Page 75 - PLAN I PROGRAM
P. 75

12.6.  PROGRAM RADA RAZREDNIKA


                                                                                            VRIJEME
                  PODRUČJE RADA                         AKTIVNOSTI
                                                                                         REALIZACIJE

                                             Upisivanje podataka o učenicima u
                                               razrednu knjigu                         Početak školske
                                             Redovito sređivanje podataka u           godine
                                               dnevniku rada – tjedna realizacija
                                               nastavnih sati, izostanci učenika,      Tijekom školske
                       RAD NA                  roditeljski sastanci, individualne      godine
                    SREĐIVANJU                 konzultacije s roditeljima...
                    PEDAGOŠKE                Sređivanje podataka o uspjehu            Na kraju školske i
                  DOKUMENTACIJE                učenika                                 nastavne godine
                                             Upisivanje podataka u svjedodžbe i
                                               matične knjige
                                             Vođenje zapisnika u dnevniku rada
                                             Rad u komisijama na popravnim i
                                               završnim ispitima


                                             Informirati učenike o školi koju
                                               pohađaju, o načinu života i rada u
                                               školi, o normativima zakona o           Početak školske
                                               srednjem školstvu, posebno o            godine
                                               članovima koji se donose na učenike
                                             Praćenje napredovanja učenika u          Tijekom školske
                                               školi: evidentiranje, analiza, rješavanje  godine
                     ODGOJNO –                 odgojno-obrazovnih problema
                  OBRAZOVNI RAD              Tematska predavanja i radionice za
                    S UČENICIMA
                                               učenike: metode učenja, ovisnosti,
                                               AIDS i mladi, prijateljstvo i ljubav,
                                               profesionalna orijentacija...u suradnji s
                                               stručno-razvojnom službom školom
                                             sudjelovanje u organizaciji slobodnog
                                               vremena učenika – izložbe, izleti, kino,
                                               kazalište, sportske priredbe...


                                             tjedno informiranje roditelja o
                                               uspješnosti učenika – prema
                                               izostancima i ocjenama, te ponašanju
                                             uvođenje SMS Informativke –              Tijekom školske
                                               tehnologija za informiranje roditelja u   godine
                                               plan i program rada
                                             pomoć roditeljima u rješavanju
                  RAD I SURADNJA
                   S RODITELJIMA               odgojno-obrazovnih poteškoća kod
                                               učenika i praćenje ostvarivanja
                                               dogovorenih mjera
                                             upućivanje učenika i roditelja u
                                               savjetodavnu službu škole
                                             tematska predavanja i radionice:
                                               motivacija, metode učenje,
                                               problematično ponašanje, ovisnosti,
                                               komunikacijske vještine





                                                                                                             72
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80