Page 84 - PLAN I PROGRAM
P. 84

STRUČNO - RAZVOJNI POSLOVI
              Područje               Planirane aktivnosti           Vrijeme    Predviđeno         Cilj / Ishodi
                rada                                               realizacije     sati

                          Informiranje i savjetovanje roditelja
                                individualni razgovori s roditeljima                        Kvalitetna suradnja
                   Neposredni rad s   roditeljima   Održavanje tematskih roditeljskih   tijekom      roditelju   partnerstvo s ciljem
                                 (upis u 1. razred, pedagoška
                                                                                             usmjerena na
                                                                               1 sat po
                                 obrada, poteškoće u učenju /
                                                                   godine
                                 ponašanju, profesionalna
                                                                                             podizanja

                                 orijentacija…)
                                                                                             roditeljskih
                          sastanaka
                          Izrada informativno – edukativnih                                    kompetencija
                          materijala za roditelje (članci, brošure)
                                                                                  25 sati
                            Sudjelovanje u uvođenju novih                                    Primijenjeni novi
                 Uvođenje novih   programa /   inovacija   programa      tijekom   35 sati      metodičke inovacije u
                                                                                             programi i didaktičko-

                                                                                             svakodnevnoj praksi
                                                                   godine
                          Sudjelovanje u uvođenju suvremenih


                          didaktičko -metodičkih inovacija                        35 sati
                                                                                             Stručne kompetencije
                                                                                             potrebne za podizanje
                                                                                             kvalitete odgojno-
                   Stručno   usavršavanje   Sudjelovanje na stručnom usavršavanju      tijekom      70 sati      obrazovnog procesa
                                                                     godine
                          izvan škole u organizaciji MZO, AZOO i
                          ostalih institucija



                                                 NEPOSREDNI RAD S UČENICIMA
              Područje                                              Vrijeme    Predviđeno
                rada                 Planirane aktivnosti          realizacije     sati           Cilj / Ishodi
                                                                     ožujak,   1 sat po        Razredni odjeli
                          Upis u prvi razred
                 Upis u prvi   razred     sudjelovanje u pripremi i   travanj,      1 sat po   formirani na temelju
                                                                               učeniku
                                 provođenju upisa,
                                                                   svibanj,
                                                                                             pedagoških
                                 formiranje razrednih
                                 odjela                            lipanj      odjelu        standarda

                          Pedagoška obrada učenika                                           Program
                Utvrđivanje   programa     praćenje rada učenika na nastavi   tijekom   5 sati po   školovanja
                                individualni razgovor s učenikom
                                                                               učeniku
                                                                                             primjeren psiho-
                                                                   godine
                                pisanje pedagoškog mišljenja
                                sudjelovanje u timskoj procjeni
                                                                                             učenika
                                 učenika                                                     fizičkim potrebama










                                                                                                             81
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89