentari
- prenošenje pozitivnih iskustava putem oglednih
predavanja,referata,izvještaja sa seminara i sl.
- upućivanje nastavnika na stručnu literaturu koja
- inicira moderniju nastavu(racionalni nastavni oblici,metode,sredstva).
IV. RJEŠAVANJE POSEBNIH ODGOJNIH ZADATAKA ŠKOLE
- sudjelovanje u izradi programa odgojnog djelovanja škole i
praćenje njegove realizacije
V. SLOBODNE AKTIVNOSTI
5.1.Ispitivanje interesa učenika u vezi uključivanja u slob. aktivnosti
5.2.Sudjelovanje u izradi programa prema potrebi.
5.3.Organiziranje izložbi učeničkih radova
VI. PROFESIONALNA ORIJENTACIJA I PROPAGANDA
6.1. Prekvalifikacije unutar i izvan struke
6.2. Propaganda za upis u struku
-informiranje u osnovnim školama o programima i psihofizičkim
zahtjevima zanimanja.
6.3. Informiranje završnih razreda o nastavku obrazovanja i o zapošljavanju.
6.4. Otkrivanje nadarenih učenika i rad s njima.
6.5. Organizacija rada s nadarenim (suradnja s nastavnicima i
vanjskim institucijama).
6.6. Upućivanje učenika na obradu u Zavod za zapošljavanje
6.7. Suradnja s nastavnicima na realizaciji sadržaja profesionalnog
informiranja kroz nastavne sadržaje.
77