Page 77 - GODIŠNJI PLAN I PROGRAM
P. 77

12.12. PROGRAM RADA VODITELJA


                 I. METODIČKO – DIDAKTIČKI POSLOVI
                -Analiza pojedinih problema u odgojno obrazovnom procesu i
                uvođenje suvremenih didaktičko-metodičkih procesa
                -identifikacija učenika koji zaostaju i koji se teže razvijaju te izrada
                individualiziranih programa rada

                 II. SURADNJA S RODITELJIMA
                1.Usklađivanje odgojnog djelovanja škole i roditeljskog doma.
                Ispitivanje odgojnog djelovanja porodice učenika.
                2.Pojedinačni rad s porodicom u rješavanju
                                     -adaptivnih teškoća,te suradnja u terapiji učenja,
                                     -savjetovanje roditelja učenika s utvrđenim smetnjama,
                                     -upućivanje roditelja na literaturu koja tretira
                                     odgojnu problematiku

                III. SURADNJA S NASTAVNICIMA I UNAPREĐIVANJE NASTAVE
                1.Suradnja u psihoterapiji učenja
                2. Dokimološki problemi
                3.Pomoć nastavnicima početnicima (savjetodavni rad,uvođenje u nastavni proces,kontrola
                nastavnog rada).
                4.Uvid u rad nastavnika         IX-VI
                                      -realizacija programa (savjetodavni rad).
                5.Organizacijski problemi nastave
                                      -suradnja s ravnateljem
                6.Pomoć stručnim aktivima i programskim vijećima:
                                      -u prilagođavanju programa kvaliteti učenika
                                      -u dokomološkim problemima
                7.Sudjelovanje u radu Nastavničkog vijeća i Razrednih vijeća i
                prisustvovanje sjednicama.
                             -   analize uspjeha,tabelarni prikazi i komentari
                             -   prenošenje pozitivnih iskustava putem oglednih
                                 predavanja,referata,izvještaja sa seminara i sl.
                             -   upućivanje nastavnika na stručnu literaturu koja
                             -   inicira moderniju nastavu(racionalni nastavni oblici,metode,sredstva).

                IV. RJEŠAVANJE POSEBNIH ODGOJNIH ZADATAKA ŠKOLE
                 - sudjelovanje u izradi programa odgojnog djelovanja škole i
                 praćenje njegove realizacije

                 V. SLOBODNE AKTIVNOSTI
                5.1.Ispitivanje interesa učenika u vezi uključivanja u slob. aktivnosti
                5.2.Sudjelovanje u izradi programa prema potrebi.
                5.3.Organiziranje izložbi učeničkih radova
                 VI. PROFESIONALNA ORIJENTACIJA I PROPAGANDA
                6.1. Prekvalifikacije unutar i izvan struke
                6.2. Propaganda za upis u struku
                -informiranje u osnovnim školama o programima i psihofizičkim
                zahtjevima zanimanja.
                6.3. Informiranje završnih razreda o nastavku obrazovanja i o zapošljavanju.
                6.4. Otkrivanje nadarenih učenika i rad s njima.
                6.5. Organizacija rada s nadarenim (suradnja s nastavnicima i
                vanjskim institucijama).
                                                                                                             77
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82