Page 102 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 102
SUDJELOVANJE U NATJECANJU „PLASTIČNA (NOĆNA) MORA“.
Udruga za prirodu, okoliš i održivi razvoj Sunce u suradnji s Gradom Splitom organizira natjecanje u
izradi kreativnih stvari od prethodno prikupljenog otpada za OŠ i SŠ na području grada Splita.
osnovne i srednje škole na području grada Splita pod nazivom „Plastična (noćna)
mora“.
Ime i prezime voditelja: Darija Ćerdić Vukušić
Razredi: 2G (pojedini učenici), 3G (ekološki modul), g1P
Planirani broj učenika: 38
Ciljevi aktivnosti: Natjecanje je dio projekta „Otpad nije smeće“ čiji je nositelj Grad Split, a koji ima
za cilj informirati građane o održivom gospodarenju otpadom.
Vremenski okviri aktivnosti: Prvo polugodište. Natječaj završava 15. studenoga. 2019. godine.
Osnovna namjena aktivnosti: Doprinos promociji i provedbi principa: smanji, ponovno koristi,
recikliraj.
Troškovnik aktivnosti: Projekt s najvećim brojem bodova nagraditi će se Zelenim izletom u prirodi
uorganizaciji Udruge Sunce prema vlastitom odabiru.
Način vrednovanja aktivnosti: Prezentacija izleta na web stranici škole te izrada prigodnog panoa za
oglasnu ploću škole.
Način korištenja rezultata aktivnosti: Stečena iskustva učenici će koristiti u daljnjem životu.
GEOGRAFIJA: TERENSKA NASTAVA PRVIH RAŽREDA: „ŽVJEŽDANO
SELO MOSOR“
Ime i prezime voditelja: Ines Bogdan, Milenka Lozina
Razred/i: 1.a,1.b, 1.OR,g1.m
Planirani Broj učenika: 80
Ciljevi aktivnosti: Omogućiti učenicima stjecanje dodatnih znanja. Razvijati geografsko mišljenje, kod
učenika razvijati interes prema geografiji. Poticanje učenika na bavljenje fizičkim aktivnostima.
Poticanje rada u skupini. Nastava će se provoditi na terenu, na samoj Zvjezdarnici biti će organizirano
predavanje iz astronomije s temom Sunčev sustav, te promatranje noćnog neba teleskopom.
Vremenski okviri aktivnosti: 4-5 nastavnih sati tijekom listopada/studenog, nastavne godine
2019./2020.
Osnovna namjena aktivnosti: Kvalitetnije proučiti gradivo predviđeno nastavnim kurikulumom. Kod
učenika razvijati interes prema geografiji. Razviti vještine snalaženja u prostoru, kao i poticanje
zdravog načina života.
Troškovnik aktivnosti: Troškovi prijevoza učenika od Škole za dizajn, grafiku i održivi razvoj do
Zvjezdanog sela Mosor. Troškovi predavanja na Zvjezdanom selu Mosor.
Način vrednovanja aktivnosti: Naučeno primijeniti u nastavi te doprinijeti konačnoj ocjeni iz
geografije, primjena geografskih znanja i vještina u svakodnevnom životu.
Način korištenja rezultata aktivnosti: Razumjeti svijet oko sebe i shvatiti prirodne pojave i njihov
utjecaj na naš život.
99