Page 86 - GODIŠNJI PLAN I PROGRAM
P. 86
Rad s učenicima s teškoćama u Upisna dokumentacija
razvoju:
-Identifikacija učenika s
teškoćama u razvoju,
-Intervju s roditeljima za Nalaz i mišljenje
prikupljanje anamnestičkih podataka
-Izrada psihološkog mišljenja i Obrasci
preporuke za
nastavak školovanja ili daljnju Tijekom školske
obradu Zapisnici razgovora s godine
-Pokretanje postupka za učenicima
utvrđivanje psihofizičkog stanja
učenika ili pokretanje postupka za dosje učenika
ukidanje već postojećeg
rješenja ili promijene rješenja
-Savjetodavni rad s učenicima s
4. RAD S UČENICIMA -anamnestički intervju, Dosjei učenika,
teškoćama u razvoju
identifikacija učenika koji će biti
uključeni u savjetodavni rad
dokumentacija,
Savjetodavni rad s učenicima –
zapisnici,
unaprjeđenje učenja i postignuća, dopisi MUP-u, CZSS
smanjenje broja izostanaka s nastave
Savjetodavni rad s učenicima sa
emocionalnim teškoćama, Zapisnici razgovora s
problemima u ponašanju, obiteljskim učenicima,
teškoćama, zdravstvenim smetnjama, prezentacija
teškoćama u adaptaciji i socijalizaciji,
problemima u učenju
Profesionalno informiranje i
savjetovanje (individualni razgovori s
učenicima završnih razreda,
predavanje za učenike završnih
razreda
Utvrđivanje stanja učenika Bilješke u dosjeima Tijekom školske
provođenjem anamnestičkih intervjua učenika godine
s roditeljima Prezentacije, potpisne
5. RAD S RODITELJIMA roditeljskim sastancima prema liste, evaluacijski listići
Predavanja za roditelje na
potrebi
Savjetodavni rad s roditeljima na
promjenama u području prepoznatih
teškoća (teškoće učenja,
Bilješke u dnevniku
emocionalne teškoće, problemi
rada I dosjeima
ponašanja)
Savjetodavni rad s roditeljima učenika
učenika s teškoćama u razvoju
86