Page 81 - GODIŠNJI PLAN I PROGRAM
P. 81

STRUČNO - RAZVOJNI POSLOVI
              Područje               Planirane aktivnosti           Vrijeme    Predviđeno         Cilj / Ishodi
                rada                                               realizacije     sati

                          Informiranje i savjetovanje roditelja                1 sat po
                                individualni razgovori s roditeljima          roditelj
                                 (upis u 1. razred, pedagoška                  u             Kvalitetna suradnja
                                 obrada, poteškoće u učenju /      tijekom                   usmjerena na
                  Neposredni rad s   roditeljima   Održavanje tematskih roditeljskih      2 sata   podizanja roditeljskih
                                                                   godine
                                 ponašanju, profesionalna
                                                                                             partnerstvo s ciljem
                                 orijentacija…)
                                                                                             kompetencija
                          sastanaka
                                                                               po

                          Izrada informativno – edukativnih                      odjelu
                          materijala za roditelje (članci, brošure)            25 sati

                            Sudjelovanje u uvođenju novih                        35 sati     Primijenjeni novi
                 Uvođenje novih   programa /   inovacija   programa      tijekom   35 sati      metodičke inovacije u
                                                                                             programi i didaktičko-

                                                                                             svakodnevnoj praksi
                                                                   godine
                          Sudjelovanje u uvođenju suvremenih


                          didaktičko -metodičkih inovacija
                                                                                             Stručne kompetencije
                                                                                             potrebne za podizanje
                                                                                             kvalitete odgojno-
                  Stručno   usavršavanje   Sudjelovanje na stručnom usavršavanju      tijekom      70 sati      obrazovnog procesa

                                                                     godine
                          izvan škole u organizaciji MZO, AZOO i
                          ostalih institucija


                                                NEPOSREDNI RAD S UČENICIMA

              Područje                                              Vrijeme    Predviđeno
                                     Planirane aktivnosti                                         Cilj / Ishodi
                rada                                               realizacije     sati
                                                                               1 sat po
                          Upis u prvi razred                       ožujak,     učeniku       Razredni odjeli
                 Upis u   prvi   razred     sudjelovanje u pripremi i   travanj,            formirani na temelju
                                 provođenju upisa
                                 formiranje razrednih              svibanj,    1 sat         pedagoških
                                                                   lipanj
                                                                               po
                                 odjela                                        odjelu        standarda

                            Pedagoška obrada učenika
                Utvrđivanje   programa     individualni razgovor s učenikom   tijekom   5 sati po   Program školovanja
                                                                                             primjeren psiho-
                                praćenje rada učenika na nastavi
                                                                               učeniku
                                                                                             fizičkim potrebama
                                                                   godine
                                pisanje pedagoškog mišljenja
                                sudjelovanje u timskoj procjeni
                                 učenika                                                     učenika





                                                                                                             81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86